folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nod32 Key (İstek)



Nod32 Key (İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    faruk_sahin
    faruk_sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    sağolun hacılar hepsi çok güzel..

    Hayat Senin Başkalarına Bırakma!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ARIZALI
    ARIZALI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    merhaba arkadaşlar. ben antimikrop olarak nod32 kullanıyorum, bana göre en iyisi. lisans konusunda da şöyle bi çözüm buldum kendimce; biliyorsunuz 30 günlük deneme sürümünü ücretsiz veriyo eset şirketi. indirip kurdum. deneme lisansı olarak da ayda bir kere www.10minutemail.com veya www.dandikmail.com dan kullan-at mail adresi alıyorum, 32 bit smart security için http://www.eset.eu/buxus/trial-f/?dis=03FA4034 adresinden lisansımı istiyorum ve 30 gün boyunca sorunsuz kullanıyorum. umarım işinize yarar. saygılar. (kendi açtığım konudan copy-paste)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    faruk_sahin
    faruk_sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    ARIZALI bunu yazdı:
    -----------------------------
    merhaba arkadaşlar. ben antimikrop olarak nod32 kullanıyorum, bana göre en iyisi. lisans konusunda da şöyle bi çözüm buldum kendimce; biliyorsunuz 30 günlük deneme sürümünü ücretsiz veriyo eset şirketi. indirip kurdum. deneme lisansı olarak da ayda bir kere www.10minutemail.com veya www.dandikmail.com dan kullan-at mail adresi alıyorum, 32 bit smart security için http://www.eset.eu/buxus/trial-f/?dis=03FA4034 adresinden lisansımı istiyorum ve 30 gün boyunca sorunsuz kullanıyorum. umarım işinize yarar. saygılar. (kendi açtığım konudan copy-paste)
    -----------------------------
    Oda güzel ama her ay her ay da onlamı uğraşcan bea..Şu 50 senelik olandan yaptınmı tamamdır..

    Hayat Senin Başkalarına Bırakma!!!
Toplam Hit: 6604 Toplam Mesaj: 14