ODTÜ'lü Müridler
-
Konuyu açmamın amacı bu sene odtüye geliyorum yabacılık çekmek istemiyorum gerçi şehir Ankara ama sonuçta yeni okul ezik öğrenci modunda olcaz bu sene beraber başlıcak veya okuyan müridler varsa dersler 27sinde başlıyormuş belirli bi yerde toplanabiliriz diye düşündüm
not:arama yaptım 2007de açılmış en son böyle bir konu
-
Hayırlı olsun hocam. Tebrikler:D
-
eyw hocam ama odtülü kimse yokmu ?
-
Hayırlı olsun öncelikle :)
Ben odtü deyim hocam, yardımcı olurum sana bir ihtiyacın olursa. Bölümün nedir?
Merak etme o eziklik olayı lisede kalmış, hazırlık kitapların elinde dolaşmadıkça kimse anlamaz kaçıncı sınıf olduğunu rahat ol :))
Sen bana pm den ulaş yine de..
-
itü döver olm :D
diye yeni bir tartışma yaratalım :D
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
itü döver olm :D
diye yeni bir tartışma yaratalım :D
-----------------------------nereye dövüyo hocam itüde 4 erkeğe 1 uzun saçlı erkek düşüyomuş
-

-
Weldox bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
itü döver olm :D
diye yeni bir tartışma yaratalım :D
-----------------------------nereye dövüyo hocam itüde 4 erkeğe 1 uzun saçlı erkek düşüyomuş
-----------------------------oo eskidendi hacı onlar efsane artık tekstil mühendisleri taş gibi hatun kaynıyo makinayla aynı yerdeler lütfen yani :D
ayrıca odtü'de de taş hatun yok ben uludağ a gittim geçen hafta aneam onlar ne yahu :)
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
Weldox bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
itü döver olm :D
diye yeni bir tartışma yaratalım :D
-----------------------------nereye dövüyo hocam itüde 4 erkeğe 1 uzun saçlı erkek düşüyomuş
-----------------------------oo eskidendi hacı onlar efsane artık tekstil mühendisleri taş gibi hatun kaynıyo makinayla aynı yerdeler lütfen yani :D
ayrıca odtü'de de taş hatun yok ben uludağ a gittim geçen hafta aneam onlar ne yahu :)
-----------------------------uludağ bir başkadır : ))
-
MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
Weldox bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
itü döver olm :D
diye yeni bir tartışma yaratalım :D
-----------------------------nereye dövüyo hocam itüde 4 erkeğe 1 uzun saçlı erkek düşüyomuş
-----------------------------oo eskidendi hacı onlar efsane artık tekstil mühendisleri taş gibi hatun kaynıyo makinayla aynı yerdeler lütfen yani :D
ayrıca odtü'de de taş hatun yok ben uludağ a gittim geçen hafta aneam onlar ne yahu :)
-----------------------------uludağ bir başkadır : ))
-----------------------------yeditepeye işiniz düşerse beklerim o zaman :)
-
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------
yeditepeye işiniz düşerse beklerim o zaman :)
-----------------------------şeytan sürekli dürttü zaten bırak itü yü git taş gibi hatunların yanına burslu burslu oku diye ama zor zaptettim kendimi :D
