Nod32 Key (İstek)
-
sağolun hacılar hepsi çok güzel..
-
merhaba arkadaşlar. ben antimikrop olarak nod32 kullanıyorum, bana göre en iyisi. lisans konusunda da şöyle bi çözüm buldum kendimce; biliyorsunuz 30 günlük deneme sürümünü ücretsiz veriyo eset şirketi. indirip kurdum. deneme lisansı olarak da ayda bir kere www.10minutemail.com veya www.dandikmail.com dan kullan-at mail adresi alıyorum, 32 bit smart security için http://www.eset.eu/buxus/trial-f/?dis=03FA4034 adresinden lisansımı istiyorum ve 30 gün boyunca sorunsuz kullanıyorum. umarım işinize yarar. saygılar. (kendi açtığım konudan copy-paste)
-
ARIZALI bunu yazdı:
-----------------------------
merhaba arkadaşlar. ben antimikrop olarak nod32 kullanıyorum, bana göre en iyisi. lisans konusunda da şöyle bi çözüm buldum kendimce; biliyorsunuz 30 günlük deneme sürümünü ücretsiz veriyo eset şirketi. indirip kurdum. deneme lisansı olarak da ayda bir kere www.10minutemail.com veya www.dandikmail.com dan kullan-at mail adresi alıyorum, 32 bit smart security için http://www.eset.eu/buxus/trial-f/?dis=03FA4034 adresinden lisansımı istiyorum ve 30 gün boyunca sorunsuz kullanıyorum. umarım işinize yarar. saygılar. (kendi açtığım konudan copy-paste)
-----------------------------
Oda güzel ama her ay her ay da onlamı uğraşcan bea..Şu 50 senelik olandan yaptınmı tamamdır..
Toplam Hit: 6604 Toplam Mesaj: 14
