folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nerede Kamp Yaplmalı?



Nerede Kamp Yaplmalı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek

    bizim burda adam başı 3 lira mı ne alıyorlar, mersin. 


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Edit

     

     

     

     

     

    siyahbereli tarafından 08/Haz/14 20:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    Bu akyaka ve kelebekler vadisi güzel gibi görünüyo. 

    Ormanın herhangi bi yerine kursak çadırı sıkıntı yaşarmıyız ayyaş falan gelir mi?

    Bi de yüzmeye gezmeye giderken çadırı toplamak gerekir mi?;

    @oturuyorum

    ora nere linki falan varmı?

    The-ExTaCy tarafından 08/Haz/14 20:48 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Bu akyaka ve kelebekler vadisi güzel gibi görünüyo. 

    Ormanın herhangi bi yerine kursak çadırı sıkıntı yaşarmıyız ayyaş falan gelir mi?

    Bi de yüzmeye gezmeye giderken çadırı toplamak gerekir mi?;

    @oturuyorum

    ora nere linki falan varmı?

    abi link mink bilmiyomda gördüğüm kadarıyla söylüyorum mersin-erdemli çamlık işte denize 100 metre falan bide senin sordukların benimde kafama takıldı.


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Bu akyaka ve kelebekler vadisi güzel gibi görünüyo. 

    Ormanın herhangi bi yerine kursak çadırı sıkıntı yaşarmıyız ayyaş falan gelir mi?

    Bi de yüzmeye gezmeye giderken çadırı toplamak gerekir mi?;

    @oturuyorum

    ora nere linki falan varmı?

    Akyaka da güvenlikler vardı zamanında. Ben hiçbir sorunla karşılaşmadım. Gece çok durgundur, hareket istiyorsa marmarise geçersin, bayağı yakın.


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    braveheart bunu yazdı
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Bu akyaka ve kelebekler vadisi güzel gibi görünüyo. 

    Ormanın herhangi bi yerine kursak çadırı sıkıntı yaşarmıyız ayyaş falan gelir mi?

    Bi de yüzmeye gezmeye giderken çadırı toplamak gerekir mi?;

    @oturuyorum

    ora nere linki falan varmı?

    Akyaka da güvenlikler vardı zamanında. Ben hiçbir sorunla karşılaşmadım. Gece çok durgundur, hareket istiyorsa marmarise geçersin, bayağı yakın.


    Hoca ücretli kamp yerinde kalmayacaz sanırım normal doğada kamp yapcaz


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı
    braveheart bunu yazdı
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Bu akyaka ve kelebekler vadisi güzel gibi görünüyo. 

    Ormanın herhangi bi yerine kursak çadırı sıkıntı yaşarmıyız ayyaş falan gelir mi?

    Bi de yüzmeye gezmeye giderken çadırı toplamak gerekir mi?;

    @oturuyorum

    ora nere linki falan varmı?

    Akyaka da güvenlikler vardı zamanında. Ben hiçbir sorunla karşılaşmadım. Gece çok durgundur, hareket istiyorsa marmarise geçersin, bayağı yakın.


    Hoca ücretli kamp yerinde kalmayacaz sanırım normal doğada kamp yapcaz

    Hee tamam o zaman :) her yere çadır kuramıyorsun haberin olsun, yamaç paraşütü için gelenler çadır diktiğinde Jandarmalar geldiydi :) iyi araştır.


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Bu akyaka ve kelebekler vadisi güzel gibi görünüyo. 

    Ormanın herhangi bi yerine kursak çadırı sıkıntı yaşarmıyız ayyaş falan gelir mi?

    Bi de yüzmeye gezmeye giderken çadırı toplamak gerekir mi?;

    @oturuyorum

    ora nere linki falan varmı?


    Abi daha önce kamp yapmadın değil mi hiç? Ben öyle anlıyorum şu yazdıklarından.

