Office 2002 = Office Xp Mi? Az Bakıverin
-
Win 7 laptopa office 2010 kurmayı denedim kurulum başladı gözüktü ama bi türlü ilerlemedi.
Lisanslı bişey var özelliklerinde office 2002 diyor ama sanırım office xp olarak da geçiyor.
Kurulumu için acilen download linki gerekmekte..
Yardımlarınızı esirgemeyin 0.o
Dipnot: win7ye kurmaya çalışayağım
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Win 7 laptopa office 2010 kurmayı denedim kurulum başladı gözüktü ama bi türlü ilerlemedi.
Lisanslı bişey var özelliklerinde office 2002 diyor ama sanırım office xp olarak da geçiyor.
Kurulumu için acilen download linki gerekmekte..
Yardımlarınızı esirgemeyin 0.o
Dipnot: win7ye kurmaya çalışayağım
-----------------------------office 2003 + sp3 güncellemesi + 2007 uyumluluk paketi ;
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Win 7 laptopa office 2010 kurmayı denedim kurulum başladı gözüktü ama bi türlü ilerlemedi.
Lisanslı bişey var özelliklerinde office 2002 diyor ama sanırım office xp olarak da geçiyor.
Kurulumu için acilen download linki gerekmekte..
Yardımlarınızı esirgemeyin 0.o
Dipnot: win7ye kurmaya çalışayağım
-----------------------------office 2003 + sp3 güncellemesi + 2007 uyumluluk paketi ;
http://download.barisyigit.net/downloads/Office2003.exe
-----------------------------
78 mb ? nasıl ya ? :D eminsin demi :D -
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Win 7 laptopa office 2010 kurmayı denedim kurulum başladı gözüktü ama bi türlü ilerlemedi.
Lisanslı bişey var özelliklerinde office 2002 diyor ama sanırım office xp olarak da geçiyor.
Kurulumu için acilen download linki gerekmekte..
Yardımlarınızı esirgemeyin 0.o
Dipnot: win7ye kurmaya çalışayağım
-----------------------------office 2003 + sp3 güncellemesi + 2007 uyumluluk paketi ;
http://download.barisyigit.net/downloads/Office2003.exe
-----------------------------Saol barış iyi geldi verdiğin.
-
Google bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Win 7 laptopa office 2010 kurmayı denedim kurulum başladı gözüktü ama bi türlü ilerlemedi.
Lisanslı bişey var özelliklerinde office 2002 diyor ama sanırım office xp olarak da geçiyor.
Kurulumu için acilen download linki gerekmekte..
Yardımlarınızı esirgemeyin 0.o
Dipnot: win7ye kurmaya çalışayağım
-----------------------------office 2003 + sp3 güncellemesi + 2007 uyumluluk paketi ;
http://download.barisyigit.net/downloads/Office2003.exe
-----------------------------Saol barış iyi geldi verdiğin.
-----------------------------okuyunca niyeyse bi gülümsedim :D türkçe işte aga yapcak bişey yok :D
-
office 2002=office xp dir
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
Google bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Win 7 laptopa office 2010 kurmayı denedim kurulum başladı gözüktü ama bi türlü ilerlemedi.
Lisanslı bişey var özelliklerinde office 2002 diyor ama sanırım office xp olarak da geçiyor.
Kurulumu için acilen download linki gerekmekte..
Yardımlarınızı esirgemeyin 0.o
Dipnot: win7ye kurmaya çalışayağım
-----------------------------office 2003 + sp3 güncellemesi + 2007 uyumluluk paketi ;
http://download.barisyigit.net/downloads/Office2003.exe
-----------------------------Saol barış iyi geldi verdiğin.
-----------------------------okuyunca niyeyse bi gülümsedim :D türkçe işte aga yapcak bişey yok :D
-----------------------------Hiç böyle düşünmemiştim gülümsedim bende şimdi :D
-
ahaha yardınız :D
yükledim canavar gibi excel ppt ve word var ama outlook da lazım :/
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
ahaha yardınız :D
yükledim canavar gibi excel ppt ve word var ama outlook da lazım :/
-----------------------------valla 78MB'ın sırrı ordaydı işte hoca :)
yoksa düşmez o boyuta..
excell powerpoint ve word var. bide güncelleştirme paket filan vs.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
ahaha yardınız :D
yükledim canavar gibi excel ppt ve word var ama outlook da lazım :/
-----------------------------valla 78MB'ın sırrı ordaydı işte hoca :)
yoksa düşmez o boyuta..
excell powerpoint ve word var. bide güncelleştirme paket filan vs.
-----------------------------outlook varmı elinde acep?
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
ahaha yardınız :D
yükledim canavar gibi excel ppt ve word var ama outlook da lazım :/
-----------------------------valla 78MB'ın sırrı ordaydı işte hoca :)
yoksa düşmez o boyuta..
excell powerpoint ve word var. bide güncelleştirme paket filan vs.
-----------------------------outlook varmı elinde acep?
-----------------------------malesef hocam ya..
yani elimde varda upload etmeye kalkam 700mb full paket çok uzun sürer ttnet sponsorluğunda :(
k.bakma vallahi.
