Odatv Kapatıldı Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Bence ulusal kanalı kapatsanız yeter. Art, KanalB vb.. küçük kanalların gücü kalmadı zaten. Ulusal kanal da sağlam örgütlenmesi sayesinde direniyor, onlar da gider böyle giderse..

    Aslında kapatmaya da gerek yokmuş, bak.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fcuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kapansın gereksiz bir siteydi.


    -----------------------------

    kapansın tabi, aslında bütün tv ve gazeteleri de kapatmak gerekir, sadece trt ve samanyolu yeter.


    -----------------------------

    berat tv rulz :)))


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fcuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kapansın gereksiz bir siteydi.


    -----------------------------

    kapansın tabi, aslında bütün tv ve gazeteleri de kapatmak gerekir, sadece trt ve samanyolu yeter.


    -----------------------------

    berat tv rulz :)))


    -----------------------------

    güzelmiş beğendim


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    RockZs bunu yazdı:
    -----------------------------

    OdaTV ye an itibarıyle erişilebiliyor. Neyse 1979 yapımı bir Rus Filmi STALKER yarım kalmıştı. Ona devam edeyim. Bir de yazı paylaşmak istedim:

    ------------------------------------------------

    Farkında mısınız? Yandaş medya, eski Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Şener Eruygur'dan hiç söz etmiyor.

    “Ay Işığı”, “Sarı Kız”, “Eldiven” darbe planlarına ne oldu?

    Eruygur'un Fenerbahçe Orduevi lojmanlarında “ele geçirilen” yüzlerce “delil”e ne oldu?

    Hiç unutmuyorum. 2008 yılı kurban bayramının ilk günü, Zaman gazetesi “Paşaların ziyaretçisi yok” diye haber yapmıştı. (Yoktu, çünkü bayramın ilk günü “paşaların” ziyaret günü değildi!)

    Tahliye olduktan sonra, doktorların tavsiyesi üzerine eşiyle birlikte sokakta yürümesini Yeni Şafak gazetesi “Eruygur, Bağdat Caddesi'nde görüldü” diye haber yapmıştı. Hem de fotoğraflı. Suça bakınız!

    Artık neden yazmıyorlar biliyor musunuz?

    Şener Eruygur'u öldürdüler de onun için!

    Cinayetlerini gizlemek, unutturmak istiyorlar!

    Eruygur, 1 Temmuz 2008 günü gözaltına alındı, 8 Temmuz günü tutuklandı.

    21 Eylül 2008 günü tahliye olduğunda GATA'da tedavi altındaydı. Kandıra F tipi cezaevinde koğuşunda merdivenlerden düşmüş, beyin kanaması geçirmiş, bilincini yitirmişti. Tahliye olduğunun farkına bile varmadı. Eruygur daha sonradan, iki aydan fazla kaldığı cezaevinde yalnızca 24 saat kaldığını “hatırlıyor” öyle sanıyor.

    Şener Eruygur ile aynı gün tutuklanan Hurşit Tolon 6 Şubat 2009'a kadar cezaevinde kaldı. Eruygur ile Tolon'un “koğuş arkadaşları” emekli Tuğgeneral Veli Küçük ise üç yıl üç aydır tutuklu, şimdi Silivri 1 no'lu cezaevinde.

    Aralarında Hurşit Tolon, Levent Ersöz, Hasan Atilla Uğur, Emcet Olcaytu, Mustafa Balbay ve Tuncay Özkan'ın da bulunduğu 56 sanıklı ikinci Ergenekon iddianamesinin 1 no'lu sanığı Şener Eruygur.

    YALNIZCA “ATATÜRK” YAZABİLİYOR

    Moda Deniz Kulübü'nde yapılan, Eruygur'un da katıldığı Encümeni Daniş tpolantılarını “gizli heyet toplantıları” (s.586) ya da Prof. Dr. Mehmet Haberal'ın düzenlediği Patalya sohbetlerine “gizli toplantılar” (s. 584) diyen bir iddianamenin sanığı Eruygur bakın şimdi ne halde:

    Beyninde onarılmayacak ölçüde hasar oluştu. Bir çocuktan farksız. Okuma-yazma bilmiyor. Hiçbir zaman öğrenemeyecek.

    Yalnızca “Atatürk” diye yazabiliyor. Ancak “a” harfini tek başına yazamıyor. Doktorlar “ezberlemiş, bilmeden yazıyor” diyorlar.

    Gazeteyi ters tutuyor, farkına varamıyor.

    Sürekli gördüğü eşi, kızı ve torunu dışında kimseyi tanımıyor. Avukatı Filiz Esen'i “kızım” diye çağırıyor.

    Yaşar Büyükanıt ile İlker Başbuğ'u birbirine karıştırıyor.

    Ayda birkaç kez tansiyonu yükseliyor, ateşi çıkıyor, GATA'ya götürülmek zorunda kalıyor. Hani Fethullah Gülen'in “Gatakulli” dediği yere!

    Şener Eruygur şimdi tam 70 yaşında. Pırıl pırıl beynini bu hâle getirdiler. Onu yaşayan bir ölüye döndürdüler.

    Bunun hesabı sorulmayacak mı sanıyorsunuz!

    Hikmet Çiçek / Aydınlık

    Yazışma Adresi:

    Hikmet Çiçek

    1 No'lu Kapalı Cezaevi

    F/7 Silivri/İstanbul

    Odatv.com

     


    -----------------------------


    Hoop.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Karikatür hakkaten güzelmiş :) Yalnız adam ölünce rahatlarsınız herhalde.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antiochia
    antiochia's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2011
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fcuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kapansın gereksiz bir siteydi.


    -----------------------------

    kapansın tabi, aslında bütün tv ve gazeteleri de kapatmak gerekir, sadece trt ve samanyolu yeter.


    -----------------------------
    katılmamak elde değil....   yavaş ta olsa açılıyor


    Okuyarak Adam olabilirsin Ama İNSAN Olamazsın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Nedeni siber saldırılarmış hocam. Sitede para istenmesiyle ilgili uyarı var.

     

    http://www.odatv.com/n.php?n=odatv-adina-para-isteyen-dolandiricilara-dikkat-2003111200

Toplam Hit: 2880 Toplam Mesaj: 18