Ocakta Ankara Bulusması
-
Ocak ayında Ankarada olucağım. Tanısmak isteyen arkadaslar olursa konu altına yazarlarsa süper olur . Tek basıma kalmam ankarada
-
Bende Sivas-Kayseri-Nevsehir-Eskisehir-Sakarya-Bilecik-Bursa-Kocaeli-Canakkale-Bursa turuna cıkıyorum bu aksam itibari ile...(8:26 Erzurum-Sivas.Tren)
Eger bu illerde olupta gorusmek ısteyen bı cay kahve ıcmek ısteyen olursa,her zaman basımın ustunde yerı var,Gorusuruz :)
Ankarada eger bı bulusma olursa,Zamanıda uyarsa Ankara'ya gelmeye calısırım yınede..
-
ocakta tarihe bağla 18inden itibaren gelebilirim
-
her türlü :F
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Bende Sivas-Kayseri-Nevsehir-Eskisehir-Sakarya-Bilecik-Bursa-Kocaeli-Canakkale-Bursa turuna cıkıyorum bu aksam itibari ile...(8:26 Erzurum-Sivas.Tren)
Eger bu illerde olupta gorusmek ısteyen bı cay kahve ıcmek ısteyen olursa,her zaman basımın ustunde yerı var,Gorusuruz :)
Ankarada eger bı bulusma olursa,Zamanıda uyarsa Ankara'ya gelmeye calısırım yınede..
-----------------------------ist.a da uğra bi çayımı içersin ortaköy sahilinde
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Bende Sivas-Kayseri-Nevsehir-Eskisehir-Sakarya-Bilecik-Bursa-Kocaeli-Canakkale-Bursa turuna cıkıyorum bu aksam itibari ile...(8:26 Erzurum-Sivas.Tren)
Eger bu illerde olupta gorusmek ısteyen bı cay kahve ıcmek ısteyen olursa,her zaman basımın ustunde yerı var,Gorusuruz :)
Ankarada eger bı bulusma olursa,Zamanıda uyarsa Ankara'ya gelmeye calısırım yınede..
-----------------------------
Anladıgım kadarı ile şu an Erzurumdasn ? yanlışda anlamış olabilirm -
Yazın samsuna, kışın trabzona da bekleriz..
-
bugragorkem bunu yazdı:
-----------------------------
Yazın samsuna, kışın trabzona da bekleriz..
-----------------------------
Yılbaşında trabzondayım :) -
apo yanıma ugra
-
Cumartesi/Pazar olursa katılabilirim... :) Hafta içi katılamam... :(
-
aLman bunu yazdı:
-----------------------------
Ocak ayında Ankarada olucağım. Tanısmak isteyen arkadaslar olursa konu altına yazarlarsa süper olur . Tek basıma kalmam ankarada
-----------------------------İçiciysen görüşelim hocam :)
