Öğrenci Pasaportu
-
Free_Mans bunu yazdı
eğer yurtdışında bir eğitim kurumuna (resmi) gidip eğitim almayacaksan Türkiyede öğrenci olman bir şey ifade etmez hocam, normal vatandaş statüsünde pasaport harcını ödersin. Ancak eğitime gideceksen (üniversite vb yukseklisans gibi) o zaman harç parası çok düşük birş ey onu ödüyorsun.
Dediğim gibi, eğitim harici durumlarda öğrenci pasaportu alamazsın diye biliyorum.
Yanlış biliyorsun hocam.
Bugün gittik hallettik fuar giriş kartını çıkarttık okula verdik okul da bunu üst kurula yolluyor sonra imzalıyorlar alıp emniyete gidiyorsun sadece 72 tl defter parası veriyorsun oluyor bitiyor. Bu işler böyle oluyormuş yani arkadaşlar.
-
KaRaKuLe bunu yazdıFree_Mans bunu yazdı
eğer yurtdışında bir eğitim kurumuna (resmi) gidip eğitim almayacaksan Türkiyede öğrenci olman bir şey ifade etmez hocam, normal vatandaş statüsünde pasaport harcını ödersin. Ancak eğitime gideceksen (üniversite vb yukseklisans gibi) o zaman harç parası çok düşük birş ey onu ödüyorsun.
Dediğim gibi, eğitim harici durumlarda öğrenci pasaportu alamazsın diye biliyorum.
Yanlış biliyorsun hocam.
Bugün gittik hallettik fuar giriş kartını çıkarttık okula verdik okul da bunu üst kurula yolluyor sonra imzalıyorlar alıp emniyete gidiyorsun sadece 72 tl defter parası veriyorsun oluyor bitiyor. Bu işler böyle oluyormuş yani arkadaşlar.
kaç yıllık verdiler peki ?
-
mataramasuko bunu yazdıKaRaKuLe bunu yazdıFree_Mans bunu yazdı
eğer yurtdışında bir eğitim kurumuna (resmi) gidip eğitim almayacaksan Türkiyede öğrenci olman bir şey ifade etmez hocam, normal vatandaş statüsünde pasaport harcını ödersin. Ancak eğitime gideceksen (üniversite vb yukseklisans gibi) o zaman harç parası çok düşük birş ey onu ödüyorsun.
Dediğim gibi, eğitim harici durumlarda öğrenci pasaportu alamazsın diye biliyorum.
Yanlış biliyorsun hocam.
Bugün gittik hallettik fuar giriş kartını çıkarttık okula verdik okul da bunu üst kurula yolluyor sonra imzalıyorlar alıp emniyete gidiyorsun sadece 72 tl defter parası veriyorsun oluyor bitiyor. Bu işler böyle oluyormuş yani arkadaşlar.
kaç yıllık verdiler peki ?
kocaeli üniversitesi 1 yıllık verdi ege 2 yıllık
-
Eyvallah Hocam bilgiler için.. Lazım olacaktır..
darkroques61 tarafından 24/Nis/13 20:21 tarihinde düzenlenmiştir
