folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Nfs Mosst Wandet



Nfs Mosst Wandet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    1-Cdlerdeki rarlı paketi bilgisayarda bir klasör aç, içine kopyala.


    2-Kopyalanan paketlerden birincisi çift tıklayarak açılacağı klasörü belirle.


    3-Açılan klasörlerden birinde Daemon tools var, daemon tools bilgisayara kur


    4-Daemon tools sağ alt köşede çalışmaya başlayınca sağ tuşla tıklayarak nfsmwa dosyasını tıkla ve yüklemeye başla


    5-Diğerlerinide cd istedikçe yer göster ve yüklemeyi tamamla
      Şimdi Abiler. .Selamlar.. Abi. aldıgım cd de Tamam hepsını pc ye rardan yukledım  .. daemon varya  o bir tane dosya ile ... yuklemeyue baslayın dıor :(  a.q nfsmwa  dosyası ile daemon la yuklemeye gittigimd e.. C prfm files. eagames de bu dosya normal giridigmde var ama simgesi deyişik :( ben kurcaladım simgeyi. sistem simgesinden varkli bişi yaptım daemon le bunu yuklmeme gerek ya. simgesi deyişik oldugu için galiba. görmuor :( 775 mb mı ne bu dosya  ben şimdi o simgeyi. nasıl eskı haline getirrim   ? bilen abiler lütfen msn bi el atsın  .. MSN:Gokyuzu__@hotmail.com  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    abiler bi care :((
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    akşam msn e gel anlatiim ben sana msn mi pm attım ekle listene

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar bu oyunu kurdum fakat bende cd istiyo. galiba crack lazım. bileniniz varmı??

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    most wanted kurulumu itina ile anlatılır msn de kafa zikmeniz yeterli ...


    pm le msn nizi atarsınız


    buradan anlatiim dicem ama <zaten yazıcı 1.cdnin içinde okumuşunuz anlamamışınız


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    amele kardeşim cok sağol :) Gece 01 re kadar ugrastı isek de  :D sounun da bitti :D süpersiniz :d şimdi bana şifre şifre  :d en kral arabalar lasım :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cytotec
    cytotec's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar ben oyunu kurdum ve bitirdim oyunda yardım eden kız varya ismi mia o polis çıkıyor sonra o zenci olan adam var komsermidir nedir bütün polis teşkilatını arkana salıyor kaç kaçabilirsen sonra bi köprüden atlıyon bitiyon tabi bmw yi alıyorsunuz bence oynayyın oynamaya değer bi oyun

    İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    evet abi Gercetenm cok güsel ama ben  2 3 bölüm  geçtim siyah araba ile .. yarısırken arabama bişiler oluor arabyi cekici alıop gidiıor bi yardım edın ne yapmam gerek oyunu bitiren kardes msn dne bi görüşessek ?  Gokyuzu__@hotmail.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    amele buraya yaz hepimiz sebeplenelim.indirdim ama kurmadim buyuk ihtimalle bende de ayni hatayi verecektir.

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    hakketten burada anlatırsanız daha ii olur bende kuramayanlardan biriyim :S

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bsw
    Bsw's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2003
    Erkek

    köprümü..? polismi..? atlama mı..? zenci mi..? bismillahirrahmanirrahim nfs den bahsediyoruz değil mi..? en son 3'ü oynamıştım bi kaç seferde internet cafelerde sanırım 5 vardı.. adamlar okadar mı değiştirmiş vay anasını hepten eskimişiz iyi mi..?


    Keser döner sap döner dün yedim tavuk döner..
Toplam Hit: 3718 Toplam Mesaj: 14