Need For Speed: Shift (17.09.09)...
-
EA Games'in resmi sitesinde yayınlanan habere göre Need For Speed serisinin son ürünü Shift 17 Eylül'de Avrupa'da olmak üzere piyasaya çıkıyor.

Slightly Mad Sudios tarafından, Black Box'tan Michael Mann ve EA Games Europe'dan Patrick Soderlund işbirliği ile geliştirilen oyun, yepyeni bir çarpışma mekaniği ile gerçekçi birinci kişi kokpit görünümü sunacak.

Nfs serilerinde genelde kokpit görünümünde oyun oynatma amacı bulunmuyordu. Serinin bu son ürününde kokpit tarzına daha düşkün olmaları herhalde need for speed için ilginç olacak. İlk görüşte bana (oynayanlar bilir) Grid oyununu anımsattı. Kim bilir belkide yeni nesil araba yarışlarında kokpitten yönetim tarzını daha çok duyacağız.
EA Games'in resmi sitesinde dahil internete düşen nfs:shift'in resimlerini gördükçe o gerçekçiliğe inanmakta ciddi anlamda zorlandım;

Ne olursa olsun her nfs ürününü sabırsızlıkla beklediğim gibi Nfs: Shift'in çıkış tarihi olan 17 eylül'ü de iple çakiyorum. Tanıtım videosundan da izlediğim üzere muhteşem grafikler ve kokpit heyecanı bizleri bekliyor gibi...
_ElminsteR_
-
bence güzel olmayacak iyice racing'e kaymaya başladı nfs.. sokakta yarış daha eğlenceli polisler felan dönmesi kötü olmus
-
UnderCover fiyaskosundan sonda cok saglam olacagini dusunuyorum,
Grid'i yapip ellerine verdigi icin CodeMasters, onlarda simdi ona benzer bisey yapmislar bence,
tanitim videolarini izleyin, eger Race Driver: Grid oynamissaniz anlayacaksiniz ne demek istedigimi, zaten oynamayanda kesinlikle alip oynasin!!!
-
aha buraya yazıyom race driver : grid'in aynısı olacak.
-
Undercover rezaletinden sonra bu iyi oldu.
-
arabaya oyunları güzel olmeyor be!! call of duty 6 yı bekleyin benceee :P kasımda
-
bana göre need for speed serisinin en iyileri need for speed 2 ve need for speed: underground 2 gerisi fasa fiso. ben bu oyunları aylarca hatta yıllarca oynadım ama bıkmadım. diğerlerini ise 1 defa bitirdim ve sildim. haksızmıyım hele nfs 2 de 2 kişilik yarışlar manyaq oluyodu. arabalar çok iyiydi. A.q isviçrenin en yüksek dağlarında bile yarışıyodun. çok zevkliydi hey gidi günler hey...
-
most wanted gerisi yalan.
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------
most wanted gerisi yalan.
-----------------------------arkadaş doru sölemiş oynamaktan bıkmadığım oyun :)
-
MOST WANTEDD aynen akar hala M3 le 6 yıldızla elimde cigara türkümü söyleye söyleye geziyom :D
-
umarım sokaklarda gezme vardırrrr..
