Notebook Ekranı Söndü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hallettiğine sevindim hocam :) ama flux ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. belki de ilgili olabilir emin değilim ama flux u çok uzun yıllardır kullanıyorum, ve bu dediğim olay laptobumda bi kaç kere oldu zaten sonra da ekran kartı yandı, çünkü problemliydi arada bir görüntüyü kesiyordu v.s. belki onla alakalı.. belki de flux ile.. korku yettiyse flux kurma :) bende şuan mac var, hem macOS a hem win 8 e flux kurdum bir sorun yaşamadım. geçmiş olsun 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hallettiğine sevindim hocam :) ama flux ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. belki de ilgili olabilir emin değilim ama flux u çok uzun yıllardır kullanıyorum, ve bu dediğim olay laptobumda bi kaç kere oldu zaten sonra da ekran kartı yandı, çünkü problemliydi arada bir görüntüyü kesiyordu v.s. belki onla alakalı.. belki de flux ile.. korku yettiyse flux kurma :) bende şuan mac var, hem macOS a hem win 8 e flux kurdum bir sorun yaşamadım. geçmiş olsun 

    Eyvallah hocam saol yardımcı olduğun için.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    flux candır ya söyleyenden de allah razı olsun sayesinde gözlerimin yanması kamaşması vs gitti eskiden içleri yanardı .Muhtemelen fazla parlak olmasın diye program ekranın ayarını söndürüyor bence çok iyi bir düşünce .Fark ettim 5-6 gibi ekran pembeleşiyor zoneye aydınlatıp kapatıyor iyi iç çıkartmışlar :D


    Ignorance is bliss.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    flux candır ya söyleyenden de allah razı olsun sayesinde gözlerimin yanması kamaşması vs gitti eskiden içleri yanardı .Muhtemelen fazla parlak olmasın diye program ekranın ayarını söndürüyor bence çok iyi bir düşünce .Fark ettim 5-6 gibi ekran pembeleşiyor zoneye aydınlatıp kapatıyor iyi iç çıkartmışlar :D

    Bende tam tesi oldu hocam görüntü tam söndü baya bende kullanmıştım son günlerde ne olduysa bozuldu :D


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
Toplam Hit: 1709 Toplam Mesaj: 15