Nasıl Virustur Bu ?
-
-
Msn de Araçlar > Seçenekler > Genel den windows live bugunu görüntüle 'yi kaldır ..
Temp ( web geçmişi ni boşalt ) sisteminde eset var onla tarat :)
En ilkel yöntem bu şimdilik..
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------Msn de Araçlar > Seçenekler > Genel den windows live bugunu görüntüle 'yi kaldır ..
Temp ( web geçmişi ni boşalt ) sisteminde eset var onla tarat :)
En ilkel yöntem bu şimdilik..
-----------------------------
Eseti buqun sılcem 2 kez tam tarama yaptım bombosTemp Documents and Settingstemı ?
-
Buradan CCleaner'i indir seçeneklerin hepsini seç temizliğe başla de o boşaltır temp klasörünü
-
avastla dene
-
Kardeş Spyware dediğimiz casus reklam yazılımları PC ne misafir olmuşlar :) Temp'ini silebilirsin , SpyBot adında programıda indirip bunlardan kurtulabilirsin 5 dakika içinde , Eset ne kadar etkili bilmiyorum.
-
Sisteminde varsa SPYBOT Search&Destroy ile taratmanı öneririm. Regcleaner gibi programlar ile de kayıt defterindeki gereksizleri temizlemeni tavsiye ediyorum. Eğer ESET ten memnun değilsen, kaspersky yükle. Sistemini esete göre biraz daha zorlar ama seni bu dertten kurtarabilir. Ama; kaspersky antivirüsü değil, kaspersky internet güvenliğini yükle. Yüklediklerini de bundan sonra taramadan açma ;)
-
Sahir bunu yazdı:
-----------------------------Kardeş Spyware dediğimiz casus reklam yazılımları PC ne misafir olmuşlar :) Temp'ini silebilirsin , SpyBot adında programıda indirip bunlardan kurtulabilirsin 5 dakika içinde , Eset ne kadar etkili bilmiyorum.
-----------------------------
spyBot yüklü buluo oda temızleyemıyorF scure ındırdım onunla taratıom her yolu denıcem
-
RaNGeR bunu yazdı:
-----------------------------Sisteminde varsa SPYBOT Search&Destroy ile taratmanı öneririm. Regcleaner gibi programlar ile de kayıt defterindeki gereksizleri temizlemeni tavsiye ediyorum. Eğer ESET ten memnun değilsen, kaspersky yükle. Sistemini esete göre biraz daha zorlar ama seni bu dertten kurtarabilir. Ama; kaspersky antivirüsü değil, kaspersky internet güvenliğini yükle. Yüklediklerini de bundan sonra taramadan açma ;)
-----------------------------Evet SpyBot Search&Destroy :) çok etkili bu spyware sorunlarına ..
-
her crack exe yi deden sanmıyacan :)
bende yemiştim sistemi geri almayı dene bende işe yaramıştı
-
thecoltfire bunu yazdı:
-----------------------------
Sahir bunu yazdı:
-----------------------------Kardeş Spyware dediğimiz casus reklam yazılımları PC ne misafir olmuşlar :) Temp'ini silebilirsin , SpyBot adında programıda indirip bunlardan kurtulabilirsin 5 dakika içinde , Eset ne kadar etkili bilmiyorum.
-----------------------------
spyBot yüklü buluo oda temızleyemıyorF scure ındırdım onunla taratıom her yolu denıcem
-----------------------------Sistem Geri almayı deneyebilirsin , Ama Spy'ın işlevini gerçekleştirememesi çok ilginç ya :/


