Öcalan İstedi Özel Harekatçılar Gitti!
-

Yaklaşık 10 yıldır Öcalan’ın yanı başında görev yapan “özel harekâtçı gardiyanlar”, “Psikolojik baskı uygulanıyor” şikâyetinin ardından geri çekildi, yerine normal gardiyanlar yerleştirildi.Kenya’da yakalandıktan sonra İmralı adasındaki cezaevine konulan terörist Abdullah Öcalan’ın korunmasında görev alan Emniyet Genel Müdürlüğü Özel Harekât Dairesi personeli polislerin bu görevden çekildikleri ortaya çıktı.
Milliyet'ten Tolga Şardan'ın haberine göre Adalet Bakanlığı’nın isteği üzerine, bir grup özel harekâtçı polis, 1999’da adaya gelişinden itibaren Öcalan’ın gardiyanı olarak görev yapmaya başladı. Adayı koruyan Türk Silahlı Kuvvetleri mensuplarının dışındaki resmi görevliler olan özel harekâtçılar, o dönemdeki Emniyet Genel Müdürlüğü yetkililerince özel olarak seçildi.
Adalet Bakanlığı’nın emrinde geçici olarak görevlendirilen özel harekâtçılar, yaklaşık 10 yıl boyunca Öcalan’ın hemen yanında görev yaptı. Aldıkları eğitim ve çalışma koşullarına uyum nedeniyle bu göreve seçilen özel harekâtçı polisler, silah taşımaksızın “gardiyan” olarak hizmet yürüttü. Her an yanında oldukları Öcalan’ın kendisine zarar vermesini engellemekle de görevlendirilen özel harekâtçı gardiyanlar, sağlık sorunu nedeniyle cezaevi revirine gidişinde ve günde üç kez yemek verilmesi sırasında sürekli Öcalan’ın yanında bulundular.
Öcalan’ın şikâyeti
Özel timci polislerin İmralı Cezaevi’ndeki görevlerine bir süre önce son verildi. Öcalan’ın, geçtiğimiz yılın sonlarına doğru, avukatlarıyla yaptığı görüşmelerde “kendisine psikolojik baskı uygulandığını” iddia etmeye başladığı, özel harekâtçı gardiyanların görevlerinin bu sürecin sonunda bittiği öğrenildi.
Gardiyanlık görevinden sessiz sedasız asli görevlerine geri çekilen özel timci polislerin yerine, Adalet Bakanlığı’nın kadrosundaki infaz koruma memurları gönderilmeye başlandı.
Madem Böyle Serbest Bıraksınlar Bu O.ç Nu !!! Adamn Her Dediği Oluo :S Varmı Böle Bişi Yaaa Resmen Kafayı Yicemmm -
a.qoya kim yemek veriyor kim nöbet tutuyor bunun başında kim saçını vs...kesiyor, bunları yapanların kanında hiçmi TÜRK lük yok nasıl dayanabiliyorlar onu gebertmemek için:S
-
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------
a.qoya kim yemek veriyor kim nöbet tutuyor bunun başında kim saçını vs...kesiyor, bunları yapanların kanında hiçmi TÜRK lük yok nasıl dayanabiliyorlar onu gebertmemek için:S
-----------------------------Yaw :S Dostum Anlamadım Cidden Anlamadım Resmen Bitti Türkiye yaa Resmen yaw Noluo Bu Türkiye Nereye Gidiyor böle kalırsa yeminle ben kalmam türkiyede alırım eşimi giderim eşimin memleketine Almanyaya :S
-
Madem Böyle Serbest Bıraksınlar Bu O.ç Nu !!! Adamn Her Dediği Oluo :S Varmı Böle Bişi Yaaa Resmen Kafayı Yicemmm
oda olacak herşey adım adım...
-
tam olarak tarihini hatırlayamıyorum ama 68 gençlik hareketinde suçlu bulunanlar asılırken bi tane 16 yaşında genç varmış kenan evrende mahkeme kararıyla yaşını büyütüp asmış çocuğu sonrada asmayalımda besleyelim mi? demiş.Şimdi o çocuk bu şerefsiz kadar büyük bir suç mu işlemiş? madem öyle neden bunu besliyolarda asmıyolar hadi bakalım burdan yak
-
daha neler görcez aq
-
ne basiretsiz olduk biz yaa :S
-
fastottoman bunu yazdı:
-----------------------------Madem Böyle Serbest Bıraksınlar Bu O.ç Nu !!! Adamn Her Dediği Oluo :S Varmı Böle Bişi Yaaa Resmen Kafayı Yicemmm
oda olacak herşey adım adım...
-----------------------------he ya aynen öyle senden benden daha iyi yaşıyo krallar gibi adama ada tahsis ettiler bir dediği iki olmuyo yeminle
-
Yanlis anlamayin ama bu aralar bu ibnenin konusu cok acilmaya basladi..Acmayin artik sinirlerim bozuldu..
-
ohhh bizden iyi bakılıyo o.ç 'na.
proflardan normallere verdiler yarın salarlar bizde köpeklere yem ederiz ibneyi.
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------fastottoman bunu yazdı:
-----------------------------Madem Böyle Serbest Bıraksınlar Bu O.ç Nu !!! Adamn Her Dediği Oluo :S Varmı Böle Bişi Yaaa Resmen Kafayı Yicemmm
oda olacak herşey adım adım...
-----------------------------he ya aynen öyle senden benden daha iyi yaşıyo krallar gibi adama ada tahsis ettiler bir dediği iki olmuyo yeminle
-----------------------------adalet bakanı apoya stres atması için şişme keçi hediye etmiş. (kaynak: özgür gündem)
