Note 3 Alıcam Hangi Seri Alınır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    dolar düşmedi gitti aq 

    note 3 satan varmı

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    note4
    note4's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2015
    Erkek

    note 4 al kafa rahat etsin.


    heheh :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SüperSperm.
    evsiz
    evsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2009
    Erkek
    note4 bunu yazdı

    note 4 al kafa rahat etsin.

    Note 5 Çıktığında nick değişimi isteyecekmisin :D


    Bazı İnsanLar AnıLarıyLa AnıLıR Bazı İnsanLar AnaLarıyLa...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    evsiz bunu yazdı
    note4 bunu yazdı

    note 4 al kafa rahat etsin.

    Note 5 Çıktığında nick değişimi isteyecekmisin :D

    adam sırf onun için nick açmıs amk 

    tebrik ederim de 

    aradaki farkı ver neden almayayım

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam Note 3'lerin bazıları hatalı haberiniz olsun. Hatta annemin bir arkadaşının başına geldi. Hediye olarak gelen telefona ne yaptıysam düzelmedi.

    Hatalı olan ürünler de GSM ile HDSPA+ interneti aynı anda destekleyemiyor. Ayarı otomatiğe aldığınızda telefon çekmiyor (aranamıyor ve arayamıyorsunuz) ama internet var. GSM'i seçerseniz de telefonlar çekiyor ama internet EDGE oluyor. Çözüm olarak da servisler genellikle anakart değişimine yanaşıyorlar, o da hatayı kabul ederler ise :P

    Note serisini kötülemiyorum, yanlış anlaşılmasın. Kendim bizzat Note 2 kullanıyorum. Ama bahsettiğim hususla ilgili internette bununla ilgili arama yaparsanız daha sağlıklı olur. Böyle bir şey başınıza gelirse baştan önleminizi alırsınız.

    edit: Düzeltme olarak yazılım güncelleme falan da yapıyor olabilirler.

    RaNGeR tarafından 25/Oca/15 22:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek

    Merhaba elimde ingiltereden alınma sim free kayıtsız note 3 var acil nakit ihtiyacımdan satılık düşünürseniz?


    ..::GVN::..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    işlemci

    Qualcomm Snapdragon 800 (N9005, N9002)/ Exynos 5 Octa 5420 (N9000)
    CPU Quad-core 2.3 GHz Krait 400 (N9005, N9002)/ Quad-core 1.9 GHz Cortex-A15 & quad-core 1.3 GHz Cortex-A7 (N9000)
    GPU Adreno 330 (N9005, N9002)/ Mali-T628 MP6 (N9000)

     

    kamera

    2160p@30fps, 1080p@60fps (N9005, N9002)

    1080p (N9000)

    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_3-5665.php

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    qualcom olan da hem 4g hemde UHD video kaydı var. hemde daha fazla rom desteği.

    ama note 3 yerine lg g3 alın.

    gerçekten pişman olmazsınız.

    PanxeR tarafından 26/Oca/15 01:00 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    qualcom olan da hem 4g hemde UHD video kaydı var. hemde daha fazla rom desteği.

    ama note 3 yerine lg g3 alın.

    gerçekten pişman olmazsınız.

    arkadaş doğru diyor, kışın telefonu avucunuza alırsınız kalorifer niyetine. Cebinize de koyabilirsiniz. acayip bi ısıtma performansı var g3 ün :) tabi buna oranla şarjı yarım gün falan gidiyor ısınıyorsan o şarjdan ödün vercen aga :) sonuçda telefon almıyorsun kalorifer alıyorsun olsun o kadar değilmi? :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    gvn666 bunu yazdı

    Merhaba elimde ingiltereden alınma sim free kayıtsız note 3 var acil nakit ihtiyacımdan satılık düşünürseniz?

    ne kadar ?

Toplam Hit: 2568 Toplam Mesaj: 25