folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nietzche"Den Sözler



Nietzche"Den Sözler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu adamın çok kral sözleri var. Ama rahmetlinin azcık mal olduğu su götürmez gerçek. Adam gittiği düğünde geline evlenme teklifi etmiş ya :D
    Hasta hasta:D
    -----------------------------

    rahmetlinin ölüm sebebi midir? anlattığın olay ? :)


    ///______________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu adamın çok kral sözleri var. Ama rahmetlinin azcık mal olduğu su götürmez gerçek. Adam gittiği düğünde geline evlenme teklifi etmiş ya :D
    Hasta hasta:D
    -----------------------------

    rahmetlinin ölüm sebebi midir? anlattığın olay ? :)

     


    -----------------------------

    Nietzsche frengiden ölür.10 yıl yatalak kaldıktan sonra 1900'de

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    en sevdiğim aforizmalarından biri

    "dünyada en çok acı çeken hayvan insan olduğu için gülmeyi icat etmek zorunda kalmıştır"

    bir de Nietzsche'nin meşhur "GOD IS DEAD (Nietzsche)" lafı vardır ki epey yaygaralar koparmış,  yanlış anlaşılmalara sebep olmuştur. bu aforizmayı sokakta yürürken birinin tişörtünde farklı şekilde görmüştüm. lafı şöyle değiştirmişlerdi;

    NIETZSCHE IS DEAD (GOD)   :) 


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    BAAL bunu yazdı:
    -----------------------------

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu adamın çok kral sözleri var. Ama rahmetlinin azcık mal olduğu su götürmez gerçek. Adam gittiği düğünde geline evlenme teklifi etmiş ya :D
    Hasta hasta:D
    -----------------------------

    rahmetlinin ölüm sebebi midir? anlattığın olay ? :)

     


    -----------------------------

    Nietzsche frengiden ölür.10 yıl yatalak kaldıktan sonra 1900'de


    -----------------------------
    Hocam ne diyosun bu konuda spekülasyonlar var delirerek öldü diyenler felan var.:D  Hoş rahmetli yalnız adamdı gören duyan olmamış olabilir. Nietzsche nihilist değilim dese bana hasiktir kendini bilmiyon yavşak derdim heralde. ama öyle diyor ayrı konu.

    Ayrıca baya kitabını okudum bu herifin cidden sevgiden yoksun sapık bi adam. sol kası gelişmiş zaten :d


    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    BAAL bunu yazdı:
    -----------------------------

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu adamın çok kral sözleri var. Ama rahmetlinin azcık mal olduğu su götürmez gerçek. Adam gittiği düğünde geline evlenme teklifi etmiş ya :D
    Hasta hasta:D
    -----------------------------

    rahmetlinin ölüm sebebi midir? anlattığın olay ? :)

     


    -----------------------------

    Nietzsche frengiden ölür.10 yıl yatalak kaldıktan sonra 1900'de


    -----------------------------
    Hocam ne diyosun bu konuda spekülasyonlar var delirerek öldü diyenler felan var.:D  Hoş rahmetli yalnız adamdı gören duyan olmamış olabilir. Nietzsche nihilist değilim dese bana hasiktir kendini bilmiyon yavşak derdim heralde. ama öyle diyor ayrı konu.

    Ayrıca baya kitabını okudum bu herifin cidden sevgiden yoksun sapık bi adam. sol kası gelişmiş zaten :d

     


    -----------------------------

    Zaten franginin ileri safhalarında hasta delirir.

    Nietzsche'nin deccal isimli katabını okumuşsan orda anlattmak istedigi şey insanın ve onu bazı degerler ve kavramlar sayesinde camuslastıgı gerceklerin üzerini pislettigidir.Buna karşı dinlerinde bundan muzdarip oldugunu belirterek Tanrı öldü demiştir.Nietzsche felsefesini evetlemek üzerine hayatı en yüksek dercede olumyan bir gelecek felsefesi yaratmaya calısmıstır.Varlıgın kutsal özünü hiçe indirgeyen nihilizm onun üstüninsanına giden yoldan geçilmesi gereken sadece bir aşamadır.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    BAAL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    BAAL bunu yazdı:
    -----------------------------

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu adamın çok kral sözleri var. Ama rahmetlinin azcık mal olduğu su götürmez gerçek. Adam gittiği düğünde geline evlenme teklifi etmiş ya :D
    Hasta hasta:D
    -----------------------------

    rahmetlinin ölüm sebebi midir? anlattığın olay ? :)

     


    -----------------------------

    Nietzsche frengiden ölür.10 yıl yatalak kaldıktan sonra 1900'de


    -----------------------------
    Hocam ne diyosun bu konuda spekülasyonlar var delirerek öldü diyenler felan var.:D  Hoş rahmetli yalnız adamdı gören duyan olmamış olabilir. Nietzsche nihilist değilim dese bana hasiktir kendini bilmiyon yavşak derdim heralde. ama öyle diyor ayrı konu.

