O..Cocuklari / 2008 / MP4 :)
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
eyvallah hocam indiriyorum , kabadayı'yıda bulabilirsen harika olur : )
-----------------------------
buyrun linkler(son part 3 mb'tır)
http://rapidshare.com/files/10635043...rLbR.part1.rar
http://rapidshare.com/files/10636589...rLbR.part2.rar
http://rapidshare.com/files/10638376...rLbR.part3.rar
http://rapidshare.com/files/10638425...rLbR.part4.rar
290 mb son part 3 mb. mış :) mp4
-----------------------------
saolasın hocam
-----------------------------forumda vardi zaten
-
eyvallah hacı görüntü nası indirenler bi yorum yapsın da boşa indirmeye başlamıyalım :)
-
coook tesekkurler, payla$im icin...
-
konusu okudugum iyi oldu :D
geçen bi oyun almaya gittim adamın teki geldi bana orjinal sinema çekimi film verirmisin abi dedi satıcıda öyle bişeymi varmış dedi orjinal sinema çekimi :D adamda bizim arkadaş almış abi dedi yarıldık orda :D
-
bari bi iki caps koysanizda ona gore indirsek.
-
YaRaMaZ bunu yazdı:
-----------------------------bari bi iki caps koysanizda ona gore indirsek.
-----------------------------
SAKIN İNDİRME BOK GİBİ GÖRÜNTÜ VAR AYRICA İLK PARTI ÇALIŞTIRLIYO ÇOK KARANLIK BERBAT -
N/A bunu yazdı:
-----------------------------
puhaahaha kasiyer karıya gittim orrrospuçocuklarına bilet dedim
-----------------------------
sen kimsin la :| id 0 aha yeni şeyh :|şeyhin üstüne şeyh olurmu amk :| demekki oluyomuş :D
yeni şeyh wauw :D
-
cıx iskorpicx o:D
-
sinema çekimiymiş :| , baştan söylesene hoca sinema çekimi diye
-
filme laf yok bayaa sağlam filmdi.Gerçi Sarp Apak dram rollerini pek iyi oynayamıyor olsa da Demet Akbağ yine koparmış işi...
