Ödüllü TURAN'cı Şiir Yarışması
-
http://www.turansam.org/odullu_turanci_siir_yarismasi.php
Ödüllü TURAN'cı Şiir Yarışması
TURAN-SAM Geleneksel Türk Dünyası Şiir Yarışmasına göndereceğiniz Şiirler özgün, orijinal ve daha önce başka yerde yayımlanmamış ve herhangi bir kitapta basılmamış olmalıdır.
...
Gönderilen Şiir'in Yarışmayı Kazanması durumunda, eğer Şiirin özgün olmadığı tespit edilirse şaire hiçbir hak verilmeyecektir.
Kazanan Şiirin Şairine 1. Uluslararası Türk Dünyası Kongresine 2 kişilik davetiye(Bu davetiye ile Kongre süresince 4 gün, 3 gece Konaklama, Yemek-içmek ve Kongreyi dinleme olanağı şairimize ücretsiz olarak hediye edilecektir) takdim edilecek ve "TURANCI ŞAİR-2011" yazılı plaket hediye edilecektir.
Ayrıca, kazanan şaire TURAN-SAM bünyesinde yer alma şansı tanınacaktır.
Bütün bunların ötesinde, böyle bir yarışmada katılımcı olmak bile şairlerimize manevi bir gurur ve herşeyden önce milli ruhta ortaya bir şeyler koyabilmek, kişinin TURAN için üretici fikir babalığı ve diğer hususları şairde motive edeceği için, Şairin hiçbir Maddi beklenti içinde olmaksızın bu yarışmaya katılması beklenmektedir.
Yarışmaya şiir gönderen şairimiz bu şartları kabul etmiş sayılır.
Şiirlerin emikail@turansam.org adresine en geç 20 Mart, 2011 tarihine kadar gönderilmesi gerekmektedir.
Kazanan Şiiri TURAN-SAM Danışma Kurulu ve BİLİM Kurulumuz ortaklaşa tespit edecektir. -
algan, kooş :)
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
algan kooş :)
-----------------------------
hüseyin abi :D hannibalgam mı o :D -
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
algan, kooş :)
-----------------------------
hüseyin abi :D hannibalgam mı o :D
-----------------------------aynen kardeşim :)
-
Atsız'ın şiirlerini geçermi bizim şiirler :)
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Atsız'ın şiirlerini geçermi bizim şiirler :)
-----------------------------sanırım bayağı bir kişi katılcak :) görmeden emin olmamak lazım
-
Iklığ çalar, kımız içerim
Ben kendimden Geçerim
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------
Iklığ çalar, kımız içerim
Ben kendimden Geçerim
-----------------------------beğen tuşu yok yoksa beğenirdim :)
-
önder turacının şiirleti diye okudum :|
bende iyi şiir yazarım :D -
patlamış mısırlı libya
Kan degilmi Kırmızı renkte olan
o renkte olan herşey savaştır
savaş olan bir yer dunya değildir
olmuyan bir dunya için daha fazla yaşamak neyedir
Biri devamını Getirsin paramıda hesap numarama göndersin bir xzahmet -
Mazidemi kaldı eski başbuğlar.
Dikilir yeniden kurt başlı tuğlar.
Doğan yeni toylar dinler Korkut'un hikayelerini,
Er meydanından gelen Noyanlar serer Çinlinin kellerini.
Nerde o eski at üstünde talim yapan erler,
Şimdi Tanrı dağında gelecek çerileri bekler.
Her bir otağ bulmuş kendine bir isim,
Kırgız,Uygur,Tatar,Türkmen,
Türk'tür aslı varmıdır haslı böyle bir isim.
Hiç bir olur mu Zeusla Ulgen
Kaç Olimpos eder bilirmisin Ötüken?
Roma kaç melez Germenden türeme
Turan dediğin sadece Türkten üreme.
ayak üstü ne geldiyse aklıma yazdım.
