folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder N11 Satış Sonrası Desteği



N11 Satış Sonrası Desteği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    gidip mağazadan alsaydın hocam herşeyi interneten alacaksın diye bişey yok alacaksanda sonuçtalarına katlanacaksın adamlar bağlamaz dedikleri gibi sonuçta puanlama sistemi var iyi satıcı kötü satıcı ondan dolayı sen mağdur olsanda aldığın bir ürün iade edilmeyen ürünler arasında bundan dolayı sorun yaşarsın kimse senin açıp açmadığına bakmaz kimsede senin sorununa mantıklı bir çözüm bulmaz şikayet edersin anca çözerler doğal olarak o zaman neden gitmedinde mağazadan almadın derler adama internetten almanın bir espirisi kalmıyor böyle ürünlerde

     

    TOMBLACK tarafından 22/Eyl/15 17:18 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Gittigidiyor daha iyi müşteriyi koruma konusunda. Anlaşmazlık açınca hemen satıcıya iade al diyor.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    işte bu yüzden kliksa, hepsiburada gibi dükkan mantığı olmayan siteleri kullanmak lazım. muhattap alacağın kişi belli olur en azından.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    bu gibi sitelerden alırken artık iyice düşünüyorum

    ürün alırken dikkat etmek lazım.bazen en ucuz ürün bile piyasadakinden fazla oluyor.akşam kapı otomatiği bakıyorum en ucuz 37 tl.yıllardır elektrik,elektronik uzak kaldığm için fiyatlar ne durumda

    bilmiyorum.rastgele sitelere girdim baktım15-20 tl ye kadar dahi var.eskiden mahalle esnafından alışverişe tövbe derdim.şimdide online alışverişe.birde abartılı fiyatlar yetmiyor gibi kargo firmalarının dandik politikaları çıldırtıyor.bugün sabah arıyorum mng yi ürün gelmiş ee getirin işte.gun içi gelir akşam olmuş ürün yok arıyorum yarın gelecek.3 gün ürün teslim olacak komediye bakın.gittim şubeye elemanın biri kapıda telefonla oynuyor.biri pc de kafasına göre takılıyor.biride aracın etrafında dolanıyor.aras kara listedeydi.mng yi de ekledim.

    online alışverişi gerekmedikçe yapmayacam artık.türkiyede götü kalkık satıcı,esna,kargo firmaları varken gerekirse 3-4 hafta beklerim gelsin çinden


    mademki türksün systeme göster ürksün
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    benim anlamadığım yanlış beden geldi diye iade edersin değişim olur yada onay vermezsin iade alırsın ?

     

    kaçırdığım bir konu mu var ?

     

    ayrıca birşey satın alırken satıcının yorumları kesinlikle okunmalıdır.. sahibinden.com hizlial.com gittigidiyor.com bunlar aracıdır.. ama hepsiburada.com daha iyi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    daha evvel de aras kargo ürün aldım yine n11 den.3 gün olmuş ürün yok meydanda.

    satıcıya sorarsın satıcı alırken kargo seçeneklerine baksaydın.

    kargo firmasını ararsın yeminle söylüyorum hiç bir telefon cevap vermiyor.müşteri hizmetlerini ararsın,genel merkeze şikayet mesajları,inanın şube tınlamıyor.

    nihayet geldi ürün almadım geri gönderdim dedim iade olacak.bekliyorum para geri gelsin.3 gün geçti satıcı nazlanıyor,baktım adam haklı kargo yok meydanda 5 gün gittim

    şubeye benim kargo nerde yarım saat bekledim kargo kayıp bulamıyorlar,neyse sonunda buldular.sistemden de bakıyorlar müdürlüktende mesaj var işlem acilmiş demezlermi,

    içimden küfürler ediyorum.s*kerim kargosunu dedim içimden aldım gittim.2 aydır ürün alırken kargo seçeneklerine bakarım aras varsa alışveriş direkt iptal


    mademki türksün systeme göster ürksün
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    benim anlamadığım yanlış beden geldi diye iade edersin değişim olur yada onay vermezsin iade alırsın ?

     

    kaçırdığım bir konu mu var ?

     

    ayrıca birşey satın alırken satıcının yorumları kesinlikle okunmalıdır.. sahibinden.com hizlial.com gittigidiyor.com bunlar aracıdır.. ama hepsiburada.com daha iyi

    bu konuda son mesajım

    hocam istediğin kadar bak.bazen satıcı öyle bir g*t oluyorki adama mesaj atıyorum lütfen biraz acil.l*vuktan 2 gün cevap yok.kargo da yok.iptal ettiriyorum.bir hafta sonra geri bildirim bırakmış lav*uk sabırsız diye

    üstelik nötr geribildirim vede satıcı profili full yani


    mademki türksün systeme göster ürksün
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zasox
    zasox's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2014
    Erkek
    omega3 bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    omega3 bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı

    Hep merak etmisimdir.

    Bunun gibi musteri hizmetlerin otocevap sistemimi var.

    Mesela f2 kullanıcıya çalışma politikasini gönder. 

    F3 musteriye sittir cek.

    Vs vs. Gibi.

    Genelde şöyle oluyor

    Örnek : 

    (*) basınca / İyi günler, ben Mehmed size nasıl yardımcı olabilirim.
    (-) basıcna / Size başka konuda nasıl yardımcı olabilirim. 

    gibi kısa atama tuşları vardır ve eksta bişey sorduklarında tek tek yazmak zorundalar :D 

    Aklimda bir ipne lik var.

    Boyle 5 10 kisi toplanıp online destek sistemlerine cevap veremeyecekleri sorular sorsak.

    Yaptiklari iş ile alakali sorular.

    Mesela,  xxxx kanununda yer alan hizmetin detayini ogrenebilirmiyim.

    Yapalim iyi kitleriz yanızlız müşteri temsilcileri 1 saat kitlersin ve biyerlerinden soğuk terler akar. :D :D eylenceli olur :D 

    abooooooooooooo bende varım replikleri  verin yalnız çok kanunlara hakim değilim :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    benim anlamadığım yanlış beden geldi diye iade edersin değişim olur yada onay vermezsin iade alırsın ?

     

    kaçırdığım bir konu mu var ?

     

    ayrıca birşey satın alırken satıcının yorumları kesinlikle okunmalıdır.. sahibinden.com hizlial.com gittigidiyor.com bunlar aracıdır.. ama hepsiburada.com daha iyi

    Hocam kapiya kargo geldi pakette small yaziyor urunede baktim tamam benim urunum bu. Eyvallah dedim, kargocuyu gonderdim. Paketi aciyorum xlarge gibi bi urun cikiyor. ic giyim oldugundan geri iade kabul etmiyolar

    N11 in yaklasimi da ustte yazdigim gibi magaza ile hallet diyor 

    DE5TROY3R tarafından 22/Eyl/15 22:40 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TiThousand
    TiThousand's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Bu sitenin mantığı nedir?

    Firma mı satış yapıyor, yoksa üyeler mi?


    ‎‎‎
Toplam Hit: 2770 Toplam Mesaj: 23
satış şikayet n11 sonra yetersiz ilgisiz merrysee