folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ne İş Yaparsınıź?



Ne İş Yaparsınıź?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    Ben bu dönemde elimdeki nakit para ile temettü veren büyük şirket hisselerinden alma taraftarıyım. Özellikle Blackrock şirketinin Türkiye'de aldığı hisselere bakar ona göre sepet yaparım.

    Ayrıca önümüzdeki dönemlerde Abd nin çok fazla borç ödeyeceği göz önüne alındığında doların kısa süreliğine düşeceğini bekliyorum. Bu düşüşe kadar elimde btc, eth, eur, chf veya yen tutup borçların ödenmesi sonrasında hızlıca usd ye dönmeyi düşünüyorum.

    Usd düşüşü ile faizler de düşecektir, bu dönemde henüz konut almamış arkadaşlar mutlaka tl borçlanıp ev alsın. İlk ev kapsamında 2. el konutlarda da artık %90 kredi imkanı doğdu. İyi bir semtte eski bir konut alıp tadilatla oturabilir ya da kiraya verebilirsiniz. Belki 5-10 yada 15 sene içinde kentsel dönüşüm sayesinde dairenizi 2 ye katlayabilirsiniz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Hocam tekstilde üretici patladı perakendeciye giren çıkan yok. Türk üretici yerine Mısırlı üreticiden alırsın malı olur biter. Abartmıyorum tekstil işindeki para bir tek toz işinde var. Batan tam batıyor, parayı bulanda bok gibi kazanıyor.

    dediğin gibi fene kazanıyorlar.

    3 dolar maliyet 25 dolar satış çalışıyor büyükler birebir içlerinde yazılım ekibinde çalıştım. Ben bile işi bırakıp tekstile mi girsem diye düşünmeye başlamıştım :)

    Bir de kendi üretimleri var yanında taşeron alt firmalara yaptırıp sadece aracılık ettikleri ürünler de var. suya sabuna dokunmadan kar :)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seminerist
    Seminerist's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2016
    Erkek

    Sigortayla çalışan kaporta & boyacılar paraya para demiyorlar.  Dükkana soktukları 1 tane arabadan min. 50k(sigortadan) havadan para alıyorlar , ekstralar hariç. Çevren varsa , eksperle aran iyiyse hemen gidip dükkanı kapatmış batmış kaportacı ustası ve boyacı ustası alıyorsun. Sen muhasebeyi tutucan ayakcılık yapıcan başka birşeye karışmıcan.Tecrübeli oldukları için Gerisini onlar hallediyor zaten.Sanayide çalışıyorum , hayatında eline çekiç alıp kapıya birtane vurmamış adam , dediğim sistemle ayda 250-500k para kazanıyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    Seminerist bunu yazdı

    Sigortayla çalışan kaporta & boyacılar paraya para demiyorlar.  Dükkana soktukları 1 tane arabadan min. 50k(sigortadan) havadan para alıyorlar , ekstralar hariç. Çevren varsa , eksperle aran iyiyse hemen gidip dükkanı kapatmış batmış kaportacı ustası ve boyacı ustası alıyorsun. Sen muhasebeyi tutucan ayakcılık yapıcan başka birşeye karışmıcan.Tecrübeli oldukları için Gerisini onlar hallediyor zaten.Sanayide çalışıyorum , hayatında eline çekiç alıp kapıya birtane vurmamış adam , dediğim sistemle ayda 250-500k para kazanıyor.

    Dolandırıcı, yalancı bi herif değilsen bu paraları kazanamazsın. Böyle bi herif olduktan sonra da o parayı kazanmanın anlamı yok.


    goo.gl/qBNZmW
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutum
    tutum's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    Araba lastik sök tak işinde para var mı bir bak.


    https://youtu.be/-bvKwS7GeVs
Toplam Hit: 1951 Toplam Mesaj: 26
i̇ş