Öğrenci Harçları Kalkacakmış
-
nette denk geldi paylaşayım dedim
http://www.kpssrehber.com/guncel-haber-1449-ogrencinin-universite-harci-kaldiriliyor.html
-
-
ulan 1. öğretim parası ödesem yeter.575 tl dönemlik veriyorum,haram olsun a..... !
-
haşırt...
Geçmiş olsun. Öğrencinin cebinede göz diktiler..
Sırayla.. gidiliyor bakalım bundan sonra sıra hangi kesimde.
-
Yeni vergiler gelir o zaman yakinda.
-
kaldırsınlarda bi yüksek yapalım:D
-
Kaldırmalarınada gerek yok. Şu ikinci öğretim ve 1. öğretimi %60 indirim yapsalar yeter ya.
-
beyler kaldırıyor ama nerden giricek bize o 1.1 milyar $
-
kalkmasına kalkar ama kesin alttan ders kalmamasını sınıfta kalmama isterler bunuda başaran kişi zaten az o yüzden devlete yük olmaz :D
-
780lira veriyorum amk
-
500 küsür lira bayılıyoruz bi dönemde, kalkarsa cok rahatlarız lan
