Nfs 2
-
rar sifresi hackhell.com simdi indirip denedim hatta oyunu kurmaya bile basladim :))
-
hocam bende %99 geliyor bum gidiyor
-
hocam bu nukky hachell.com yazmış bende hackhell.com oldugunu görmedim pardon
-
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
Razorback bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca NFS2 SE de menude fzr2000 yaz çok fena bi araba çıkıyo.
-----------------------------
hocam ben ne diyorum sen ne diyorsun ya oyun zaten açılmıyor
-----------------------------
işte şimdi yazabilirin hocam :) -
hackerteam550 hacım konu başlıgın yanlışbu tür şeylere dikat edelim lutfen
hocam ben ne diyorum sen ne diyorsun ya oyun zaten açılmıyor
oyunun açılmaması senin hatan adam sana hilesını bile veriyor sen adama kızıyorsun :( forumu takip edersen rar şifresini de zamanında görürsün dikat et biraz
-
liseye giderken okulun internet kafesinde oynardık arkadaşlarla lan da oynarken sonuncu olan sanırım polis yada başka bir arabaya dönüşüp bizi engellemeye çalışıyodu :)) tobstone fzr2000 birde sanırım go(herhangi 01 den 60 a kadar rakam ) girildiginde oyunun diger materyallerinide araba niyetine kullanabiliyoduk ama çok bug vardı be kardeşim ya :D
-
rar pass:hackhell.com böyle dene hachell değil hackhell
-
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu nukky hachell.com yazmış bende hackhell.com oldugunu görmedim pardon
-----------------------------
pm'lerinize adam gibi baksaydınız..hackhell.com oldugunu görürdünüz..
-
hocam bu NFS 2 vısta'da calısıomu calısmıosa ındırmeyelım bosuna ?
Toplam Hit: 3894 Toplam Mesaj: 20
