Ogame 45. Evren Açılıyor!
-
DeFactorx bunu yazdı:
-----------------------------
bende defactorx 45. server:F
-----------------------------server miş :D evren canım evren..
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
6.evreni ilk 40 ta iken sildim.şimdi 30.evrende ilk 30.dayım. 45 te bidaha kasmak zor gelicek ama olabilir.
-----------------------------
e 6 da nick neydi? -
la baslıom simdi 4.5 evrene :D
43 teydim ben sıkıldım sildim hesabı :D simdi mk :D
Toplam Hit: 3419 Toplam Mesaj: 24
