

Ogame Oynayan Çocuk Çıldırıyor:)
-
ya ne ogame i alla alla sanki çocuk mouse kullanıyoda onuda geçtim fake bu yani belli değilmi klavyeye saldırdığındaki duraklamasından belli bi an ne bok yapsam yada ne yapcaktım diye düşünüyo çıldırmış olsa direk kırar
-
benim KO hallerim xD
-
bende görmüştüm yıllar önce o zamanda half life diyorlardı :D
-
hacktorx bunu yazdı:
-----------------------------
Cr4zY bunu yazdı:
-----------------------------
escape where escape :):)
-----------------------------
where beyin where 8)
-----------------------------escape i beyini bilmem ama biri dayamış buna whereiyo kameranın kör noktalarından :D
-
Göt oğlanı biz bilgisayara bir şey olmasın diye nazik davranıyoz çocuz bilgisayarın aq resmen :)
huoooooooooooooooooooooooooooooooo yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :)
-
Sanki çocuğu kesiyorlar.. Gittiyse gitti ne kasıyon kendini :))
-
Az önce bütün yorumlara baktım,müridlerimizin yorumları da en az video kadar komik,hoş ve güzel:))
-
videodaki oyun: unreal tournement.
-
bu gerçek olmamalı :|
-
yerebakan bunu yazdı:
-----------------------------http://video.google.com/videoplay?docid=8409555813507496483&q=ogame&pl=true:eek:
Bir rivayete göre 4 yılda elde ettiği gemilerini elinden almışlar. . .:)
Fazla bilgisayar ve internetin zararları. . .
-----------------------------fazla pc ve internetin zararı diye bişi olmaz hacı... kişi ne yaparsa kendine yapar :D
misal ben pc sayesinde birçok şey öğrendim oturduğum yerden hala da öğreniyorum...
genellememek lazım.