ODTU Lu Var Mı?
-
sloowmoon ödtülü oldu bu sene hocam.
-
Hehe! bende başka okuldyım!.. okuyorum filan!.. üniversite benim kide!.. hehe!.. hehe!..
Hayat çok güzel..
Kuşlar uçuyoğ!..
Dont panic..
ıyk!.............
:/
(sağlam bi ünide okumayan gencin aklında geçenler.)
-
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
Hehe! bende başka okuldyım!.. okuyorum filan!.. üniversite benim kide!.. hehe!.. hehe!..
Hayat çok güzel..
Kuşlar uçuyoğ!..
Dont panic..
ıyk!.............
:/
(sağlam bi ünide okumayan gencin aklında geçenler.)
-----------------------------ODTÜ çok mu sağlam hocam şimdi (:
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
Hehe! bende başka okuldyım!.. okuyorum filan!.. üniversite benim kide!.. hehe!.. hehe!..
Hayat çok güzel..
Kuşlar uçuyoğ!..
Dont panic..
ıyk!.............
:/
(sağlam bi ünide okumayan gencin aklında geçenler.)
-----------------------------ODTÜ çok mu sağlam hocam şimdi (:
-----------------------------Oxford damı okuyosun ? (:
Her türlü benimkine göre çok sağlam.
-
bende varım hacı banada ulaş :) bi işin olursa yardımım dokunmaya çalışır
