Nokia 3310 Da Bir Oyun
-
nokia 3310 da bir oyun vardı bastan ücüncü sırada.kutulara tıklayarak icindeki fasulyeleri diger kutulara göndermece falan vardı güzel bir oyundu ismini hatırlayan ve 3310 dısında nerede oynayacagımızı bilen varsa yardım edebilirmi simdiden tesekkürler.
-
hacı dediğin oyunun adı bantumi ama sanırım bi tek o telefonlarda var ben gayet severim o oyunu ama bazı taktikleri vardı :D hep kazanabiliordun :P
-
bantumi
edit: biraz geç kalmışım anlaşılan :/
-
hm dogru bantumi biraz bakayım belki bulurum...
-
saolun biraz degisik bi tane buldum oynamak isteyen olursa buyrun http://www.tapatipo.com/oyun.asp?game_id=937
-
Bu oyunun kitabını yazmıştım zamanında.
-
vay be eski günlerime döndüm birden snake ve space impack i bitirdikten sonra geçmiştim o oyuna da :D bide paris vardı o da güzeldi
-
5 el falan oynadım ve hiç yenilmedim çok oynardım zamanında =)
-
Tahribat Forum
Linux

Nokia 3310 Da Bir Oyun bantumi dicektim demişler
-
boyfromsmyrna bunu yazdı:
-----------------------------
Tahribat Forum
Linux

Nokia 3310 Da Bir Oyun bantumi dicektim demişler
-----------------------------canın sagolsun...
-
Kardeş acaba adını bilmeden önce aramak için googleye ne yazdın merak ediom misal:
"Fasulye toplama oyunu"
"Fasulye sepete atma oyunu"
S"epete fasulye atmaca"
:D
Toplam Hit: 6202 Toplam Mesaj: 12
