folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Num Lock Tuşu Nasıl Kullanılamaz Hale Getirilir?



Num Lock Tuşu Nasıl Kullanılamaz Hale Getirilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaşlar bütün gün işim gereği klavye kullanıyorum. Ve sürekli sayılarla. Bugün birkaç defa aynı şey başıma geldiği için size bi sorayım dedim. Bazen elimdeki işi yetiştirebilmek için ekrana bakmıyorum bile. Sonra bi bakıyorum yanlışlıkla num lock tuşuna basmışım kaydettiğim evraklardaki hiç bir rakam görünmüyor. Bu da ciddi problemler oluşturuyor.

    Devlet malı olduğu için tuşu kıramıyorum :) Bunun etkisiz hale getirilmesi için başka yapılacak birşey var mı acaba?


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    regedit\HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard anahtarına gel. InitialKeyboardIndicators değere çift tıkla 0 yap :\

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    kırma yerinden çıkar

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırma yerinden çıkar


    -----------------------------
    bencede şiddet şart


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırma yerinden çıkar


    -----------------------------
    muhahahahha güzel yöntem :|


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zachariah
    Zachariah's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırma yerinden çıkar


    -----------------------------

    kesinLikLe:D


    Anime - Manga
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Zachariah bunu yazdı:
    -----------------------------

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırma yerinden çıkar


    -----------------------------

    kesinLikLe:D


    -----------------------------
    Ben devlet malı diyorum değiştirmeye yetkimiz yok diyorum adamlar geyik peşinde. Bende bu düz mantığı taa ilkokuldayken kuruyordum.

    "Hayvan" teşekkür ederim arkadaşım yardımın için.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    remapkey diye bi prog var server 2k3 tolls ların icinde var arat bulursun googlede onla değiştirebilirsin ... ben caps locku kapadım ama programın işi kapamak değil yer değiştirmek zararsız bi tuşu koyarsın oraya bişey olmaz ... shifti koy mesela ... yanlışlıkla shifte bassan nolcak.


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben devlet malı diyorum değiştirmeye yetkimiz yok diyorum adamlar geyik peşinde. Bende bu düz mantığı taa ilkokuldayken kuruyordum.

     

    "Hayvan" teşekkür ederim arkadaşım yardımın için.


    -----------------------------

    geyik değil.

    şimdi tırnağını tuşun altına koy, fizik kurallarına uygun olarak kuvvet uygula o zaten gözüne doğru fırlayacak. 

    ayrıca herhangi bi zarar vermiyorsun.

    yada sizi teftişe gelip klavyeleremi bakıyolar ?

    ayrıca geldiler diyelim 2 saniyede onu yerine takıcaksın okadar..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Tamam arkadaşım sen yorma o güzel beynini yardımcı oldu diğer arkadaşlar.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zachariah bunu yazdı:
    -----------------------------

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırma yerinden çıkar


    -----------------------------

    kesinLikLe:D


    -----------------------------
    Ben devlet malı diyorum değiştirmeye yetkimiz yok diyorum adamlar geyik peşinde. Bende bu düz mantığı taa ilkokuldayken kuruyordum.

    "Hayvan" teşekkür ederim arkadaşım yardımın için.


    -----------------------------

    arkadas kır dememıskı cıkar demıs cıkar cekmecene koy aksam tak bu kadar basıt?

Toplam Hit: 2495 Toplam Mesaj: 13