Netbook Nası Formatlanır :S:S
-
Arkadaslar yeni bir netbook aldım ama hic bir cd sürücüsü yok usb bellegim var 2 gb bunla filan format atılırmı atılırsa nasıl atılır :S
-
dostum flash diskten format atma diye arattır bulursun
ama harici cd sürücü bulursan daha makbul olur
-
bios ta usb menüsü yoksa usb işe yaramaz.
windowsu d ye kopyalayıp biostan cyi formatla
format işlemi bittikten sonra biostan d deki windows setupunu göster.
belki bu yöntem işini görebilir.
-
hocam netbook lar usb yi destekliyo cd-rom olmadığı için
-
http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=241
Sitede dökümanı var ana sayfada da gözüküyor.
-
hocam laptoplarda genelde kurtarma bölümü oluyor onun için yanında cd fln vermiyorlar...
-
formatlamadan kurtarma bölümü varmı diye bi bak sen olmadı usb den format atmak diye forumdan araştır
-
http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=241 girip okuyabilirsiniz
edit:verilmiş pardon
-
Laptoplarda saklı bir bölüm vardır orda yedeği olur.Laptop açılırken markasına göre değişir genelde f10 f11 gibi tuşlardır.Bios ekranında basarsın Recovery programı açılır sonra geri yükleme yaparsın .Aldığın laptop windows yazılımı ile verilmişse vardır bu recovery ,linux le verilmişse yoktur.Markası neyse google da arat bulursun hangi tuş olduğunu yada deneyerek bul.
Ben Windows cd falan yok anladım.Cd sürücün yoksa harici bi dvd rw alman gerekir.O usb belliği hazırlama işi uzun biraz konuya bakmıştım.Benim dediğim Recory tuşunu aramayıda unutma
-
Telekomun verdiği LG laptoptan aldıysan pcyi açarken F12 ye basarak aç recovery ekranı gelir ordan formatlayabilirsin.
-
Cellad gelmiş :D
