folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Notebook Soğutucu Tavsiyesi?



Notebook Soğutucu Tavsiyesi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/thumbnail2.php?id=173892&iw=500&v=1

    Beyler bu resimde solda kenarda olan, ekrana yakın ızgara gibi yer mi fan oluyor? Şimdi ben o zaman yandan mı üfleyen bir soğutucu almam lazım.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    diamonique bunu yazdı

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/thumbnail2.php?id=173892&iw=500&v=1

    Beyler bu resimde solda kenarda olan, ekrana yakın ızgara gibi yer mi fan oluyor? Şimdi ben o zaman yandan mı üfleyen bir soğutucu almam lazım.

    Evet hocam, gördüğünüz ızgara havalandırma çıkışı. Sizin alacağınız soğutucu aşağıdan yukarı hava üfleyenlerden olmalı. Çünkü bilgisayar oda havasını alttan alıp sıcak havayı gördüğünüz ızgaradan dışarı atar. Bilgisayarınızın altına soğutucu koyduğunuz taktirde bilgisayarınızın içine giren hava miktarında artış olur, bu da soğutma performansını artırır.

    Tabi bazı arkadaşlar bazı bilgisayarların havalandırmaları ters çalışıyor diyor (yandan alıp alttan veriyor diyorlar), ben henüz öyle bir modelle karşılaşmadım :)


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı
    diamonique bunu yazdı

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/thumbnail2.php?id=173892&iw=500&v=1

    Beyler bu resimde solda kenarda olan, ekrana yakın ızgara gibi yer mi fan oluyor? Şimdi ben o zaman yandan mı üfleyen bir soğutucu almam lazım.

    Evet hocam, gördüğünüz ızgara havalandırma çıkışı. Sizin alacağınız soğutucu aşağıdan yukarı hava üfleyenlerden olmalı. Çünkü bilgisayar oda havasını alttan alıp sıcak havayı gördüğünüz ızgaradan dışarı atar. Bilgisayarınızın altına soğutucu koyduğunuz taktirde bilgisayarınızın içine giren hava miktarında artış olur, bu da soğutma performansını artırır.

    Tabi bazı arkadaşlar bazı bilgisayarların havalandırmaları ters çalışıyor diyor (yandan alıp alttan veriyor diyorlar), ben henüz öyle bir modelle karşılaşmadım :)

    Aslında cooler master alacam da önerilen model türkiyede yok. Sanırım ya zalman ya da thermaltake alacam.

    kardeşinin aldığı model thermaltake'in hangi modeli?

    http://www.akakce.com/dizustu-sogutucu/Thermaltake.html

    Massive 23LX iyi görünüyor.

    http://www.pclabs.com.tr/2011/05/09/thermaltake-massive23-lx-dizustu-sogutucu-incelemesi/

    Bir de

    • Giriş/çıkış paneli: 2 x USB 2.0, güç ve LED açma/kapama butonu

    yazmış. Güç dediği adaptör girişi mi? Çünkü ürünün paketinde adaptör yok gibi. Ben de adaptörlü almak istiyorum.

    Şu da hoşuma gitti: http://www.dijitaltrend.com.tr/urun/zalman-zm-nc11-220mm-fan-12-17-yuksek-performansnotebook-sogutucu.aspx

    Görüşlerinizi bekliyorum


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam bende hp bilgisyar var malum ısınmada hp yi kimse geçemez bende TXCool stand kullanıyorum gayet memnunum 14 inch fan var yanlış ölçü vermişde olabilrim ama thermaltake dekinden biraz daha büyük gerçi ne kadar büyük olsada usb den çekebileceği voltaj belli o ayarda dönücek ama büyük olması ve metal olması büyük avantaj sağlar sölüm..


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Lan ben hatları karıştırdım. bir tane de usb çoklayıcı konusu açmıştım. Onun için bir üstteki mesajımda soğutucu adaptörlü olsun dedim. Sanırım adaptörlü olmuyor bunlar. Usb'ye takılıyor. Ben zaten usb çoklayıcı da alacam. Onu da adaptörlü alacam. Sanırım bunun usbsini de o usb çoklayıcıya takınca sorun olmaz?


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
Toplam Hit: 3419 Toplam Mesaj: 16