folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder .Net Kaynak Kod Şifreleme



.Net Kaynak Kod Şifreleme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    xenocode nin 2011 versiyonunu cracklenmiş hali var. ayriyeten smart assemblyde öyle. strongu falan seçersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    son sayfaya kdr okumadım ama kendimin kullandığını söyleyeyim ; 

    dotfuscator yanlış yazmadıysam . 1,5 sene önceleri kullanmıştık .Başarılı . 



    I Love Software , Software is a life...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    voltigore
    voltigore's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ben bunu kullanıyorum şirketteki projelerimde

    hem free, hem kullanması kolay

    kodun içine ekleyeceğin bir kaç attribute ile daha sağlıklı sonuçlar alabilirsin, help ini oku mutlaka

    http://www.foss.kharkov.ua/g1/projects/eazfuscator/dotnet/Default.aspx


    Geyik Candır :]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    xenocode var ama temp'e atıyor orijinal exe'yi yani dandik geç. Zaten şifreleme yaptığı da yok cins birşeydi unuttum ne olduğunu. :) Eazfuscator.NET dene bu güzel. Ayrıca Smartassembly var reflectorun yapımıcıs RedGate'in ürünü. Yine .NET paketleyicileri var. PeCompact, Expressor filan. Ama Expressor'ü virüs olarak algılıyor gerizekalı korunma programları.

    http://www.foss.kharkov.ua/g1/projects/eazfuscator/dotnet/Default.aspx


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    katmanlı mimarı yazdıktan sonra çok sorun değil. ek olarak sorgularınızı şöyle yazarsanız geri dönüşü olmuyor.en azından red gate'in reflectoruyle

    var urun = datamodel.Urunler.FirstorDefault(p=> p.No == 5).select(p=> new { ad = p.Ad,Aciklama= p.Aciklama});

    gibisinden.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba müridler yen konu açmadım burdan devam edeyim Eazfuscator.NET bu işe yaramıyor .net reflector gösteriyor her şeyi.

    Kullandığınız yöntemler nelerdir bunun için en azından .net reflector için

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba müridler yen konu açmadım burdan devam edeyim Eazfuscator.NET bu işe yaramıyor .net reflector gösteriyor her şeyi.

    Kullandığınız yöntemler nelerdir bunun için en azından .net reflector için


    -----------------------------

    http://www.mediafire.com/?6jxkhn2cnomapm1

    Smart Assembly'yi dene, oldukça kullanışlı. İçinde crackde mevcut. Kod karıştırmanın yanında string şifreleme gibi işlemlerde yapıyor. Geri dönüşümü yapılır mı pek bilmem ama yapılsa dahi ordukça zor olacağından eminim.


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Ercab bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba müridler yen konu açmadım burdan devam edeyim Eazfuscator.NET bu işe yaramıyor .net reflector gösteriyor her şeyi.

    Kullandığınız yöntemler nelerdir bunun için en azından .net reflector için


    -----------------------------

    http://www.mediafire.com/?6jxkhn2cnomapm1

    Smart Assembly'yi dene, oldukça kullanışlı. İçinde crackde mevcut. Kod karıştırmanın yanında string şifreleme gibi işlemlerde yapıyor. Geri dönüşümü yapılır mı pek bilmem ama yapılsa dahi ordukça zor olacağından eminim.


    -----------------------------

    çalışıyor saolsın

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoneTR
    ZoneTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    .net Reflactor göstermiyor kodları, açamıyor, fakat başka araçlarla kodlar görünür durumda, Smarter Assambly şifreleme yapsada o kadarda başarılı değil.


    ZoneTR[dot]com
Toplam Hit: 6720 Toplam Mesaj: 20