folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Numaralı Güneş Gözlüğü , Klips ?



Numaralı Güneş Gözlüğü , Klips ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Gözlük kullanıyorum osse siyah kemik modelide yazarım lazım olursa neyse ben şimdi bi klips aldım. Ama pek hoş durmadı ortasındaki maşa sistmi çok sırıtıyor direk güneş gözlüğü alsam ücreti nasıl olur. Kullanan varmı 

     

    Bu site nasıl http://www.zennioptical.com/


    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bide sıkıntı var aslında sürekli diğerinde taşıman gerekebilir kapalı mekana gidince en iyisi lens artı güneş gözlüğü sanırım ama lens olayıylada uğraşmak istemiyorum.

     

    Böyle bişe buldum da da 

    http://www.enteresan.com/haber/numarali-gozluk-ve-gunes-gozlugu-4occhi.5bk.4.1.html

    HeYeT tarafından 19/May/14 22:54 tarihinde düzenlenmiştir

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    bu sıkıntı bende de var, her yaz da olur. en iyi çözüm lens artı güneş gözlüğü diyorlar çünkü diğer türlü gözlük dilenci gözlüğü gibi duruyor. lakin ben de lens takmaya cesaret edemiyorum, böyle bir çıkmazdayım.


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    Lens takin keyfini surum. 4 yil gozluk ten sonra lens kullanmaya basladim 4 yilima yazik dedim. Simdi 3 yil oldu lena kullabiyorum. Gozkuk dertli pislenir cizilir v.b. temizinden lens tak rahat et.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Lens + http://www.ray-ban.com/turkey/products/sun/icons?vw=grid&sbf=aviator ;) yada direkt numaralı güneş gözlüğü alabilirsin.. ama yanında iki tane gözlük taşımak zorunda kalacaksın. bencede lens + güneş gözlüğü uygundur..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    numaralı güneş gözlüğü sıkıntı hocam. dışarı için süper ama bi mekana girersen çok kötü duruyor. illa dığer gözlüğü de yanında taşıman lazım.

    klips olayı şekil itibari ile de sırıtıyor. en temizi lens+güneş gözlüğü.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Lens + güneş gözlüğü hocam. Neden dersen eğer numaralı güneş gözlüğü alırsan her halükarda yanında normal gözlüğünü de taşıman gerekir (kapalı mekana girerken).

    Ben evde falan normal numaralı gözlüğümü, dışarı çıkarken de lens ve havanın durumuna göre normal güneş gözlüğümü takıyorum mutluyum.

    Tek problem yazın plajda oluyor onu da söyleyeyim. Lens taksan denize giremiyorsun, normal gözlükle zaten plajda rahat duramazsın güneşten. İşte orada ya numaralı güneş gözlüğü alıcan ya da benim yaptığım gibi standart bir yüzücü gözlüğü alıp lens + yüzücü gözlüğü ile suda geri kalan plajda lens + güneş gözlüğü ile idare edicen, en kötü direk lenssiz kör kemancı gibi takılacaksın :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Lens + güneş gözlüğü hocam. Neden dersen eğer numaralı güneş gözlüğü alırsan her halükarda yanında normal gözlüğünü de taşıman gerekir (kapalı mekana girerken).

    Ben evde falan normal numaralı gözlüğümü, dışarı çıkarken de lens ve havanın durumuna göre normal güneş gözlüğümü takıyorum mutluyum.

    Tek problem yazın plajda oluyor onu da söyleyeyim. Lens taksan denize giremiyorsun, normal gözlükle zaten plajda rahat duramazsın güneşten. İşte orada ya numaralı güneş gözlüğü alıcan ya da benim yaptığım gibi standart bir yüzücü gözlüğü alıp lens + yüzücü gözlüğü ile suda geri kalan plajda lens + güneş gözlüğü ile idare edicen, en kötü direk lenssiz kör kemancı gibi takılacaksın :D

    Bak hele bak kombinasyonlara bak :) İşimiz zor hocam esasında geçn yıl havuzda falan şu anki gözlüğümle  yüzüyordum denizde değil orda çıkarsa gider :)

    ben dedim ki ulan bana sadece bi klips lazım mevzu tamam. Onuda aldım işte ortasındaki zıkım kötü duruyır bir 2. si  süper baba da sermet vardı  onun gibi havaya kaldırıncada komik olabiliyor aslında güzel bi icat ama  geliştirilip daha estetik olması lazım.

     


    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paduwan
    paduwan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    Ameliyat ol direk kurtul hem gözlükten hem lensten.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    paduwan bunu yazdı

    Ameliyat ol direk kurtul hem gözlükten hem lensten.

    Onu yapacak olsam bunu burda araştırmam zati.


    matematik24.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    essan bunu yazdı

    Lens + http://www.ray-ban.com/turkey/products/sun/icons?vw=grid&sbf=aviator ;) yada direkt numaralı güneş gözlüğü alabilirsin.. ama yanında iki tane gözlük taşımak zorunda kalacaksın. bencede lens + güneş gözlüğü uygundur..

    böyle değil de gözü tamamen kapatacaklardan önerebilir misin?  Güneş'e alerjim var, küçük bi yerden girse yine aynı etkiyi yapcak

Toplam Hit: 2845 Toplam Mesaj: 13