folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ögretmenler Günü İçin Yapılabilecek Etkinlikler



Ögretmenler Günü İçin Yapılabilecek Etkinlikler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    albayrak_89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------
    proğram yapın. hocaların gaflarını falan yazın. fazla abartmadan. dur şimdi erzurumdayken öğrencilerin geçen sene yaptığı şeyi upload ediyim
    -----------------------------
    Bi zahmet hoca bekliyorum..
    -----------------------------

    hoca aksiliği sorma yaf. yarın upload etsem olur mu? upload ediyodum. kalktım biraz ders çalışıyım diye. küçük kardeşim kapatmış. sonra geldim tekrar başladım babam bilgisayarı kapatmış:D 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    http://bitroad.net/download/f09098680380/-gretmenlerg-n-.zip.html

    al hocam hayrını gör...:D 4 upload denememde başarabildim. bi kardeşim kapattı bi babam kapattı bide telekom kapattı:D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    eee bakmadın mı:D boşuna mı uğraştım o kadar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hayret bişey :D

    Benim bildiğim öğretmen çocukların kendi sürprizlerini kendilerinin yapmasını bekler :| İlginç...

    Ben olsam bi makale yazar okurum. Hz. Ali (r.a.)ın "bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum" temasını makaleme işlerdim her halde bilmiyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayret bişey :D

    Benim bildiğim öğretmen çocukların kendi sürprizlerini kendilerinin yapmasını bekler :| İlginç...


    -----------------------------

    nasıl yani? arkadaş ne yapmaya çalışıyo ki? 

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Valla bizim zamanımızda etkinlik aktivite bi şiir olurdu, bi parça bişey olurdu okurduk.

    Şimdi nasıl bilmiyorum. Etkileyici bir makale yazarsa okursa sınıfa karşı işi halleder her halde bilmiyorum. Tabii hocanın kişiliğine bağlı.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Ben bu yaşa geldim, hiç böyle şeyler yaptığımızı/yapmaya çalıştığımızı hatırlamıyorum:)

    Yeni moda mı bu! 

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albayrak_89
    albayrak_89's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://bitroad.net/download/f09098680380/-gretmenlerg-n-.zip.html

    al hocam hayrını gör...:D 4 upload denememde başarabildim. bi kardeşim kapattı bi babam kapattı bide telekom kapattı:D 


    -----------------------------
    ewy hoca minnettarım

    Tarih aptalların adıyla doludur.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albayrak_89
    albayrak_89's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    AnaMuhalefet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bu yaşa geldim, hiç böyle şeyler yaptığımızı/yapmaya çalıştığımızı hatırlamıyorum:)

    Yeni moda mı bu! 

     


    -----------------------------
    Bu halk ve ilişkiler bölümünde okuyan bi ögrenciye verilen ödev arkadaşlar

    Tarih aptalların adıyla doludur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Ha öyle de hoca.

    Bende sınıfta bi musamere filan mı var sanıyom :| Halkla ilişkiler xD

Toplam Hit: 5563 Toplam Mesaj: 22