No-İp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek
    msn de yazışıyorsan karşı taraftaki eleman ile, dosya transferi esnasında başlat/çalıştır/cmd yaz çıkan pencereye netstsat -n yaz enter yap orada ip yi görebilmen lazım ya da en sağlıklısı beleş bi domain al kendine adama siteme bi bak felan diye adresi ver,sende admin olarak giriş yaptığında adamın ip sini görürsün .
    artı bunun aynısını bi arkadaş daha bu gün yazdı forumlarda takip ediyorsan hatırlayacaksın hocam..proxy kullanıyorsa işin zor..

    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suc_ve_ceza
    suc_ve_ceza's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    yok kardeş benım gırecegım pclerı kullananlar salak proxy den anlamazlar bısey solıyım sana benım bı sıte var somee beleş oraya uyemı olması lazım yoksa mısafır olarak gırerse gorebılırmıyım?

    Ben Size BeLkİ SevMeyi ÖğrEtEmEm AmA SizDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMezSiNiZ!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suc_ve_ceza
    suc_ve_ceza's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    oooooooooo kımse den cvb yo ayıp oluyor ama yaa:S

    Ben Size BeLkİ SevMeyi ÖğrEtEmEm AmA SizDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMezSiNiZ!!
Toplam Hit: 4635 Toplam Mesaj: 14