Nedir Bu Bende Ki Haller ? [Rlkrd]
-
Mevsim değişikliği diye düşünüyorum ben..
-
real;_kurd kardeş yalnız değilsin. bende de aynı olaylar oluyo kimseye anlatmak istemiyodum ama yazayım buraya. ben zaten gece 2-3 e kadar arkadaşlarla evin kapısının önünde otururum. sigara alkol gibi bi alışkanlıgımda yok. ama eve gittiğim zaman benim odamda havada uçan siyah çarşaflar görüyorum. her 5 dk da bir görürüm.ama evde siyah çarşaf falan yok. züktür et der yatmaya çalışırım.
en garip olayda yine gece eve gelince tv karşısına uzanınca oluyo. ayagıma su damlıyo. evet yanlış değil ayagıma tavandan su damlıyo, tavanda hiç bir iz olmamasına ragmen ayagım islanır. islanmaktan kastim 2-3 damla su dökülür. sadece gece tv açık iken olur. gündüz de tv karşısına uzanırım ama asla öyle bişey olmaz. daha önce böyle şeyler yaşayan var mı? yardım etsin a.q
mesela pc ye fazla daldıgımda klavyenin titremeye başladıgını kalvye nin geriye dogru gittiğini görürüm. herşeyi kapatırım ve klavye ye konsantre olur ama klavyenin oldugu yerde durdugunun görürüm. -
Visualboy hajı seninki daha manyaq bişiy :S in cin top oyniyi lam senin odanda :)
-
banada aynısı oluyodu zorla piskoloğa yolladılar adam 3 gün test etti soru falan sordu 500 soruluk test çözdürdüki :| beynim züküldü...
sorna bi ilaç verdi , gece 4 de yatardım önceden o ilaçtan sonra saat 20.00 da uykumdan duramıyodum , ve acaipte erken kalkıyodum yani en iyisi sende öyle yap bi piskoloğa git :) -
2 gün önce gece saat 1,5-2 civarı eve gidiyorum .. 5 dklık bi yürüme mesafe kalmış ..saat 1,5-2 ölüm sessizliği var tıırstım mina kyimm ..dedim ..hayırdır inş ..neyse yolu kısaltmaya karar verdim ..karanlık bi ara sokağa girdim ..giidyorum ..o sokağa da daha önce bi kere daha girmiştim ..yol biraz yokuş ..neyse işte o zman ben yokuş yukarı yürüyorum ..ilerde çocuklar var .. 6-7 yaşında ..çocuğun biri topa vuruyo gitsin diye diğeri tutmaya çalışıyo ..napıyosun diyo ..diğeri çocuğu itti topa vurdu ..top yokuş aşağı bana doğru geliyo .. ben tutmasam yop ana caddeye gidicek ordan sonra zaten 10 metre rahat yokuş aşğı gider ..kaybolur .. neyse topa vurdum .sora yanlarına gittim ..çocuğa dedim ..arkadaşının topunu niye atıyosun ..böle tırsmış ..heyecanlı bi şekilde nefes nefese ..o top ölülerin ..ölülürin o top ..filan konuşmaya çalışıyo dedim ..saçmala lan ..düzgün oynayın ..atma topu filan ..vel hasılı o sokaktayım işte ..bunlar geldi aklıma ..bide sanki takip ediliyor muyum filan ..!! o sırada 20 metre sonra köşeyi dönüp karşı binadan eve giricem ..o sırada ..o sessizlikte ..o piskolojide filan kafada başka yerde ...yanımda ki çöp konteynırından iki kedi haddinden büyük bimünakaşa ve sesle fırladı ..az kalsın üstüme çıkıyolardı ..shock oldum mina kyimm ..az kekeleyerek ..dedim ha ..ha ..hasssikter lan ...hasssikter bee ...ha haa ..hananızı sikim ..noluyozz lan ..!! neyse bunlar gözden kayboldu ..eve gittim ..kafayı yastığa koydum ..kendi kendime dedim ..ulan herşeyimizle bozulmuşuz ..herşey yalan olmuş ..o çocuklar/çocukluk geldi aklıma ..dedim ..küçük böle bişi olsa yani ani bi korku ..çaresizlik filan .hemen ya anne-annecim yada ..babaA ..Allah diye reflex verirdiq ..ağlardıq ..ama durum onu gösteriyo ki çokk değişmiz ..bozulmuşuz .. artıq öyle bişi ..paranoyaklaşmışız ..çocukluktanda çıkmışız ..korku ..çaresizlik vs...vs anında verdiğimiz reflexler bile ha ..ha ..hasssikter lan ...hasssikter bee ...ha haa ..hananızı sikim ..!! noluyoz lan..!! olmuş
neyse lan can sıkıntısından çokk yazdım inş saçma olmamıştır ..konuyu aşmamıştır :f
-
salla bea dostum hayat gelip gecio bi gun bu da gecer kafana takma ;)
-
hocam havalardan kaynaklanıodur büyük bi ihtimal geçmesi dileği ile Selametle kal
-
Piçolu piçin hareketleri ters geliyor dediği de benim a.q. Ot olmasan benim gibi birini bu tuhaf hallere etken olarak göstermezsin . .
-
sıkma tatlı canını okşa patlıcanını:D
-
sorunu olanların bunları yazması iyiye işaret, çünkü psikolojik rahatsızlıklar ikiye ayrılıyor. Adlarını unuttum şimdide birinde hasta bunu redediyor öbüründe kabul ediyor. Kabul eden hasta kendisi yenebiliyor öbür türlü ilaç desteği alması lazım. O yüzden bence psikoloğa gidin; psikiyatriste değil sonra depresan ilaç bağımlısı olursunuz.
Toplam Hit: 5501 Toplam Mesaj: 33
