Ne Garip ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    abd kökenli firmalardan bahsediyoruz


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    feysbuk u o ettiği söylenen bilmem kaç milyar doları verip alacak bir salak çıkarsa, bana yönlendirin birkaç lafım olacak ona.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    googleın hikayesi de markın hikayesi de ortada.onların farkı bizim projemiz var ama paramız yok dediklerinde birilerinden anında milyon dolarlık cek yazabilecek yatırımcıların olması.bakıldığında google 0 karla cok uzun zaman yoluna devam ediyor.o gün yatırımcıları biz desteğimizi kesiyoruz deseydi şuan bu siteye bile yazıyor olamazdım.hukumet desteği olsaydı bu sitelerin davalarla uğraşmaları mumkun olur muydu ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Beko, bir dünya markası...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Abd,Kanadada adam $60'a kendi şirketini kuruyor.Neyden bahsediyoruz.Homeoffice olarak çalışıp dünyaları götürürsün.Yeterki tutacak birşey olsun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    beyler ağalar dayılar :D

    türk portallarına bakın, türk fikirlerine bakın

    türkü geçtim avrupaya asyaya bakın ...

    1 tane fikirin sitenin markanın global olduğunu gördünüz mü abd li markalar dışında ?

    başlıngıç noktasında tabiki direk hükümet çıkıp ya hadi amk face e destek verek lan diyecek halleri yok yada başka bir şeye

    google a gelince

    google ın hikayesi evet ortada fakat başlangıç noktasından öteyi düşünün

    şuan bunlar "global" markalar

    neredeyse ayda bir gazetelerde haber çıkıyor

    tsk facebook üzerinden 110 asker kaçağı bulundu

    ssk facebook üzerinden 1200 sigortasız çalışanı bularak firmaya ceza kesti vs.

    bunlar sadece gözle görülen kısmı

    bugün neredeyse bakkalara bile devlet ruhsat verirken güvenlik kamerası koyucaksın diyor bunu keyfi mi istiyor ?

    biraz paranoyak düşünün aşırıya kaçmayın sizinde kafanıza yatacaktır


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    ulan bok populer olsa millet hiç çekinmeden bok yiyecek be hükümet facebookun arkasında olsa ne olur olmasa ne olur. her sikin populerinden alıp sonra facebooku eleştirenleri anlayamıyorum. facebooku karşısına alacak hükümet yok ki dünyada. hangi hükümet milyonlarca vatandaşının desteklemediği eylemi gerçekleştirir?

    genel konuştum alınma "facebook" :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    aga benim demek istediğim şeyin özeti

    yarın ali yada veli adadında "abd" kökenli bir yenilik çıkarsa şaşırmayın


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    yassun bunu yazdı:
    -----------------------------
    Banka için para şart face için boş zaman bizde para yok işsizlik yok mecburn :| Gariplik bişe yok kendine bak nickin bile facebook o kadar etkilenmişsin.
    -----------------------------

    :) Nice Comment!


    Allah büyüktür vesselam...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    beyler nickim niye facebook soran yok

    şunu söylimde facebook hesabım bile yok

    ya marka olucaksın, ya var olan üzerinden pirim yapıcaksın :)


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
Toplam Hit: 3059 Toplam Mesaj: 26