Norton Antivirus 2005 CRACK"İ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Norton AntiVirus 2005'ün serialini bilen varmı beyler çok acil lazım bi zahmet yardım edin..!

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ya bi zahmet biri yardım etsin bilen yokmu beyler zor durumdayım..?

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ahh be kardeşim şim bu programı kullanan yokmu??????


     


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakaleyn
    sakaleyn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yuxel666
    yuxel666's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    nortonla ilgili herşeyi buraya yazmıştım bakabilirsin..


    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=16339


     


    ama eski norton kurbanı biri olarak söyliim,sana tavsiyem ZoneAlarm....firewall dada antivirustede nortondan çok daha iyi....oda burda ;


    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=16692


    fasist kaynıyo ortalık yaa..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    tek kelimeyle zone u tek geçiyorum hiç bi bok yedirtmiyo otur ders çalış diyo o ne diyosa onu yapıyorum önceden firewallını kullandığımdan biliyodum başıma böle bi şey geleceğini ama yaptım işte nortondan iyidir kasmıyo en azından o kadar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    robotix bunu yazdı:


    tek kelimeyle zone u tek geçiyorum hiç bi bok yedirtmiyo otur ders çalış diyo o ne diyosa onu yapıyorum önceden firewallını kullandığımdan biliyodum başıma böle bi şey geleceğini ama yaptım işte nortondan iyidir kasmıyo en azından o kadar


    güzel kardeşim zone alarmı nerden indirebilirim? bide crackini söylermisin?

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yuxel666
    yuxel666's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    biraz yukarı doğru bak,hafif kaldır kafanı dikkatli odaklan,15dk baktıktan sonra iki adet esrarengiz link göreceksin ewlat,alttakine tıkla ve yoluna devam et..tanrı seninle olsun...


     


     


    zuhuhuzhzhahahahauhzuhzuhaaha


    fasist kaynıyo ortalık yaa..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    yuxel666 bunu yazdı:



    biraz yukarı doğru bak,hafif kaldır kafanı dikkatli odaklan,15dk baktıktan sonra iki adet esrarengiz link göreceksin ewlat,alttakine tıkla ve yoluna devam et..tanrı seninle olsun...


     


     


    zuhuhuzhzhahahahauhzuhzuhaaha





    BAK GÜZEL KARDEŞİM EVLAT FALAN DİYE KONUŞMA O KONUŞAN AĞZINI S.KER.M


    SANA ADAM GİBİ Bİ ŞEY SORUYORUM ADAM GİBİ CEVAP VER!!!! BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yuxel666
    yuxel666's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    adam gibi cevap verdim..adam gibi bakmamışsın demekki..zoneAlarm burda dedim yazdım linki...lütfedip sağol diyeceğine şu yazdıklarına bak...sana cevap vermiyorum,kimseye küfretmeye hakkın yok kaldı ki bu forumun bazı kuralları var..kimseyi iplemem diosan dewam et yoluna ne diim...adam gibi cevap yazdım 2başlık yukarı kafanı kaldır linki gör diye..şu yaptığına,yazdıklarına bak...yardım istedin ve istediğinin fazlasını yazdım üstelik sana...

    fasist kaynıyo ortalık yaa..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    yuxel666 bunu yazdı:



    adam gibi cevap verdim..adam gibi bakmamışsın demekki..zoneAlarm burda dedim yazdım linki...lütfedip sağol diyeceğine şu yazdıklarına bak...sana cevap vermiyorum,kimseye küfretmeye hakkın yok kaldı ki bu forumun bazı kuralları var..kimseyi iplemem diosan dewam et yoluna ne diim...adam gibi cevap yazdım 2başlık yukarı kafanı kaldır linki gör diye..şu yaptığına,yazdıklarına bak...yardım istedin ve istediğinin fazlasını yazdım üstelik sana...


    GÜZEL KARDEŞİM SENİ BEN ESKİDEN DE TANIYODUM BİLMİYORUM SEN BENİ HATIRLADIN MI?_ BAK ÇOK CİDDİYİM SEN SEVDİĞİM Bİ KARDEŞİMSİN AMA OLAY NE BİLİYOMUSUN SANA ADAM AKILI Bİ ŞEY SORUYORUM EYWALLAH SAOLASIN YARDIM ETMİŞSİN AMA DALGA GEÇER GİBİ EVLAT MEVLAT FALAN FİLAN YAKIŞMIYO YANİ KARDEŞİM SENDEN KAÇ YAŞ BÜYÜĞÜMDÜR BU ŞEKİLDE KONUŞUYOSUN BENLE LÜTFEN GÜZEL KARDEŞİM


    SEVGİLER..!


    Fuck this world if they cant understand me!!!
Toplam Hit: 3350 Toplam Mesaj: 13