Neden Bu Kadar Uyumadan Duruyorus?
-
evet lost_dream katılıyorum sana gece sakin oldugu icin dısardaki gibi ses mes yok onun icin kendini insan geceleri sakin rahat hissediyor buda insana keyf veridigi icin bu saate kadar duruoz :) bende acmisim müzik yakmisim sigarami takılıom tahribat'da :) acaba tahribat'a bu kadar alismisiz acaba tahribat olmasaydi napardik :D
-
yaff çok zor sorular soruyon :))
-
gece oldu mu insan kafayı dinliyo :)
-
Bazende kafayi yiyor:))
sekil a daki imam kardesimiz gibi:) -
doğru bazen kafayı yedirtiyo : )
insan dertli olunca düşüne düşüne sıyırıyo meselağ :) -
hepiniz alem adamsiniz yaws..:))
neysem hepinize kolay gelsin ben uzar ve yatar..Allah rahatlik versin...iyi calismalar.. -
allah rahatlık versn :)
-
uyumak yoK yasaktiR uyumakK :) uyuyanLarin rüyaLarina öcü giRSin :)
-
uyuymak yok katılıyorum :)
ah be içki olsadı ne güzel demlenirdim şimcik :( -
puahaha peder kalktı bnde yatar mıllet ei geceler:D
Toplam Hit: 2344 Toplam Mesaj: 27
