N11 Satış Sonrası Desteği
-
gidip mağazadan alsaydın hocam herşeyi interneten alacaksın diye bişey yok alacaksanda sonuçtalarına katlanacaksın adamlar bağlamaz dedikleri gibi sonuçta puanlama sistemi var iyi satıcı kötü satıcı ondan dolayı sen mağdur olsanda aldığın bir ürün iade edilmeyen ürünler arasında bundan dolayı sorun yaşarsın kimse senin açıp açmadığına bakmaz kimsede senin sorununa mantıklı bir çözüm bulmaz şikayet edersin anca çözerler doğal olarak o zaman neden gitmedinde mağazadan almadın derler adama internetten almanın bir espirisi kalmıyor böyle ürünlerde
-
Gittigidiyor daha iyi müşteriyi koruma konusunda. Anlaşmazlık açınca hemen satıcıya iade al diyor.
-
işte bu yüzden kliksa, hepsiburada gibi dükkan mantığı olmayan siteleri kullanmak lazım. muhattap alacağın kişi belli olur en azından.
-
bu gibi sitelerden alırken artık iyice düşünüyorum
ürün alırken dikkat etmek lazım.bazen en ucuz ürün bile piyasadakinden fazla oluyor.akşam kapı otomatiği bakıyorum en ucuz 37 tl.yıllardır elektrik,elektronik uzak kaldığm için fiyatlar ne durumda
bilmiyorum.rastgele sitelere girdim baktım15-20 tl ye kadar dahi var.eskiden mahalle esnafından alışverişe tövbe derdim.şimdide online alışverişe.birde abartılı fiyatlar yetmiyor gibi kargo firmalarının dandik politikaları çıldırtıyor.bugün sabah arıyorum mng yi ürün gelmiş ee getirin işte.gun içi gelir akşam olmuş ürün yok arıyorum yarın gelecek.3 gün ürün teslim olacak komediye bakın.gittim şubeye elemanın biri kapıda telefonla oynuyor.biri pc de kafasına göre takılıyor.biride aracın etrafında dolanıyor.aras kara listedeydi.mng yi de ekledim.
online alışverişi gerekmedikçe yapmayacam artık.türkiyede götü kalkık satıcı,esna,kargo firmaları varken gerekirse 3-4 hafta beklerim gelsin çinden
-
benim anlamadığım yanlış beden geldi diye iade edersin değişim olur yada onay vermezsin iade alırsın ?
kaçırdığım bir konu mu var ?
ayrıca birşey satın alırken satıcının yorumları kesinlikle okunmalıdır.. sahibinden.com hizlial.com gittigidiyor.com bunlar aracıdır.. ama hepsiburada.com daha iyi
-
daha evvel de aras kargo ürün aldım yine n11 den.3 gün olmuş ürün yok meydanda.
satıcıya sorarsın satıcı alırken kargo seçeneklerine baksaydın.
kargo firmasını ararsın yeminle söylüyorum hiç bir telefon cevap vermiyor.müşteri hizmetlerini ararsın,genel merkeze şikayet mesajları,inanın şube tınlamıyor.
nihayet geldi ürün almadım geri gönderdim dedim iade olacak.bekliyorum para geri gelsin.3 gün geçti satıcı nazlanıyor,baktım adam haklı kargo yok meydanda 5 gün gittim
şubeye benim kargo nerde yarım saat bekledim kargo kayıp bulamıyorlar,neyse sonunda buldular.sistemden de bakıyorlar müdürlüktende mesaj var işlem acilmiş demezlermi,
içimden küfürler ediyorum.s*kerim kargosunu dedim içimden aldım gittim.2 aydır ürün alırken kargo seçeneklerine bakarım aras varsa alışveriş direkt iptal
-
yunusdogan bunu yazdı
benim anlamadığım yanlış beden geldi diye iade edersin değişim olur yada onay vermezsin iade alırsın ?
kaçırdığım bir konu mu var ?
ayrıca birşey satın alırken satıcının yorumları kesinlikle okunmalıdır.. sahibinden.com hizlial.com gittigidiyor.com bunlar aracıdır.. ama hepsiburada.com daha iyi
bu konuda son mesajım
hocam istediğin kadar bak.bazen satıcı öyle bir g*t oluyorki adama mesaj atıyorum lütfen biraz acil.l*vuktan 2 gün cevap yok.kargo da yok.iptal ettiriyorum.bir hafta sonra geri bildirim bırakmış lav*uk sabırsız diye
üstelik nötr geribildirim vede satıcı profili full yani
-
omega3 bunu yazdıUTHO bunu yazdıomega3 bunu yazdıUTHO bunu yazdı
Hep merak etmisimdir.
Bunun gibi musteri hizmetlerin otocevap sistemimi var.
Mesela f2 kullanıcıya çalışma politikasini gönder.
F3 musteriye sittir cek.
Vs vs. Gibi.
Genelde şöyle oluyor
Örnek :
(*) basınca / İyi günler, ben Mehmed size nasıl yardımcı olabilirim.
(-) basıcna / Size başka konuda nasıl yardımcı olabilirim.
gibi kısa atama tuşları vardır ve eksta bişey sorduklarında tek tek yazmak zorundalar :DAklimda bir ipne lik var.
Boyle 5 10 kisi toplanıp online destek sistemlerine cevap veremeyecekleri sorular sorsak.
Yaptiklari iş ile alakali sorular.
Mesela, xxxx kanununda yer alan hizmetin detayini ogrenebilirmiyim.
Yapalim iyi kitleriz yanızlız müşteri temsilcileri 1 saat kitlersin ve biyerlerinden soğuk terler akar. :D :D eylenceli olur :D
abooooooooooooo bende varım replikleri verin yalnız çok kanunlara hakim değilim :D
-
yunusdogan bunu yazdı
benim anlamadığım yanlış beden geldi diye iade edersin değişim olur yada onay vermezsin iade alırsın ?
kaçırdığım bir konu mu var ?
ayrıca birşey satın alırken satıcının yorumları kesinlikle okunmalıdır.. sahibinden.com hizlial.com gittigidiyor.com bunlar aracıdır.. ama hepsiburada.com daha iyi
Hocam kapiya kargo geldi pakette small yaziyor urunede baktim tamam benim urunum bu. Eyvallah dedim, kargocuyu gonderdim. Paketi aciyorum xlarge gibi bi urun cikiyor. ic giyim oldugundan geri iade kabul etmiyolar
N11 in yaklasimi da ustte yazdigim gibi magaza ile hallet diyor
DE5TROY3R tarafından 22/Eyl/15 22:40 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu sitenin mantığı nedir?
Firma mı satış yapıyor, yoksa üyeler mi?