Öğrenci Pasaportu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı

    eğer yurtdışında bir eğitim kurumuna (resmi) gidip eğitim almayacaksan Türkiyede öğrenci olman bir şey ifade etmez hocam, normal vatandaş statüsünde pasaport harcını ödersin. Ancak eğitime gideceksen (üniversite vb yukseklisans gibi) o zaman harç parası çok düşük birş ey onu ödüyorsun. 

    Dediğim gibi, eğitim harici durumlarda öğrenci pasaportu alamazsın diye biliyorum.

    Yanlış biliyorsun hocam.

    Bugün gittik hallettik fuar giriş kartını çıkarttık okula verdik okul da bunu üst kurula yolluyor sonra imzalıyorlar alıp emniyete gidiyorsun sadece 72 tl defter parası veriyorsun oluyor bitiyor. Bu işler böyle oluyormuş yani arkadaşlar. 


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    Free_Mans bunu yazdı

    eğer yurtdışında bir eğitim kurumuna (resmi) gidip eğitim almayacaksan Türkiyede öğrenci olman bir şey ifade etmez hocam, normal vatandaş statüsünde pasaport harcını ödersin. Ancak eğitime gideceksen (üniversite vb yukseklisans gibi) o zaman harç parası çok düşük birş ey onu ödüyorsun. 

    Dediğim gibi, eğitim harici durumlarda öğrenci pasaportu alamazsın diye biliyorum.

    Yanlış biliyorsun hocam.

    Bugün gittik hallettik fuar giriş kartını çıkarttık okula verdik okul da bunu üst kurula yolluyor sonra imzalıyorlar alıp emniyete gidiyorsun sadece 72 tl defter parası veriyorsun oluyor bitiyor. Bu işler böyle oluyormuş yani arkadaşlar. 

    kaç yıllık verdiler peki ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    Free_Mans bunu yazdı

    eğer yurtdışında bir eğitim kurumuna (resmi) gidip eğitim almayacaksan Türkiyede öğrenci olman bir şey ifade etmez hocam, normal vatandaş statüsünde pasaport harcını ödersin. Ancak eğitime gideceksen (üniversite vb yukseklisans gibi) o zaman harç parası çok düşük birş ey onu ödüyorsun. 

    Dediğim gibi, eğitim harici durumlarda öğrenci pasaportu alamazsın diye biliyorum.

    Yanlış biliyorsun hocam.

    Bugün gittik hallettik fuar giriş kartını çıkarttık okula verdik okul da bunu üst kurula yolluyor sonra imzalıyorlar alıp emniyete gidiyorsun sadece 72 tl defter parası veriyorsun oluyor bitiyor. Bu işler böyle oluyormuş yani arkadaşlar. 

    kaç yıllık verdiler peki ?

    kocaeli üniversitesi 1 yıllık verdi ege 2 yıllık


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Eyvallah Hocam bilgiler için.. Lazım olacaktır..

    darkroques61 tarafından 24/Nis/13 20:21 tarihinde düzenlenmiştir

    Kendine İyi Bak ..
Toplam Hit: 2704 Toplam Mesaj: 25