Nokia 5800 Xpressmusic 2. El Arıyorum
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
alet fiyat performans olarak gerçekten iyi ama kişisel olarak param olsa almam :W
arkadaşa aldırdım çünki 500-600 e başka böle telefon bulamassın symbian ın tüm gücü arkasinda o yetio ztn
iphone = krosphone :W
-----------------------------Vala hocam ben bilmem sybmian neyinim :D şekil + ucuzluk önemli benim için. İphone öyle denk geldi diye kullandım çok pahalı bi tel isterse 3D karı oynatsın yine almam o paraya artık..
vala 7500 Prism almayı düşünüom, görüşleriniz nelerdir..

----
< ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/">-------------------------
konumun içine zıçmasan olmaz demi :)))
-----------------------------Ulan yeni konu açmiim die sordum.Senin zararına olsada forumun yararına :D:D
-
bu arada telefonda güzelmiş :)) buna mı kaysam napsam :P kaçtan gidiyo bunlar :))
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada telefonda güzelmiş :)) buna mı kaysam napsam :P kaçtan gidiyo bunlar :))
-----------------------------3oo-4oo hacı sıfırları.Güzel telefon özellik olarak 58oo kadar iyi değil tabi ki ama şekil konusunda 58oo dan üstün gözümde vallaha.
58oo da dokunmatiği bana çin malı telefonmuş gibi geliyor bi iphone daki kalite olmadığı gibi bazen dokunuşları algılamaması da adamı deli ediyor.2 hafta felan kullandım sonra doru düzgün dokunmatiği olmadığı için değiştirdim.
-
ya sen bu işlerden anlıyorsun galiba :) hocam bana wlanı olan 3g si olan birde görüntülü konuşacağımn bi nalet lazım :) nalet diyorum çünkü teknolojiyi çok severim ama şu telefon camiasını pek sevmiyorum ha bire yenisi çıkıyor iki ay önce aldığım telefon demode oluyor.
haa ama yine 300-400 civarı bişey olsun :))
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
ya sen bu işlerden anlıyorsun galiba :) hocam bana wlanı olan 3g si olan birde görüntülü konuşacağımn bi nalet lazım :) nalet diyorum çünkü teknolojiyi çok severim ama şu telefon camiasını pek sevmiyorum ha bire yenisi çıkıyor iki ay önce aldığım telefon demode oluyor.
haa ama yine 300-400 civarı bişey olsun :))
-----------------------------Pek anlamam aslında da hocam çok telefon değiştirdiğim için artık bi iki bişi biliyorum.:D
Ben genelde tel araştırdığımda şu siteye bakıyorum özellikleri felan yazıyo;
www.ceptown.com
-
