Nokia, Symbian’I Bıraksın Artık.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca acıterasyon yapmaya gerek yok. Tamam biz fikirlere saygı duyuyoruz tartışmasınıda biliyoruz ama alaycı geçmiyoruz herneyse ..

    android evet şu anki telefon sistemleri için ideal bir yazılım. Gönül rahatlığı ile kullanabilirisin. uygulama problemi sertifika cart curt vs gibi sorunlarla karşılaşmazsın.

    tabi symbianın'da telefonuna göre havası ayrı uygulaması ayrı. Ben symbian diyorum ha bu değil ki android kullanmayacağım.

    Bu ay htc hd2 gelecek nasipse bende tanışmış olacağım. android'le.

    -----------------------------

    :D Acıtasyon mu? Benim burada anlatmak istediğim orada koskoca kaynak adresi vermiş olduğum ve deneyimlerin bana ait olmadığıydı.


    -----------------------------

    " . Ayrıca benim telefonum renksiz, eski takoz telefonlardan. Hatta kırık biliyon nu." :D

    nese salla la cici telin sağ' olsun

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Symbian öldü zaten,yakın zamanda biter.Nokia meego'ya yoğunlaşır artık.Akıllı telefon alma düşüncesi olan insanın artık iOS , Blackberry Os Android gibi mobil işletim sistemlerini bilmesi gerekiyor,araştırması gerekiyor.Symbian yüklü telefon alıp paranızı heba etmeyin,geleceği yok ve diğer mobil işletim sistemlerinin uygulama dükkanlarıyla karşılaştırılamaz bile uygulama sayısı.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    zaten bırakıyor 

    MeeGo yu boşa mı geliştiriyorlar

     

    iyi telefonlara MeeGo yükleyecek

    dandiklere Symbian a devam edecek

     

    bu arada nokia almak için hiç bir sebep kalmadı piyasada  HTC & Samsung   akar x)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaten bırakıyor 

    MeeGo yu boşa mı geliştiriyorlar

     

    iyi telefonlara MeeGo yükleyecek

    dandiklere Symbian a devam edecek

     

    bu arada nokia almak için hiç bir sebep kalmadı piyasada  HTC & Samsung   akar x)


    -----------------------------
    öle deme hocam N8 almayı planlıyodum :/

    !!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Mr_Dark bunu yazdı:
    -----------------------------
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaten bırakıyor 

    MeeGo yu boşa mı geliştiriyorlar

     

    iyi telefonlara MeeGo yükleyecek

    dandiklere Symbian a devam edecek

     

    bu arada nokia almak için hiç bir sebep kalmadı piyasada  HTC & Samsung   akar x)


    -----------------------------
    öle deme hocam N8 almayı planlıyodum :/

    -----------------------------

    hoca fiyatını bilerek düşürdüler telefonun kendilinden 30fps video bile çekemiyor sözde baba kamerasi var 

     

    symbian in dokunmatikte zıctını hepimiz biliyoruz şuan bu boktada asla symbian bir telefona yatırım yapmayın ! 

    telefon alacaklar ya MeeGo yu beklesin yada Android bir telefon alsın yoksa çok pişman olursunuz 

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    evet bıraksın


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    bu sene satılan telefonların %75 i nokianın :) adamlar *** gibi para kazandığı için bir süre daha böyle gider. işletim sistemi çok sorunlu sayılmaz ama işletim sisteminin üzerine gömdüğü arayüz bom bok. bkz 5800 sms gönderme olayı onay tuşu sol üstte.

    nokia gerçekten cok çakma işler yapıyor. bkz n97 nin flash ını koydukları yer. mal olması lazım bir insanın o aleti piyasaya sokması için.

     


    ftw
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    tagext bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu sene satılan telefonların %75 i nokianın :) adamlar *** gibi para kazandığı için bir süre daha böyle gider. işletim sistemi çok sorunlu sayılmaz ama işletim sisteminin üzerine gömdüğü arayüz bom bok. bkz 5800 sms gönderme olayı onay tuşu sol üstte.

    nokia gerçekten cok çakma işler yapıyor. bkz n97 nin flash ını koydukları yer. mal olması lazım bir insanın o aleti piyasaya sokması için.

     


    -----------------------------

    alan olduktan sora üreticinin ne ürettiği önemlimi ? 

    baknz : apple bok üzerine logosunu bassa alacak milyonlarca insan var.. 

Toplam Hit: 2584 Toplam Mesaj: 19