    Ayrıca baya kitabını okudum bu herifin cidden sevgiden yoksun sapık bi adam. sol kası gelişmiş zaten :d

     


    -----------------------------

    Zaten franginin ileri safhalarında hasta delirir.

    Nietzsche'nin deccal isimli katabını okumuşsan orda anlattmak istedigi şey insanın ve onu bazı degerler ve kavramlar sayesinde camuslastıgı gerceklerin üzerini pislettigidir.Buna karşı dinlerinde bundan muzdarip oldugunu belirterek Tanrı öldü demiştir.Nietzsche felsefesini evetlemek üzerine hayatı en yüksek dercede olumyan bir gelecek felsefesi yaratmaya calısmıstır.Varlıgın kutsal özünü hiçe indirgeyen nihilizm onun üstüninsanına giden yoldan geçilmesi gereken sadece bir aşamadır.


    -----------------------------

    way mq ya 


    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    God is dead.

    Nietzche

    --------

    Nietzche is dead.

    God

    :D :D


    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RouLette
    RouLette's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaslar nıetzsche hakkında dogru konusun sızden daha zekı oldugu kesın saygı duyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    niçe bey efet bizden zeki olduu kesin fakat aynı şekilde biraz çatlak bi insan olduuda doru felsefesi üstinsana ulaşmakta olsa kesin nihlist çizgileri mevcuttur 1900 yılında bu günlerde tıp literitüründe olmayan o zamanlar olan "beyin sulanmasından" dolayı öldüü sölenir en azından ben öle biliyom kendisi grup sex ten hoşlanır :D ayrıca babası din adamı olmasına ramen kendisininde ii bi filolog olmasına ramen tanrıyı öldürdüm gibi bir düşünceye kadar gelmiştir bokla tedavi gibi enteresan bişe denedi :D bide en sevdiim yönü her nekadar allahsızda olsa zerdüşlüğü kendine simge edinmesidir saatlerce hakkında ve felsefesi ile konuşmaktan zevk aldıım ve hatta hayran olduum bi insanda olsa felsefesini asla tasif etmem fakat üzerinde çok düşünmek bana lezzet vermektedir. :d bi ara takmıştım baya ama şimdi tınmıyorum kendisi hiç evlenmemiş olmakla birlikte almandır

    tahribat.com a can feda
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    ULKUHAN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Odysseus bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    açıkçası benim tarzımda hiç sözü yok :) ama yinede paylaşım için teşekkürLer !

    -----------------------------
    Bir ararsa gözlerin beni ya meyhanedeyimdir ya da tam karşısındaki mezarda.

     


    -----------------------------

    elalem oyuncu olmuş bilmiyolarki yönetmen benim :D zhuahua

    hoca o oyle degıl (herkes kendını artız sanıo ama bılmıyorlar kı yonetmen benım ıstedıgıme rol verırım ıstedıgıme Yol):):):)


    -----------------------------
    -----------------------------

     

    espri anlayışınıza ? :D

     

    Düğümle Bağlanmış Çözülmez Atkım... 

     Seni Görmediğim Her Gün Agresifim...Her Günüm Olaylı... !!!!

    Şerefini Kaybedenlerin Kaybedecek Birşeyi Yoktur...

    Hatıralarım Ve Ben Kan Davalı Bir Dostuz...

    Bulmalıyım Hayatıma Yol Gösteren Kâhini..

    Ölüm Öncesi Yorgunluk Var Gözlerimde..Gölgem Bile Fırsat Kolluyor..

    Düşman Kelimesinin Anlamını Arkadaş Sıfatını Taşıyanlardan Öğrendim..

    Canımı Yolda Buldum..Tuttum Kolundan Evime Soktum...

    Son Doğum Günümde Kendime Yeni Bir Ben Aldım...

    Bana Benden Başka Bir Dost Varsa Bilmem Lazım...

    Beni Takip Etme..Bende Kayboldum..

     

    böyle gizemli sözleri seviorm :D neymiş öyle elalem oyuncu olmuş bilmiyorlarki yönetmen ben falan :D hepsi fasa fiso :D adam iş arıo daha yönetmenim dio :P


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
Toplam Hit: 4274 Toplam Mesaj: 23