folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Notebook Touch Padini Kullanmaktan Keyif Alanlar



Notebook Touch Padini Kullanmaktan Keyif Alanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Ben şu son günlerde ve ilk günlerde şu touch padi araba gibi sürmekten çok keyif alıyorum.

    Hele üstüne parmakla dokununca tıklamasından ve notebookun tuşlarını ekrana basmasından.Masaüstü

    pcdede aynı şeyler geçerli.Ayrıca Dell Inspiron kullanıyorum, touch padi kaymak gibi gerçektende.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Nefret ederim ..onu kullanmamak için yanında verdikleri mini mouselardanda nefret ederim.. Mümkünse dokunmatik ekran olsun..

    Yada mouse olsun bizim olsun..


    "Less is More"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    kaanabak sen bana lazımsın.Kontak kuralım.Photoshopluk işlerim var.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CipriX
    CipriX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    sinir krizi yaratıyor bende o (:

    if else while vs.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    normal fare yi de kullanmamaya calisirim

    herseyi kisa yollar ve klavye tus takimlariyla hellederim

     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    touch pad'i iyi kullanırım..

    mouse kadar olmasada kullanırım yani :D

    tek şey yanı mouseda çok rahat cod 4 , sniper lite oynarken bunda oynayamıyorum :D

    ama cs oynamışlıgım vardır..

    [22817//kaanabak]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Özellikle Assasin's Creed oynamanızı şiddetle tavsiye ederim.Normal mousetan çok daha güzel oluyor.Hatta touch padin altındaki

    2 tuşla oynayın.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Hadi normal internette neysede oyunlarda vs.. cok hantal kalıyo.mouse pad yerine bi tane sabit top koysalarda onu çevirsek daha hızlı olur gibime geliyo..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Dellerin touch padlarini oyunlardada tavsiye ederim.Artık mouse kullanamaz oldum.Beyinciğimin o kısımları tekrar

    etmeye etmeye unuttu.Geçen gün bir internet kafede affalladım kaldım strateji oyununda.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dellerin touch padlarini oyunlardada tavsiye ederim.Artık mouse kullanamaz oldum.Beyinciğimin o kısımları tekrar

    etmeye etmeye unuttu.Geçen gün bir internet kafede affalladım kaldım strateji oyununda.


    -----------------------------

    O kadarda değildir hacı yaf ??

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    bende dell inspirion kullanıyorum ve laptop gelmeden önce etmediğim küfür kalmazdı fekat bir gün laptop geldi alışmaya başlarkene touch pad a şeftali aldım bi elim touch padda diğeri şeftaliyi tutuyo sonra ellerinim yerini değiştirdim şeftalili elim ıslak olduundan ötürü touch padda resmen buz pisti gibi kaydı şahsen touch pad ı ıslak kullanmak gibin bi fentezim oluştu fazla ıslanınca kafası bi milyon oluyo parmaımı umursamıyo :D ama artık çok mutlu bir çiftiz :D

    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 1980 Toplam Mesaj: 13