    Bak abi, güzel ormanlık denize yakın bir alan seç, onun en fazla 3-5 bölgesi paralıdır ki o bile olmaz yani en yüksek ihtimal, ücra temiz bir yere kur kampını güzelce.

    Ben sana tavsiye vereyim, küçük 5 CM'lik asma kilitler var, onlardan alıyorsun bir tane, kamp çadırının kapısının içten fileli, ve kilit asacak fermuarı olmasına dikkat et ki standarttır.

    Gece geldin olay yerine varsayıyorum, kurdun çadırı malzemeleri içeri aldın, kapıyı kapattın, küçük asma kilidinide çak, ama anahtarı çıkartma üstünden, çünkü ani bir olayda hemen çıkabilesiniz.

    Kafa lambanı al yanına abi (headlight) diye arat bir ton görürsün.

    Gece tuvalate mi çıkacaksın onla çık et gel, kıçını yıkayacak kadar suyu her zaman çeşmelerden veyahut denizden al.

    Sadece kafa lambası işe yaramaz diyorsan çadırın tepesinde çatı bölümü vardır, havayı almak için, üstünde tekrar bir tent vardır ve ortada genelde asma bölümü vardır, bauhaus gibi yerlerde el içi fenerler var asklı bir tane de ondan kap, gece oraya asar sohbet edersiniz.

    Neti olan 2 telefon çakın yanınıza ya da küçük bir notebook.

    Kafana göre yap, sabah kalk keşfe çık.

    Çadır orada mı kalsın diyorsun yoksa toplayayım mı? Çadır bu abi zaten portatif bir şey, iç içe geçmeli parçalardan oluşan bir bez parçası.

    Toplamak 5 dk, yani uzak 1 yere gideceksen toplaman lazım, bakarsın orada daha güzel 1 yer keşfi yaparsın oraya alırsın bir günlükte hep aynı yerde kamp olmaz sıkılırsın.

    Eğer kısa mesafe ise toplamayacaksın tabi, dağın başında adam çadırını çalmak için beklemez merak etme, ama çadırı toplamasanda sırt çantan ve malzemelerini al yanına, kısa mesafe de, he yüzücem ben ama çantalarımı nereye koyayım vs, o zaman alarm sistemi çak bir tane çin malı 3  - 5 çadırı kur gir denizine kitle kapını bak keyfine.

    Bundan ötesi olmaz yani.

    Ulan ne zaman konu kamp olsa beni çıldırtıyorsunuz uzun uzun entry giriyorum :))

    https://www.youtube.com/watch?v=8iIb8VCWFLs

    Al ortada asılan sana bahsettiğim gibi.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    Aynen ilk olacak hayırlısıyla. E elektrik nasıl olcak peki laptop tel için? En önemli problem bu zaten.

    Bi de arkadaş demiş her yerde serbest değil diye baktım pek bişey yazmıyo işin aslı nedir?


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Aynen ilk olacak hayırlısıyla. E elektrik nasıl olcak peki laptop tel için? En önemli problem bu zaten.

    Bi de arkadaş demiş her yerde serbest değil diye baktım pek bişey yazmıyo işin aslı nedir?

    Abi, güneş panelli şarjlar var.

    http://www.uzakdoguburada.com/image/cache/data/Gunes%20Enerji/Fartech-RL-S24-6-600x600.jpg

    Al bu da bonus'un olsun.

    http://www.youtube.com/watch?v=mgOfKjxQZ1Q

    Abi serbest değili nedir ya koduğumun yeri sanki national ulusal parkı amk :))

    Ben belgrad'da kuranı gördüm istanbul içi, daha kötü ne olabilir.

    Kur gitsin ya sokarım şimdi beleş değiline, az öteye kur ne var ki kamp bu zaten dediğim gibi glamping yapmıyorsun.

    Meşâkatsiz olsun diyorsan pas parayı abi elektriğinden jakuzine kadar glamping yap gel :D


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
Toplam Hit: 4244 Toplam Mesaj: 35