

Numaratör'ü Olmayan Telefonla Arama Yapmak?
-
eskiler bilir eskiden 168 vardı kodlu arama 168 i arayıp çevir sesi geldikten sonra 357979#528087 tuşlayınca tekrar çevir sesi geliyordu ozaman istediğimiz yeri arıyorduk.
-
abi 80' 90 yılları arasında ki teknolojiden bahsediyoruz burda.
ne bileyim bana garip geldi.
-
eskiden telefonlarda kilit vardı tuş takımını kilitlerdi avizenin kondugu yerdeki switch ile arama yapardık .
-
-
bi zamanlar bende oynaya oynaya 112 yi aramıştım :)
-
vukuat bunu yazdı
eskiden telefonlarda kilit vardı tuş takımını kilitlerdi avizenin kondugu yerdeki switch ile arama yapardık .
abi allah için biraz daha aç şu olayı.
-
Amd-x bunu yazdıvukuat bunu yazdı
eskiden telefonlarda kilit vardı tuş takımını kilitlerdi avizenin kondugu yerdeki switch ile arama yapardık .
abi allah için biraz daha aç şu olayı.
ahizeyi koydugumuz yerdeki düğme yokmu telefonu kapatan o düğmeyi sağniyeler içinde kapatıp açıyorsun bir nevi telgraf butonuna basan adam gibi düşün. mesela bir saniyede 5 tane vurdun bekledin bu beşe basmışın gibi algılıyor santral 10 defa vurdun 0 olarak algıldı 7 defa vurdun 7 dedi beklersen bir süre sonra 507 numarasını aramaya başlar.