folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Need For Speed: Shift (17.09.09)...



Need For Speed: Shift (17.09.09)...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    EA Games'in resmi sitesinde yayınlanan habere göre Need For Speed serisinin son ürünü Shift 17 Eylül'de Avrupa'da olmak üzere piyasaya çıkıyor. 

     

                                                             

    Slightly Mad Sudios tarafından, Black Box'tan Michael Mann ve EA Games Europe'dan Patrick Soderlund işbirliği ile geliştirilen oyun, yepyeni bir çarpışma mekaniği ile gerçekçi birinci kişi kokpit görünümü sunacak. 

     


     

     

     

    ...Tanıtım Videosu...

     


     

    Nfs serilerinde genelde kokpit görünümünde oyun oynatma amacı bulunmuyordu. Serinin bu son ürününde kokpit tarzına daha düşkün olmaları herhalde need for speed için ilginç olacak. İlk görüşte bana (oynayanlar bilir) Grid oyununu anımsattı. Kim bilir belkide yeni nesil araba yarışlarında kokpitten yönetim tarzını daha çok duyacağız.

    EA Games'in resmi sitesinde dahil internete düşen nfs:shift'in resimlerini gördükçe o gerçekçiliğe inanmakta ciddi anlamda zorlandım;

      

    Ne olursa olsun her nfs ürününü sabırsızlıkla beklediğim gibi Nfs: Shift'in çıkış tarihi olan 17 eylül'ü de iple çakiyorum. Tanıtım videosundan da izlediğim üzere muhteşem grafikler ve kokpit heyecanı bizleri bekliyor gibi... 

                                                                                                                                                                      _ElminsteR_ 


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    bence güzel olmayacak iyice racing'e kaymaya başladı nfs.. sokakta yarış daha eğlenceli polisler felan dönmesi kötü olmus

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    UnderCover fiyaskosundan sonda cok saglam olacagini dusunuyorum,

    Grid'i yapip ellerine verdigi icin CodeMasters, onlarda simdi ona benzer bisey yapmislar bence,

    tanitim videolarini izleyin, eger Race Driver: Grid oynamissaniz anlayacaksiniz ne demek istedigimi, zaten oynamayanda kesinlikle alip oynasin!!!


    anca gidersin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    aha buraya yazıyom race driver : grid'in aynısı olacak.

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    Undercover rezaletinden sonra bu iyi oldu.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AyT
    AyT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2008
    Erkek
    arabaya oyunları güzel olmeyor be!! call of duty 6 yı bekleyin benceee :P kasımda

    Fuck you, you fucking fuck
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    bana göre need for speed serisinin en iyileri  need for speed 2 ve need for speed: underground 2     gerisi fasa fiso. ben bu oyunları aylarca hatta yıllarca oynadım ama bıkmadım.  diğerlerini ise 1 defa bitirdim ve sildim. haksızmıyım hele nfs 2 de 2 kişilik yarışlar manyaq oluyodu. arabalar çok iyiydi. A.q isviçrenin en yüksek dağlarında bile yarışıyodun. çok zevkliydi hey gidi günler hey...

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    most wanted  gerisi yalan.

    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    most wanted  gerisi yalan.
    -----------------------------

    arkadaş doru sölemiş oynamaktan bıkmadığım oyun :) 


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek
    MOST WANTEDD aynen akar hala M3 le 6 yıldızla elimde cigara türkümü söyleye söyleye geziyom  :D

    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    umarım sokaklarda gezme vardırrrr..

    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
Toplam Hit: 3788 Toplam Mesaj: 22