

Need For Speed : Hot Pursuit Limited Edition [2010] | RELOADED | Full
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
S-E-R-H-A-T bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bana 2 Aralik 2010 Saat: 16:05 tarihinde COD Back ops linkleri göndermiştin PM ile. bugun indirdim anca ve içinden need for sped çıktı : )
-----------------------------Evet hocam zamaninda oye bir hata yapmisim. Uploadlari duzenledim ama yeni linkleri sana atmayi unutmusum. COD Black Ops + Up 4' u tekrar upload edip paylastim. Konularimda mevcut hocam. Tekrar kusura bakma :)
-----------------------------est. hocam . neye niyet neye kısmet. kurdum need for u oynuyorum : ) şuradaki konundan indiriyorum bak COD'u başka oyun çıkmayacaksa :P hayrına teselli ikramiyesi olarak indirene kadar pre varsa yollasan makbule geçer : ))
-
Gönül rahatlığı ile indirebilirsin hocam :) İçerisinde COD - Black Ops + UP4 çıkacak... :) Dur bakalım biraz kurcalıyayım hotfile düşürebilirsem pm atarım :)
-
kafam karıstı linktte C.O.B.O yazıyo need for speed mi bu call of mu şimdi :S
-
Scabie bunu yazdı:
-----------------------------
kafam karıstı linktte C.O.B.O yazıyo need for speed mi bu call of mu şimdi :S
-----------------------------Hocam konu başlığı COD ile alakalı mı ? Sadece COD' u upload ediyorum diye NFS upload etmişim o yüzden linkler öyle. İndirme linklerini AAAA diye upload etseydim ne diyecektin... :)
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Scabie bunu yazdı:
-----------------------------
kafam karıstı linktte C.O.B.O yazıyo need for speed mi bu call of mu şimdi :S
-----------------------------Hocam konu başlığı COD ile alakalı mı ? Sadece COD' u upload ediyorum diye NFS upload etmişim o yüzden linkler öyle. İndirme linklerini AAAA diye upload etseydim ne diyecektin... :)
-----------------------------anladım hocam saol
-
Scabie bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Scabie bunu yazdı:
-----------------------------
kafam karıstı linktte C.O.B.O yazıyo need for speed mi bu call of mu şimdi :S
-----------------------------Hocam konu başlığı COD ile alakalı mı ? Sadece COD' u upload ediyorum diye NFS upload etmişim o yüzden linkler öyle. İndirme linklerini AAAA diye upload etseydim ne diyecektin... :)
-----------------------------anladım hocam saol
-----------------------------Hayrini gor hocam... :)
-
indiriyorum teşekkürler.
-
NetBABA bunu yazdı:
-----------------------------
indiriyorum teşekkürler.
-----------------------------Rica ederim hocam iyi oyunlar... :)