N900 Vs Milestone
-
arkadaslar aklimda iki telefon var herhangi birine karar veremedim sizin yorumunuzu alayim dedim...
-
üstad oda telefon mu bunu al bunu
7110 telefondaki asalete baksana abi. Tam al beni kullan beni tipiyle bakıyor.

-
üstad orda şimdi aksam dırda saat kaç orda üstad
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
üstad orda şimdi aksam dırda saat kaç orda üstad
-----------------------------birader simdi saat burda gece 11 8 saat arkadan geliyoz burda.. bide geyik yapmasan iyiydi yav =)
-
zndmn bunu yazdı:
-----------------------------x-files bunu yazdı:
-----------------------------
üstad orda şimdi aksam dırda saat kaç orda üstad
-----------------------------birader simdi saat burda gece 11 8 saat arkadan geliyoz burda.. bide geyik yapmasan iyiydi yav =)
-----------------------------arkadan geliyoruz derken. Üstad ben telefondan anlamam ama bu telfonun hastasıyım o yudden bunu al dedim. makara kukara geçmedik üstad.
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
arkadan geliyoruz derken. Üstad ben telefondan anlamam ama bu telfonun hastasıyım o yudden bunu al dedim. makara kukara geçmedik üstad.
-----------------------------tamam biraderim problem yok =) 8 saat geri burasi Turkiye den
-
valla nokia daha bi hoş duruyo sanki
-
Her türlü n900 derim.maemo işletim sistemi her türlü kor motorolaya
-
Maemo işletim sisteminin çok kullanışlı olduğunu duymuştum. Ama program desteği Android kadar fazla değildir diye düşünüyorum. Bir de Nokia ile Intel Meego işletim sistemini geliştiriyorlardı. İlerde maemo yerine ona ağırlık verir sanırım.
-
N900 çok hoş duruyor hocam, bence tercihin ondan yana olsun.
-
hworm bunu yazdı:
-----------------------------
Her türlü n900 derim.maemo işletim sistemi her türlü kor motorolaya
-----------------------------haci motorola da da android var yani ne bilim asil kiyas isletim sistemlerinde zaten suan benim icin
