

Notebook Touch Padini Kullanmaktan Keyif Alanlar
-
Ben şu son günlerde ve ilk günlerde şu touch padi araba gibi sürmekten çok keyif alıyorum.
Hele üstüne parmakla dokununca tıklamasından ve notebookun tuşlarını ekrana basmasından.Masaüstü
pcdede aynı şeyler geçerli.Ayrıca Dell Inspiron kullanıyorum, touch padi kaymak gibi gerçektende.
-
Nefret ederim ..onu kullanmamak için yanında verdikleri mini mouselardanda nefret ederim.. Mümkünse dokunmatik ekran olsun..
Yada mouse olsun bizim olsun..
-
kaanabak sen bana lazımsın.Kontak kuralım.Photoshopluk işlerim var.
-
sinir krizi yaratıyor bende o (:
-
normal fare yi de kullanmamaya calisirim
herseyi kisa yollar ve klavye tus takimlariyla hellederim
-
touch pad'i iyi kullanırım..
mouse kadar olmasada kullanırım yani :D
tek şey yanı mouseda çok rahat cod 4 , sniper lite oynarken bunda oynayamıyorum :D
ama cs oynamışlıgım vardır.. -
Özellikle Assasin's Creed oynamanızı şiddetle tavsiye ederim.Normal mousetan çok daha güzel oluyor.Hatta touch padin altındaki
2 tuşla oynayın.
-
Hadi normal internette neysede oyunlarda vs.. cok hantal kalıyo.mouse pad yerine bi tane sabit top koysalarda onu çevirsek daha hızlı olur gibime geliyo..
-
Dellerin touch padlarini oyunlardada tavsiye ederim.Artık mouse kullanamaz oldum.Beyinciğimin o kısımları tekrar
etmeye etmeye unuttu.Geçen gün bir internet kafede affalladım kaldım strateji oyununda.
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------Dellerin touch padlarini oyunlardada tavsiye ederim.Artık mouse kullanamaz oldum.Beyinciğimin o kısımları tekrar
etmeye etmeye unuttu.Geçen gün bir internet kafede affalladım kaldım strateji oyununda.
-----------------------------O kadarda değildir hacı yaf ??
-
bende dell inspirion kullanıyorum ve laptop gelmeden önce etmediğim küfür kalmazdı fekat bir gün laptop geldi alışmaya başlarkene touch pad a şeftali aldım bi elim touch padda diğeri şeftaliyi tutuyo sonra ellerinim yerini değiştirdim şeftalili elim ıslak olduundan ötürü touch padda resmen buz pisti gibi kaydı şahsen touch pad ı ıslak kullanmak gibin bi fentezim oluştu fazla ıslanınca kafası bi milyon oluyo parmaımı umursamıyo :D ama artık çok mutlu bir çiftiz :D