folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nargile Severler Ve Bilgisi Olanklar



Nargile Severler Ve Bilgisi Olanklar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rebel_Rider
    Rebel_Rider's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence alma bence nargile özentilikten başka bişi değil (kızma ama)ne bo*ka yarıo ki :D duman cıkarıon tatsız tuzsuz bişi nikotin sadece git patlıcan ye boşuna alma derim ama illaki ben alıcam dersen git eminönüne tahtakaleden eminönüne doğru giderken bi dükkan var full nargile şeyleri satıyo git al
    -----------------------------

    heyaa git patlıcan ye xD :A 


    "I told you guys. NEVER underestimate the power of a _________."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    ByTechno bunu yazdı:
    -----------------------------
    ne 60 ları ne 80 leri ne 100? baba ben şimdi aydındayım, öğrenciyim kurban bayramınd amemlekete döncem ((ığdır) sana irandan kaçak gelen dışı komple bakır içindeki suyla temas eden borusu (şimdi hatırlamıyorum ama kaliteli bi alaşımdna yapılmış.. bakıra göre daha kaliteli yani onu söyleyeyim).. kuzu derisinden hortum 3 ay yetecek 4 çşit tütün (en kaliteli iran tütünü) işlemeli camı 1 yıl yetecek kömürü 50-55 kargo dahil 60-70 e gönderirim.. beklersen tabi.. aynı dedşklerimi malatyada okuyan kankamada yolladım
    -----------------------------

    65 ytl??? hesap numarasını yolla  :)


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    hacim evde nargile keyfi bi baska oluyor helede ogrenciysen :F ben tutunu filan yurt disindan getirdim kilo sinirlamasi filan yok nargilemde ole abartili bi sey degil mese komuru kullaninca tadindan icilmiyo :))

    Orman Mühendisi //
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    aman hocam sigara nargileden uzak dur bizim komşumuzun vardı 1 gün 5-6 defa içiyordu hıkık dedi gitti

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    hackerteam550 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aman hocam sigara nargileden uzak dur bizim komşumuzun vardı 1 gün 5-6 defa içiyordu hıkık dedi gitti
    -----------------------------

    :D o kadar da değil hoca yaw.Kimsenn günde 5-6 defa içme niyeti yok.İzmir kemeraltında fiyatlar nekadar millet onu da bilen varsa bilgilenelim almaya gitmeden..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    ByTechno bunu yazdı:
    -----------------------------
    ne 60 ları ne 80 leri ne 100? baba ben şimdi aydındayım, öğrenciyim kurban bayramınd amemlekete döncem ((ığdır) sana irandan kaçak gelen dışı komple bakır içindeki suyla temas eden borusu (şimdi hatırlamıyorum ama kaliteli bi alaşımdna yapılmış.. bakıra göre daha kaliteli yani onu söyleyeyim).. kuzu derisinden hortum 3 ay yetecek 4 çşit tütün (en kaliteli iran tütünü) işlemeli camı 1 yıl yetecek kömürü 50-55 kargo dahil 60-70 e gönderirim.. beklersen tabi.. aynı dedşklerimi malatyada okuyan kankamada yolladım
    -----------------------------

    Hocam bizi bi aydınlatırmısın.

    edit : konuyu hortlattım ama $u sıra lazım olabilir :D

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yagiztektas
    yagiztektas's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2008
    Erkek

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    gecen hafta aldım ben.

    kücük boy 30 ytl. ama lülesi kücüktü bi de büyük lüle aldım 5 ytlye.

    elmalı tütün irandan gelmiş 17 ytl ye de onu aldım :| normalleri 10 dedi.

    bi de köz aldım işte 5 ytl de o tutuyo.böyle küp şeklinde kömür. aç ocagı 1-2 dk koy yanıyo zaten. bitene kadarda sönmüyo :G

    @cagilgurbuz

    ne sacmaliosun ak :D 


    -----------------------------
    Hocam aynen ben de küçük boy nargile aldım lülesi küçük ama Fikret hocamında yaptığı gibi 3-5 liraya güzel ve büyük bir lüle alınabilir..marpucu pek hoşuma gitmiyor çünkü çok ince ve acayip ona uygun küçük marpuç var mıdır diye bir bakacağım neyse senin konuya gelelim.. küçük boy bir nargile gayet güzel iş görür hem yer kaplamaz hem yapması temizlemesi zor olmaz.. ayrıca içerenköyde oturuyorum ve sürekli kadıköyde takılıyorum.. gittiğim nargile cafelerdeki nargilelerden rahat duman çıkaramıyorum ama benim o küçücük nargileden resmen duman fışkırıyor :D tavsiye ederim kesinlikle..ben eminönü'nün yukarısında toptancıların olduğu bir semtten almıştım adını tam hatırlayamıyorum..dediğim gibi madem öğrencisin hiç 60-80 arası bir nargile almana gerek yok..git al 30-35 liraya güzel bir set..bakayım benim aldığım yerle konuşayım bir eğer alıcaksan..sana 30-35 liraya bir nargile tütün kömür verir mi..ben öyle almıştım çünkü..orası toptancı zaten ucuzdan satıyor..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    evde süper oluyorda ortalığı bok götürüyor amk

    onun içinde büyük bir tepsi alsan güzel olur altına koymaya :D 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek
    Nargile off canım çekti bak şimdi gece gece(:

    Ben bu insanları anlamıyorum.
Toplam Hit: 5359 Toplam Mesaj: 30