Nacizane Birkaç Önerim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    merhabalar,

    -sol taraftaki forum linkinin resmi değiştirilip (güzel bir imaj ile değiştirilip) biraz daha küçültülse site 90lar havasını üzerinden atacak çok daha modern ve şık duracak, güzelim anasayfaya yakışmıyor.(bence)

    -forumda arama yapmak için önce foruma tıklayıp sonra da aramaya tıklamak yerine anasayfaya direkt arama sayfasına yönlenen bir link ya da arama kutucuğu yapılsa güzel olmaz mı ?

    -header'daki tahribat.com yazısının solundaki 4 mermi yerine güzel bir aytek logosu kondurulsa ya da hepten kaldırılsa fena olmaz mı ?

    -sosyal "sorumsuzluk" projeleri için ayrı bir sayfa yapılsa nasıl olur? plaka ve tabelalar orada iki ayrı bölüm olarak görünse, bu sayfa ileride 3. 4. 5. projelerle şenlense, hatta hiç bitmeyen hikaye de o sayfaya dahil edilebilir, yeni üyelerin eminim pekçoğu haberdar bile değil hikaye.asp'den.

    -üyelerin tahribat forum için yazdığı ya da derlediği uygulamalar, scriptler tek bir sayfaya toplansa nasıl olur ? (örn. tbt sayfalama eklentisi, konuda posta alıntı yapılınca kırmızıya boyayan eklenti vs vs.)

    önerdiğim fikirlere diğer müridlerin yaklaşımı nasıl?

    iyi akşamlar.

    ekleme:

    -kullanıcılar anket hazırlayabilsin, yollasın, aynı haber sistemi gibi beğenilirse yayınlansın. böylece hem anketler daha güncel olur, yeni anketler daha çabuk gelir hem de üyeler sormak istedikleri şeyleri sorabilirler.


    http://kocaer.me
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    ikinci dedğin zaten var :)

     


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    şu sıralar böyle sorun/öneriler çok oldu ne sebeptense artık bir değiştirsen iyi olacak şeyh. diyeceğim ama tema dosyalarını geçen vermişti alın istediğinize göre yapın diye
     al sende yap bir tema

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    Forever_Piratebay bunu yazdı

    ikinci dedğin zaten var :)

     

    cok fena dejavu oldum su an.

    buna benzer bir konuda aynı böyle bir mesajın var mıydı ?


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    Andrei bunu yazdı
    Forever_Piratebay bunu yazdı

    ikinci dedğin zaten var :)

     

    cok fena dejavu oldum su an.

    buna benzer bir konuda aynı böyle bir mesajın var mıydı ?

    olabilir bilmemki :)


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    ikinci önerin zaten mevcut:



    //Edit  :D

    piskopatix tarafından 12/Ağu/12 01:17 tarihinde düzenlenmiştir

    instagram.com/macrlz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    o6u2 bunu yazdı

    merhabalar,

    -sol taraftaki forum linkinin resmi değiştirilip (güzel bir imaj ile değiştirilip) biraz daha küçültülse site 90lar havasını üzerinden atacak çok daha modern ve şık duracak, güzelim anasayfaya yakışmıyor.(bence)

    -forumda arama yapmak için önce foruma tıklayıp sonra da aramaya tıklamak yerine anasayfaya direkt arama sayfasına yönlenen bir link ya da arama kutucuğu yapılsa güzel olmaz mı ?

    -header'daki tahribat.com yazısının solundaki 4 mermi yerine güzel bir aytek logosu kondurulsa ya da hepten kaldırılsa fena olmaz mı ?

    -sosyal "sorumsuzluk" projeleri için ayrı bir sayfa yapılsa nasıl olur? plaka ve tabelalar orada iki ayrı bölüm olarak görünse, bu sayfa ileride 3. 4. 5. projelerle şenlense, hatta hiç bitmeyen hikaye de o sayfaya dahil edilebilir, yeni üyelerin eminim pekçoğu haberdar bile değil hikaye.asp'den.

    -üyelerin tahribat forum için yazdığı ya da derlediği uygulamalar, scriptler tek bir sayfaya toplansa nasıl olur ? (örn. tbt sayfalama eklentisi, konuda posta alıntı yapılınca kırmızıya boyayan eklenti vs vs.)

    önerdiğim fikirlere diğer müridlerin yaklaşımı nasıl?

    iyi akşamlar.

    Aynı fikirdeyim hacu.


    Bortubocek sever
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    ikinci önerimin zaten var oluşunu ve görmeyişimi körlüğe bağlıyorum. dalga geçebilirsiniz :D


    http://kocaer.me
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    zone bunu yazdı

    şu sıralar böyle sorun/öneriler çok oldu ne sebeptense artık bir değiştirsen iyi olacak şeyh. diyeceğim ama tema dosyalarını geçen vermişti alın istediğinize göre yapın diye
     al sende yap bir tema

     

    ben anlamam tema yapmaktan, ayrıca kendi kullanımımdan ziyade sitenin böyle görünmesi hoşuma gider, gelişim değişim açısından.


    http://kocaer.me
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bende artık şu anket değişsin artık diyorum

    ne zamandır orda la o yandex anketi


    destination@tahribat.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    bende artık şu anket değişsin artık diyorum

    ne zamandır orda la o yandex anketi

    aha bak fikrim geldi.

    kullanıcılar anket hazırlayabilsin, yollasın, aynı haber sistemi gibi beğenilirse yayınlansın. böylece hem anketler daha güncel olur, yeni anketler daha çabuk gelir hem de üyeler sormak istedikleri şeyleri sorabilirler.

    bunu ilk mesaja da yazıyım en iyisi.

    o6u2 tarafından 12/Ağu/12 01:23 tarihinde düzenlenmiştir

    http://kocaer.me
Toplam Hit: 2639 Toplam Mesaj: 19