Newyork Veya Londra‘ Da Dil Eğitimi
-
arkadasım ocakta londra'ya gidiyor. yaklasık 15-16 milyar herşey dahil. ye iç sıç yani. 6 ya da 9 ay olması lazım kursunun...
-
Nurky bunu yazdı
arkadasım ocakta londra'ya gidiyor. yaklasık 15-16 milyar herşey dahil. ye iç sıç yani. 6 ya da 9 ay olması lazım kursunun...
benim için şu anda çok para o :|
-
myblackworldweb bunu yazdı
mizahi hocam bana ortalama 3-4 ay ingilizce öğrenip amerika da kalmak yaşamak için toplam gerekli mebla ne olmalıdır?
araba yı unutalım :)
vize,pasaport, gidis-donus ucak masraflarini hesaba katmadan kerat cetveliyle bir hesap cikartayim sana.
kalacak yer(ortalama) = 1000 x 4ay = 4000$
faturalar(elektrik-su-dogalgaz-internet)= 200 x 4ay = 800$
yiyecek-icecek = 200 x 4ay = 800$
okul(iyi bir okul) - 1000 x 4ay= 4000$
toplam 9600$ = 16000TL civari
yurtta kalacak olursan ya da aile yani falan, hesap degisir tabi. onlari bilmiyorum.
-
mizahi bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdı
mizahi hocam bana ortalama 3-4 ay ingilizce öğrenip amerika da kalmak yaşamak için toplam gerekli mebla ne olmalıdır?
araba yı unutalım :)
vize,pasaport, gidis-donus ucak masraflarini hesaba katmadan kerat cetveliyle bir hesap cikartayim sana.
kalacak yer(ortalama) = 1000 x 4ay = 4000$
faturalar(elektrik-su-dogalgaz-internet)= 200 x 4ay = 800$
yiyecek-icecek = 200 x 4ay = 800$
okul(iyi bir okul) - 1000 x 4ay= 4000$
toplam 9600$ = 16000TL civari
yurtta kalacak olursan ya da aile yani falan, hesap degisir tabi. onlari bilmiyorum.
teşekkür ederim hocam bu iş bana 4 ay her şey dahil 20 bin tl ye mal olacak.
çok oldu. çok zahmetli oldu bu iş.
kaldık yine burada ki kurslara
-
İngilizce nin canı cehenneme tarzancanın ve sömürgeciliğin resmi dili.bilimsel dilleri tek geçerim türkçe bir numara.ingilizce nin hangisini öğreneceksiniz alanınız ne ise ona göre eğitim almanızda fayda var yok ben bana yetecek kadar konuşayım diyorsan o kadarını türkiye de nerdeyse dolmuşlarda konuşuyorlar amerika nerdeyse akraba olduğumuz son yıllarda.bulunduğun konumdan nasıl öğrenebilirsin buna bakmanızda fayda var derim.japonlar dil eğitimi almak için asla başka ülkelere gitmezler basit pratiklerle kendileri deo dili aksanına kadar bilirler rahmetli reha oğuz türkkan ın yanılmıyorsam japonlar nasıl ingilizce öğreniyor pratikleri olması lazım netten bulabilirsiniz.veya livemocha dan derslere başlayın derim bunlar etkili yöntemlere yakın şeyler.mezun.com da buna göre dolu konular mevcut yine çok faydalı başka bir alan olan kuzey amerika türk öğrencilerinin yahoo da grubu bulunmaktadir ayrıca arda beyin çok yardımları dokunur aklıma gelenleri söyledim(arda beşkardeş amerika daki türklere yardımcı olabilecek en etkili isimdir.)
weskeyy tarafından 27/Kas/12 09:20 tarihinde düzenlenmiştir
