Navitech Navigasyon Güncellemesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    hepsiburada.com dan bugün navitech qb-432 primo navigasyon aleti aldım. navigasyon aletini ilk defa kullancam. bununla ilgili harita güncelleme falan oluyormuş extra neler yapablirim?


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    güncellemeyi hallettimde navigasyon yedeklemesi nasıl olacak?


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    tamam hallettim sağol tahribat :)


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bi team versen ben yapardım hoca navitech kadar güzel bir cihaz yok

    naviextra gerek olmadanda yapabilirdin 10 sn de :)

    ses dosyaları veremmi lan sana karadenizli temel krolar sinem gözde eda felan :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    :D hocam bak sana bi sorum var o zman ben navi kısmına giriyorum mesela harita benim bulunduğum noktada değil paso istanbul gösteriyor bana bunu nasıl ayarlıyoruz??


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    aleti başkasına verecem bende öğrenme amaçlı kurcalıyorum yoksa alırdım senden o sesleri :D


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    sergum06 bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D hocam bak sana bi sorum var o zman ben navi kısmına giriyorum mesela harita benim bulunduğum noktada değil paso istanbul gösteriyor bana bunu nasıl ayarlıyoruz??


    -----------------------------
    Hoca adresi yazınca ne yapıyorsun tek tek anlatsana

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    alet qb-432 primo..açılınca navi kısmına basıyorum. öncelikle daha arabada denemedim evdeyimde ama mesela açılınca benim bulunduğum yerde durması gerekmez mi? naviye basınca ekran 2 bölüm solda küçük bi harita sağdada 3 seçenek var bul-rotam-diğer diye... sonra bul a bastım mesela 3 seçenek çıkıyor. adres bul dedim ankarada bi adres girdim direkt o adreste bi yuvarlak yanıp sönüyor bana rota göstermesi gerekmez mi?


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    sergum06 bunu yazdı:
    -----------------------------

    alet qb-432 primo..açılınca navi kısmına basıyorum. öncelikle daha arabada denemedim evdeyimde ama mesela açılınca benim bulunduğum yerde durması gerekmez mi? naviye basınca ekran 2 bölüm solda küçük bi harita sağdada 3 seçenek var bul-rotam-diğer diye... sonra bul a bastım mesela 3 seçenek çıkıyor. adres bul dedim ankarada bi adres girdim direkt o adreste bi yuvarlak yanıp sönüyor bana rota göstermesi gerekmez mi?


    -----------------------------

    1. si cep navigasyonu mantıyla çalışmaz

    anlatıyorum yapman gerekenleri

    önce adres yazarsın varsa ilçe  ve mahalle tanınmış mekanı yazarsın o sana gideceğin yeri ekranında göstertit yanar söner sağ tarafda hedef olarak ayarla dersin

    o seni götürür ama tabiki açık havada :) evde çekmez :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergum06
    sergum06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2010
    Erkek

    neyse yarın ben bi arabaya ineyim :D


    boksörler yere düştüğünde değil yerden kalkamadığında yenik sayılırlar..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    bende telefunken var ses dosyalarını benimkine olurmu olursa nasıl yaparız ekleriz


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
Toplam Hit: 4069 Toplam Mesaj: 20