No-İp
-
msn de yazışıyorsan karşı taraftaki eleman ile, dosya transferi esnasında başlat/çalıştır/cmd yaz çıkan pencereye netstsat -n yaz enter yap orada ip yi görebilmen lazım ya da en sağlıklısı beleş bi domain al kendine adama siteme bi bak felan diye adresi ver,sende admin olarak giriş yaptığında adamın ip sini görürsün .
artı bunun aynısını bi arkadaş daha bu gün yazdı forumlarda takip ediyorsan hatırlayacaksın hocam..proxy kullanıyorsa işin zor.. -
yok kardeş benım gırecegım pclerı kullananlar salak proxy den anlamazlar bısey solıyım sana benım bı sıte var somee beleş oraya uyemı olması lazım yoksa mısafır olarak gırerse gorebılırmıyım?
-
oooooooooo kımse den cvb yo ayıp oluyor ama yaa:S
Toplam Hit: 4635 Toplam Mesaj: 14
