Navitech Navigasyon Güncellemesi
-
hepsiburada.com dan bugün navitech qb-432 primo navigasyon aleti aldım. navigasyon aletini ilk defa kullancam. bununla ilgili harita güncelleme falan oluyormuş extra neler yapablirim?
-
güncellemeyi hallettimde navigasyon yedeklemesi nasıl olacak?
-
tamam hallettim sağol tahribat :)
-
bi team versen ben yapardım hoca navitech kadar güzel bir cihaz yok
naviextra gerek olmadanda yapabilirdin 10 sn de :)
ses dosyaları veremmi lan sana karadenizli temel krolar sinem gözde eda felan :)
-
:D hocam bak sana bi sorum var o zman ben navi kısmına giriyorum mesela harita benim bulunduğum noktada değil paso istanbul gösteriyor bana bunu nasıl ayarlıyoruz??
-
aleti başkasına verecem bende öğrenme amaçlı kurcalıyorum yoksa alırdım senden o sesleri :D
-
sergum06 bunu yazdı:
-----------------------------:D hocam bak sana bi sorum var o zman ben navi kısmına giriyorum mesela harita benim bulunduğum noktada değil paso istanbul gösteriyor bana bunu nasıl ayarlıyoruz??
-----------------------------
Hoca adresi yazınca ne yapıyorsun tek tek anlatsana -
alet qb-432 primo..açılınca navi kısmına basıyorum. öncelikle daha arabada denemedim evdeyimde ama mesela açılınca benim bulunduğum yerde durması gerekmez mi? naviye basınca ekran 2 bölüm solda küçük bi harita sağdada 3 seçenek var bul-rotam-diğer diye... sonra bul a bastım mesela 3 seçenek çıkıyor. adres bul dedim ankarada bi adres girdim direkt o adreste bi yuvarlak yanıp sönüyor bana rota göstermesi gerekmez mi?
-
sergum06 bunu yazdı:
-----------------------------alet qb-432 primo..açılınca navi kısmına basıyorum. öncelikle daha arabada denemedim evdeyimde ama mesela açılınca benim bulunduğum yerde durması gerekmez mi? naviye basınca ekran 2 bölüm solda küçük bi harita sağdada 3 seçenek var bul-rotam-diğer diye... sonra bul a bastım mesela 3 seçenek çıkıyor. adres bul dedim ankarada bi adres girdim direkt o adreste bi yuvarlak yanıp sönüyor bana rota göstermesi gerekmez mi?
-----------------------------1. si cep navigasyonu mantıyla çalışmaz
anlatıyorum yapman gerekenleri
önce adres yazarsın varsa ilçe ve mahalle tanınmış mekanı yazarsın o sana gideceğin yeri ekranında göstertit yanar söner sağ tarafda hedef olarak ayarla dersin
o seni götürür ama tabiki açık havada :) evde çekmez :)
-
neyse yarın ben bi arabaya ineyim :D
-
bende telefunken var ses dosyalarını benimkine olurmu olursa nasıl yaparız ekleriz
