NY Yankees Yüzük
-
Bunun MY olanı varmı ? :D isim ve soy ismim olur ozaman :P
-
lids.ca dan ınceleyin istersenız.Tum unlu klüplerin genelde tüm ürünleri var ama yüzük yok galiba.yardımcı olurum postalamada.
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
hocam gosterdigin yuzuk gumus bulsan bile 30 tl nin ustundedir fiyati ki bulamazsin trde ebaydan bak
http://cgi.ebay.com/NEW-YORK-YANKEES-MENS-925-STERLING-SILVER-NY-LOGO-RING-/170658164743?pt=US_Baseball_Fan_Shop&hash=item27bc04f007
-----------------------------hocam tam istediğim model fakat fiyat yuksek :| birde kargo eklenınce devasa bişe oluyo :D
http://cgi.ebay.com/NEW-YORK-YANKEES-RING-AND-FOAM-HAND-YANKEE-STADIUM-/220804901330?pt=US_Baseball_Fan_Shop&hash=item3368ff69d2şu var , fakat buda USA dışına yollamıyor galiba . birede Ebay dan alısverıs ıcın pasaport gerekıyor değil mi ?
-
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
aslında üzerinde TBT yazılı bi yüzük yaptırcaz belki toptan alışa indirimde yaparlar? nasıl olur ?
-----------------------------bana uyar hocam . Araya benim NY yüzügünü de sıkıştırırız
-----------------------------olur hocam, şu NY yüzüğünün resmi var mı :D
-----------------------------bu model birşey hocam. basit ama etkili . valla bayadır aklımda artık almam lazım

-----------------------------Hocam yüzük çok hoş :D toplu alım yapıp fiyatı düşürürsek bende alırım bundan :D
-
Poet bunu yazdı:
-----------------------------
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
aslında üzerinde TBT yazılı bi yüzük yaptırcaz belki toptan alışa indirimde yaparlar? nasıl olur ?
-----------------------------bana uyar hocam . Araya benim NY yüzügünü de sıkıştırırız
-----------------------------olur hocam, şu NY yüzüğünün resmi var mı :D
-----------------------------bu model birşey hocam. basit ama etkili . valla bayadır aklımda artık almam lazım

-----------------------------Hocam yüzük çok hoş :D toplu alım yapıp fiyatı düşürürsek bende alırım bundan :D
-----------------------------aynen hocam . şimdi sipariş üzerine yüzük yapan sitelere bakıyorum . şöyle 30 40 a yaptırabılsek tamamdır
-
yukarı
-
son kez yukarı
-
NY'tan ziyade LA yok mu nyda olurda :D
-
hocam eğer istanbuldaysan merterde metrodan inince migrosun oradaki bayırın hemen başında bir tane rap giyim mağazası var oraya bir sor. ny malları vardı ayakkabı,t-shirt falan ama aksesuarlara hiç dikkat etmedim.
