Nargile Severler Ve Bilgisi Olanklar
-
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
bence alma bence nargile özentilikten başka bişi değil (kızma ama)ne bo*ka yarıo ki :D duman cıkarıon tatsız tuzsuz bişi nikotin sadece git patlıcan ye boşuna alma derim ama illaki ben alıcam dersen git eminönüne tahtakaleden eminönüne doğru giderken bi dükkan var full nargile şeyleri satıyo git al
-----------------------------heyaa git patlıcan ye xD :A
-
ByTechno bunu yazdı:
-----------------------------
ne 60 ları ne 80 leri ne 100? baba ben şimdi aydındayım, öğrenciyim kurban bayramınd amemlekete döncem ((ığdır) sana irandan kaçak gelen dışı komple bakır içindeki suyla temas eden borusu (şimdi hatırlamıyorum ama kaliteli bi alaşımdna yapılmış.. bakıra göre daha kaliteli yani onu söyleyeyim).. kuzu derisinden hortum 3 ay yetecek 4 çşit tütün (en kaliteli iran tütünü) işlemeli camı 1 yıl yetecek kömürü 50-55 kargo dahil 60-70 e gönderirim.. beklersen tabi.. aynı dedşklerimi malatyada okuyan kankamada yolladım
-----------------------------65 ytl??? hesap numarasını yolla :)
-
hacim evde nargile keyfi bi baska oluyor helede ogrenciysen :F ben tutunu filan yurt disindan getirdim kilo sinirlamasi filan yok nargilemde ole abartili bi sey degil mese komuru kullaninca tadindan icilmiyo :))
-
aman hocam sigara nargileden uzak dur bizim komşumuzun vardı 1 gün 5-6 defa içiyordu hıkık dedi gitti
-
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
aman hocam sigara nargileden uzak dur bizim komşumuzun vardı 1 gün 5-6 defa içiyordu hıkık dedi gitti
-----------------------------:D o kadar da değil hoca yaw.Kimsenn günde 5-6 defa içme niyeti yok.İzmir kemeraltında fiyatlar nekadar millet onu da bilen varsa bilgilenelim almaya gitmeden..
-
ByTechno bunu yazdı:
-----------------------------
ne 60 ları ne 80 leri ne 100? baba ben şimdi aydındayım, öğrenciyim kurban bayramınd amemlekete döncem ((ığdır) sana irandan kaçak gelen dışı komple bakır içindeki suyla temas eden borusu (şimdi hatırlamıyorum ama kaliteli bi alaşımdna yapılmış.. bakıra göre daha kaliteli yani onu söyleyeyim).. kuzu derisinden hortum 3 ay yetecek 4 çşit tütün (en kaliteli iran tütünü) işlemeli camı 1 yıl yetecek kömürü 50-55 kargo dahil 60-70 e gönderirim.. beklersen tabi.. aynı dedşklerimi malatyada okuyan kankamada yolladım
-----------------------------
Hocam bizi bi aydınlatırmısın.
edit : konuyu hortlattım ama $u sıra lazım olabilir :D
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------gecen hafta aldım ben.
kücük boy 30 ytl. ama lülesi kücüktü bi de büyük lüle aldım 5 ytlye.
elmalı tütün irandan gelmiş 17 ytl ye de onu aldım :| normalleri 10 dedi.
bi de köz aldım işte 5 ytl de o tutuyo.böyle küp şeklinde kömür. aç ocagı 1-2 dk koy yanıyo zaten. bitene kadarda sönmüyo :G
@cagilgurbuz
ne sacmaliosun ak :D
-----------------------------
Hocam aynen ben de küçük boy nargile aldım lülesi küçük ama Fikret hocamında yaptığı gibi 3-5 liraya güzel ve büyük bir lüle alınabilir..marpucu pek hoşuma gitmiyor çünkü çok ince ve acayip ona uygun küçük marpuç var mıdır diye bir bakacağım neyse senin konuya gelelim.. küçük boy bir nargile gayet güzel iş görür hem yer kaplamaz hem yapması temizlemesi zor olmaz.. ayrıca içerenköyde oturuyorum ve sürekli kadıköyde takılıyorum.. gittiğim nargile cafelerdeki nargilelerden rahat duman çıkaramıyorum ama benim o küçücük nargileden resmen duman fışkırıyor :D tavsiye ederim kesinlikle..ben eminönü'nün yukarısında toptancıların olduğu bir semtten almıştım adını tam hatırlayamıyorum..dediğim gibi madem öğrencisin hiç 60-80 arası bir nargile almana gerek yok..git al 30-35 liraya güzel bir set..bakayım benim aldığım yerle konuşayım bir eğer alıcaksan..sana 30-35 liraya bir nargile tütün kömür verir mi..ben öyle almıştım çünkü..orası toptancı zaten ucuzdan satıyor.. -
evde süper oluyorda ortalığı bok götürüyor amk
onun içinde büyük bir tepsi alsan güzel olur altına koymaya :D
-
Nargile off canım çekti bak şimdi gece gece(:
