Nfs Mosst Wandet
-
1-Cdlerdeki rarlı paketi bilgisayarda bir klasör aç, içine kopyala.
2-Kopyalanan paketlerden birincisi çift tıklayarak açılacağı klasörü belirle.
3-Açılan klasörlerden birinde Daemon tools var, daemon tools bilgisayara kur
4-Daemon tools sağ alt köşede çalışmaya başlayınca sağ tuşla tıklayarak nfsmwa dosyasını tıkla ve yüklemeye başla
5-Diğerlerinide cd istedikçe yer göster ve yüklemeyi tamamla
Şimdi Abiler. .Selamlar.. Abi. aldıgım cd de Tamam hepsını pc ye rardan yukledım .. daemon varya o bir tane dosya ile ... yuklemeyue baslayın dıor :( a.q nfsmwa dosyası ile daemon la yuklemeye gittigimd e.. C prfm files. eagames de bu dosya normal giridigmde var ama simgesi deyişik :( ben kurcaladım simgeyi. sistem simgesinden varkli bişi yaptım daemon le bunu yuklmeme gerek ya. simgesi deyişik oldugu için galiba. görmuor :( 775 mb mı ne bu dosya ben şimdi o simgeyi. nasıl eskı haline getirrim ? bilen abiler lütfen msn bi el atsın .. MSN:Gokyuzu__@hotmail.com -
abiler bi care :((
-
akşam msn e gel anlatiim ben sana msn mi pm attım ekle listene
-
arkadaşlar bu oyunu kurdum fakat bende cd istiyo. galiba crack lazım. bileniniz varmı??
-
most wanted kurulumu itina ile anlatılır msn de kafa zikmeniz yeterli ...
pm le msn nizi atarsınız
buradan anlatiim dicem ama <zaten yazıcı 1.cdnin içinde okumuşunuz anlamamışınız
-
amele kardeşim cok sağol :) Gece 01 re kadar ugrastı isek de :D sounun da bitti :D süpersiniz :d şimdi bana şifre şifre :d en kral arabalar lasım :)
-
ya arkadaşlar ben oyunu kurdum ve bitirdim oyunda yardım eden kız varya ismi mia o polis çıkıyor sonra o zenci olan adam var komsermidir nedir bütün polis teşkilatını arkana salıyor kaç kaçabilirsen sonra bi köprüden atlıyon bitiyon tabi bmw yi alıyorsunuz bence oynayyın oynamaya değer bi oyun
-
evet abi Gercetenm cok güsel ama ben 2 3 bölüm geçtim siyah araba ile .. yarısırken arabama bişiler oluor arabyi cekici alıop gidiıor bi yardım edın ne yapmam gerek oyunu bitiren kardes msn dne bi görüşessek ? Gokyuzu__@hotmail.com
-
amele buraya yaz hepimiz sebeplenelim.indirdim ama kurmadim buyuk ihtimalle bende de ayni hatayi verecektir.
-
hakketten burada anlatırsanız daha ii olur bende kuramayanlardan biriyim :S
-
köprümü..? polismi..? atlama mı..? zenci mi..? bismillahirrahmanirrahim nfs den bahsediyoruz değil mi..? en son 3'ü oynamıştım bi kaç seferde internet cafelerde sanırım 5 vardı.. adamlar okadar mı değiştirmiş vay anasını hepten eskimişiz iyi mi..?
