Notebook Webcam Sorunu
-
sony vaio VGN-FZ420E model notebook ta daha önce vista vardı. şimdi win7 kurdum kendi sitesinden orijinal driver indirdim.. herşey normal kurulu görünüyor, aygıt yöneticisi tamam,, gel gelelim messenger da aygıt yok,, ses ve görüntü kurulumu yapıyorum msn üzerinden yine yok..
Lütfen yardım...
-
skype ve benzerilerinde de öyle mi? cam in kendi programından görüntü alabiliyor musun?
-
kendi programını indirmedim,, ama normalde böyle bir şeye gerek yoktur ki.. donanım görünüyorsa diğer programlar da tanımaz mı...
-
hocam msni pcden tamamen sil tekrar yükle bndede acerda hata veriodu sildim kurdum düzeldi hatta bnde cam açılmıo gözküo karşı taraf bni göreblio
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam msni pcden tamamen sil tekrar yükle bndede acerda hata veriodu sildim kurdum düzeldi hatta bnde cam açılmıo gözküo karşı taraf bni göreblio
-----------------------------tmm bi denerim tşk.. bu arada msn 2011 var bende..
-
messenger yeniden kurdum yine olmadı...
-
elcondor bunu yazdı:
-----------------------------
messenger yeniden kurdum yine olmadı...
-----------------------------messerger ı nasıl kaldırdın o da var? Onu tamamen kaldırmak biraz zahmetli ek programlar vs gerekiyor.
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
elcondor bunu yazdı:
-----------------------------
messenger yeniden kurdum yine olmadı...
-----------------------------messerger ı nasıl kaldırdın o da var? Onu tamamen kaldırmak biraz zahmetli ek programlar vs gerekiyor.
-----------------------------hocam kaldırıp eski versiyonu kurdum.. ne biliyim kafayı yicem yaa.. efekt yazılımını da kurdum.. onda da messenger da aynı hata mesajı.. cameranızı kullanan bir program olabılır o programı kapatıp tekrar deneyın.. mesajı verıyor..
-
http://cid-d53719d869fb8243.skydrive.live.com/self.aspx/Public/Camera%20Driver%20%5E5Ricoh%5E6%206%5E2209G%20-%206.1005.209.0%5E_logo.rar?sa=337127565
şunu dener misin -
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
http://cid-d53719d869fb8243.skydrive.live.com/self.aspx/Public/Camera%20Driver%20%5E5Ricoh%5E6%206%5E2209G%20-%206.1005.209.0%5E_logo.rar?sa=337127565
şunu dener misin
-----------------------------ilgine teşekkür ederim. en son bu driverı kurmuştum zaten,, hazır dıyor.. ama tık yok... ondan sonra foruma yazmaya karar verdım ve son 5 ssattir bu işle uğraşıyorum...
-
enter msconfig( search for it in the search bar of start menu for Vista users ) and type; msconfig. Disable the VAIO camera Capture Utility from starting up with windows, and this will fix the problem... I did this and now it´s working fine...
windows açılışında otomatik çalışan programlardan "VAIO camera Capture Utility" i iptal et diyorlar hoca daha da bişi bulamadım.
Kolay gele...
edit : Go to device manager and navigate to imaging device. You should see the camera hardware there. Right click on it and disable it. Then wait until the tree refreshes. Then right click on it again and click enable. That should do the trick to make it work again with AIM, MSN etc.
Aygıt yöneticisinden webcam i devredışı bırak. Sonra 3 kere yenilenmesi için bekleyip tekrar aktif et demişler.
