Nikon D5000 Makinam İle Düştüm!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    rahmican bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    olm ne salak adasın ya :s tamiri var ama objektifin yok gibi anca bayonet kısmı vidalı ve değiştirilebilirse değişir. bosnaya tekrar gitmeden makinayı yaptır...


    sorun yok olm

    http://www.ebay.com/itm/Nikon-D5000-SLR-REPLACEMENT-LCD-DISPLAY-REPAIR-PART-/320687055112?pt=Digital_Camera_Accessories&hash=item4aaa702108

     

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=d5000+lcd&_sacat=See-All-Categories


    -----------------------------

     

     

     

    Paypal ? Baynote kısmı gitti baska problemi yok lensin


    -----------------------------

    olm tam olaak görmem lazım olmadı dandik bi lens alırsın bayonet kısmını ona takarız..


    İmzalar Kaldırılsın!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Brown
    Brown's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    bu arada arkadaşın dediği o ekranın fiyatına bakıp fiyatları karşılaştırıp tamirini yaptır. tahminimce en düşük 60-70 lira çekerler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    rahmican bunu yazdı:
    -----------------------------

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------
    Geçmiş olsun,kendi makinem hasar görmüş gibi içim cız etti.Dilersen kendi fotoğraf makinesi servisimin cep telefonunu vereyim.Uzmanlık alanı Nikon adamın.Hayyam'da kendisi.?
    -----------------------------

     

    Hocam çok iyi olur pm atabilirsn 


    -----------------------------

    Yolladım numarayı, ismimi verirsen bir kolaylık da yapabilir.Geçmiş olsun tekrar.Masrafı az olur umarım.


    Çekil,Önümden Çekil...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sleep
    Sleep's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Dişi

    valla hocam çok geçmiş olsun. bende dün çekim yaparken lensin üstünü çarptım plastik kısmında ufak çizik oluştu onu gördükçe bile içime dert oluyordu seninkini görünce baya üzüldüm..umarım tamir ettirebilirsin


    Başarılar gelir geçer, asaletin bize yeter..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Sleep bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla hocam çok geçmiş olsun. bende dün çekim yaparken lensin üstünü çarptım plastik kısmında ufak çizik oluştu onu gördükçe bile içime dert oluyordu seninkini görünce baya üzüldüm..umarım tamir ettirebilirsin


    -----------------------------

     

    Sağol hocam gerçekten kendin gibi üzülüyorsun..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    geçmiş olsun


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    x-files bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçmiş olsun


    -----------------------------

     

    Eyvallah hocam sağolasın

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=D1tTBncIsm8

    aklıma direk bu geldi :D


    Zamanı durduramazsın.
Toplam Hit: 1664 Toplam Mesaj: 19