Nokia 3310 Da Bir Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    nokia 3310 da bir oyun vardı bastan ücüncü sırada.kutulara tıklayarak icindeki fasulyeleri diger kutulara göndermece falan vardı güzel bir oyundu ismini hatırlayan ve 3310 dısında nerede oynayacagımızı bilen varsa yardım edebilirmi simdiden tesekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sosyopat
    Sosyopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    hacı dediğin oyunun adı bantumi ama sanırım bi tek o telefonlarda var ben gayet severim o oyunu ama bazı taktikleri vardı :D hep kazanabiliordun :P

    Eğer En İyisi Olmak İstiyorsan Sana Saygı Duymalarını Sağla, Saygı Duymalarını İstiyorsan Kimseye Saygı Gösterme, Kimseye Saygı Göstermezsen Saygıyı Sen İcat Ettin Zannederler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    bantumi

     

    edit: biraz geç kalmışım anlaşılan :/


    der die das
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    hm dogru bantumi biraz bakayım belki bulurum...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    saolun biraz degisik bi tane buldum oynamak isteyen olursa buyrun http://www.tapatipo.com/oyun.asp?game_id=937
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoRzA
    FoRzA's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    Bu oyunun kitabını yazmıştım zamanında.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    vay be eski günlerime döndüm birden snake ve space impack i bitirdikten sonra geçmiştim o oyuna da :D bide paris vardı o da güzeldi

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    5 el falan oynadım ve hiç yenilmedim çok oynardım zamanında =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    Tahribat Forum
    Linux
          Nokia 3310 Da Bir Oyun

     

    bantumi dicektim demişler


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    boyfromsmyrna bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tahribat Forum
    Linux
          Nokia 3310 Da Bir Oyun

     

    bantumi dicektim demişler


    -----------------------------

    canın sagolsun...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Kardeş acaba adını bilmeden önce aramak için googleye ne yazdın merak ediom misal:

    "Fasulye toplama oyunu"

    "Fasulye sepete atma oyunu"

    S"epete fasulye atmaca"

     :D

Toplam Hit: 6202 Toplam Mesaj: 12