folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Network Marketing Hakkında Ciddi Yardım



Network Marketing Hakkında Ciddi Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,

    Bi konu hakkında danışmam gerekiyor sizlere engin bilgilerinize :P Geçenlerde camiden çıktım işte bu olayı anlattılar 1500 tl veriyorsun işte site satın alıyorsun .Bide öyle bir anlatıyolar ki işte tüm özellikleri sınırsız bide sana özel isimsoyad.com vs ulan dedim ben sana ücretsiz yapam vs ama bunları öyle bir hipnotize etmişler ki , ne desen fayda değil bunlar inanmışlar yani fikirleri değişmiyor aynı olay baldızında başına geldi onuda hipnotize etmişler oda kardeşini hipnotize etmeye çalışıyor bunlar hipnoz olmadan ne söylemem gerekiyor ne desem de inanırlar demediğim şey kalmadı diyorum ki tuzak herşey parayı sadece en başındakiler kazanır vs yok nuh diyorlar peygamber demiyorlar

    help me.


    Ignorance is bliss.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    subasici
    subasici's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2012
    Erkek

    deki, sistemin vaadlerine kanıyorsunuz. Hep başkalarını örnek gösteriyorsunuz, siz ne yaptınız, geliriniz ney ve ne üretiyorsunuz da bu kadar zengin olmayı vaad ediyorsunuz.Bir kaç tane cahil, sistemi bilmeyen insanı, genci yolarak mı zengin olmayı düşünüyorsunuz ?

     

    Zaten genelde hep takım elbiseli yada güzel kıyafetlidirler.Biraz derinden vur, daha düne kadar ne bok olduğunu felan biliyorduk, ne oldu da birden değiştin gibi daya gitsin. 

     


    Hadi sen git işine de herkes kendi çişine.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Titan Saaddet zinciri reloaded.Hocam bu konu açıldıydı burada tartışıldı zaten yemeyin bu numaraları.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    ques net,  sadadet zinciri, mutluluk çubuğu vs...hepsini aynı b*kn laciverti =D


    adamları güzel kandırıyolar avlamak için....bi arada sizim semt de çok muhabbeti döndü,,,

    yok onu alıcam yok zengin olucam =D

    ellerine verdiler  çin malı ürünleri,yani bi alış veriş söz konusu...sanıyorumki bi hak talep edemiyosun.


    düz mantık düşünüyorumda....böyle bişey olsa aç kalırız kimse çalışmaz...traş olmaya berber bulamayız...


    ah bizim Türk İnsanına beleş de bedava de giricek boşşş mezar arar....


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam 500 lira veriyordun 1500 e mi çıkartmışlar. Yok hocam bulaşma soygun bunlar yalan dolan 

    Bu konu daha önce tartışıldı zaten hatta bana da başka bşr arkadaştan teklif gelmişti o bile zor kurtardı kendisini

    http://www.tahribat.com/Forum-Mega-Holdings-Nedir-Ne-Is-Yapar-176029/

     


    Eskisi gibi değildir belki!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    O değil de ben bu ipnelere çok sinir olmaya başladım çok karşıma çıkıyorlar çok gözüme görünüyorlar beni sevmezler.. 

    Başların da Enes Olgun diye bir çakal var.Her şeyi geçtim fena vergi kaçakçılığı dönüyor.Aralarında seviyeler var lider sunumcu vs.. 

    Liderler lüks araçlarla falan takılıyor göz boyamak için Alt kısımdakiler ise inek gibi çalışıyorlar..

    Davos tarafından 31/Tem/13 15:29 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    la bizim odada bir abi vardı adam 6. yılında mıydı neydi üniversitede.şirketi falan varmış,sunum falan veriyordu bu da mı marketingci oluyor :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek
    cem-engine bunu yazdı

    la bizim odada bir abi vardı adam 6. yılında mıydı neydi üniversitede.şirketi falan varmış,sunum falan veriyordu bu da mı marketingci oluyor :D

    Evet öyle oluyor hocam.

     

    @Davos

    Hocam gözün bile takılmasın he de geç :)


    Eskisi gibi değildir belki!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    bi ara arkadaşımda beni kandırmaya çalışıyordu şu ques .net mi neyse. İşte ürün alıyon satıyon üçgen şeklinde oluyon her halkadan 250$ alıyon. Dedim sie git para kazan gel sonra konuşalım. Sonra kazıklanmış sen haklıymışsın abi diyor.

     

    Özetle: Hocam ikna edemiyorsa sie et.

    DrKill tarafından 31/Tem/13 15:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    haha bide takım elbise giyer bunlar , geneli ya emekli yada genç ama ne adam gibi mesleği vardır ne bir işi , beyli hanımlı konuşmalar müdür beyler falan havada uçuşur, geçen gittim bir tanesinin toplantısına tanıdık yüzünden, müdür bey müdür bey koşuyorlar birinin peşinden bi bakayım dedim ucuz bi takım elbise yürümekten topuk kısımları içe doğru kavis yapmış ayakkabı dedim müdür buysa çalışan ne kazanıyor amk

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Bunlar üst düzey(!) kalite mekanlarda(burgerking) toplantılar yapar hocam. Trilyonlardan bahsederler.

Toplam Hit: 4990 Toplam Mesaj: 57