

Nokia, Symbian’I Bıraksın Artık.
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------hoca acıterasyon yapmaya gerek yok. Tamam biz fikirlere saygı duyuyoruz tartışmasınıda biliyoruz ama alaycı geçmiyoruz herneyse ..
android evet şu anki telefon sistemleri için ideal bir yazılım. Gönül rahatlığı ile kullanabilirisin. uygulama problemi sertifika cart curt vs gibi sorunlarla karşılaşmazsın.
tabi symbianın'da telefonuna göre havası ayrı uygulaması ayrı. Ben symbian diyorum ha bu değil ki android kullanmayacağım.
Bu ay htc hd2 gelecek nasipse bende tanışmış olacağım. android'le.
-----------------------------:D Acıtasyon mu? Benim burada anlatmak istediğim orada koskoca kaynak adresi vermiş olduğum ve deneyimlerin bana ait olmadığıydı.
-----------------------------" . Ayrıca benim telefonum renksiz, eski takoz telefonlardan. Hatta kırık biliyon nu." :D
nese salla la cici telin sağ' olsun
-
Symbian öldü zaten,yakın zamanda biter.Nokia meego'ya yoğunlaşır artık.Akıllı telefon alma düşüncesi olan insanın artık iOS , Blackberry Os Android gibi mobil işletim sistemlerini bilmesi gerekiyor,araştırması gerekiyor.Symbian yüklü telefon alıp paranızı heba etmeyin,geleceği yok ve diğer mobil işletim sistemlerinin uygulama dükkanlarıyla karşılaştırılamaz bile uygulama sayısı.
-
zaten bırakıyor
MeeGo yu boşa mı geliştiriyorlar
iyi telefonlara MeeGo yükleyecek
dandiklere Symbian a devam edecek
bu arada nokia almak için hiç bir sebep kalmadı piyasada HTC & Samsung akar x)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------zaten bırakıyor
MeeGo yu boşa mı geliştiriyorlar
iyi telefonlara MeeGo yükleyecek
dandiklere Symbian a devam edecek
bu arada nokia almak için hiç bir sebep kalmadı piyasada HTC & Samsung akar x)
-----------------------------
öle deme hocam N8 almayı planlıyodum :/ -
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
zaten bırakıyor
MeeGo yu boşa mı geliştiriyorlar
iyi telefonlara MeeGo yükleyecek
dandiklere Symbian a devam edecek
bu arada nokia almak için hiç bir sebep kalmadı piyasada HTC & Samsung akar x)
-----------------------------
öle deme hocam N8 almayı planlıyodum :/
-----------------------------hoca fiyatını bilerek düşürdüler telefonun kendilinden 30fps video bile çekemiyor sözde baba kamerasi var
symbian in dokunmatikte zıctını hepimiz biliyoruz şuan bu boktada asla symbian bir telefona yatırım yapmayın !
telefon alacaklar ya MeeGo yu beklesin yada Android bir telefon alsın yoksa çok pişman olursunuz
-
evet bıraksın
-
bu sene satılan telefonların %75 i nokianın :) adamlar *** gibi para kazandığı için bir süre daha böyle gider. işletim sistemi çok sorunlu sayılmaz ama işletim sisteminin üzerine gömdüğü arayüz bom bok. bkz 5800 sms gönderme olayı onay tuşu sol üstte.
nokia gerçekten cok çakma işler yapıyor. bkz n97 nin flash ını koydukları yer. mal olması lazım bir insanın o aleti piyasaya sokması için.
-
tagext bunu yazdı:
-----------------------------
bu sene satılan telefonların %75 i nokianın :) adamlar *** gibi para kazandığı için bir süre daha böyle gider. işletim sistemi çok sorunlu sayılmaz ama işletim sisteminin üzerine gömdüğü arayüz bom bok. bkz 5800 sms gönderme olayı onay tuşu sol üstte.
nokia gerçekten cok çakma işler yapıyor. bkz n97 nin flash ını koydukları yer. mal olması lazım bir insanın o aleti piyasaya sokması için.
-----------------------------alan olduktan sora üreticinin ne ürettiği önemlimi ?
baknz : apple bok üzerine logosunu bassa alacak milyonlarca insan var..