folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Numaratör'ü Olmayan Telefonla Arama Yapmak?



Numaratör'ü Olmayan Telefonla Arama Yapmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antiix
    antiix's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    eskiler bilir eskiden 168 vardı kodlu arama 168 i arayıp çevir sesi geldikten sonra 357979#528087 tuşlayınca tekrar çevir sesi geliyordu ozaman istediğimiz yeri arıyorduk.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    abi 80' 90 yılları arasında ki teknolojiden bahsediyoruz burda.

    ne bileyim bana garip geldi.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    eskiden telefonlarda kilit vardı tuş takımını kilitlerdi avizenin kondugu yerdeki switch ile arama yapardık .


    yunusozturk.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    bi zamanlar bende  oynaya oynaya 112  yi aramıştım :)


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    vukuat bunu yazdı

    eskiden telefonlarda kilit vardı tuş takımını kilitlerdi avizenin kondugu yerdeki switch ile arama yapardık .

    abi allah için biraz daha aç şu olayı.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı
    vukuat bunu yazdı

    eskiden telefonlarda kilit vardı tuş takımını kilitlerdi avizenin kondugu yerdeki switch ile arama yapardık .

    abi allah için biraz daha aç şu olayı.

    ahizeyi koydugumuz yerdeki düğme yokmu telefonu kapatan o düğmeyi sağniyeler içinde kapatıp açıyorsun bir nevi telgraf butonuna basan adam gibi düşün. mesela bir saniyede 5 tane vurdun bekledin bu beşe basmışın gibi algılıyor santral 10 defa vurdun 0 olarak algıldı 7 defa vurdun 7 dedi beklersen bir süre sonra 507 numarasını aramaya başlar.


    yunusozturk.com
Toplam Hit: 3423 Toplam Mesaj: 18