folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Oklumuz Tarafından Dolandırıldık



Oklumuz Tarafından Dolandırıldık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek

    hocam pazar günü hoca yok okuldakitapları haftasonu dağıtmaya çalıştılar bi yüksek lisans öğrencisi aradı yayın evini renkli demişlsiniz sözlüğünüz siyah beyaz diye adamlar bizim öyle bi dağıtımdan haberimiz yok demişler ordan yazarlar cemiyetine yönlendirildik sonra savcılık polis :D toplayıp götürdüler kitapları beiz de kaldık öyle


    revolution-
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    hayret edilecek iş iyikide katü gitmemişimde bidaha denemişim yoksa karakolluk olurduk gelde şimdi o hocaları darp etme...


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------
    BAÜ'de Bizim aldığımız 1-2 kitapta bandrolsüz korsana girer tabi bunlarda. Hoca inadına alacaksnız dedi fotokopi kabul etmiorum ve not tutmakta yasak, kitaptan sorumlu olacaksınız sınavda dedi. Kitabın yazarıda kendisi doğal olarak..
    -----------------------------

    bölüm inşaat sa semih hocamı bahsettiğin kişi? (=


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Bizim hacettepede de korsan almayın diyorlardı. E kitaplar pahalı. 20 kişilik sınıfın 19 u korsanla geliyordu. Hocalar birşey demiyordu. En azından anlayışlılardı. Çünkü 250 çok para. Oraya zaten zor gelen insanlar var. Tabi bu insanların korsan kullanmasını legal göstermez. Arııyorsunuz trabzonun yerel gazetelerini, durumunuzu belgeleriyle anlatıyorsunuz. Onlarda haber yapıyor. Sonra adliye önüne basın mensuplarını çağırıyorsunuz, küçük bir basın açıklaması ile savcıları göreve çağırıyorsunuz, ardından içeri girip dilekçeleri veriyorsunuz. Eğer okulunuzda genç siviller oluşumu varsa onlardan da akıl oluyorsunuz. Hiçbir şekilde hocalarla dalaşmaya felan girmeyin. Konusu açıldığında cep telefonlarınızın ses kayıt özelliğini açın. Kitabı satanlarla muhabbet ederken de bunu yapın.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Toplayın İmzanızı. sonuna Kadar Haklısınız Çünkü. Disiplin Birine Ceza Verecekse Gitsin Korsanları Getirenle İlgilensin...


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    sistemin yarattığı öğrenci örneği

    imza toplamayı örgüt suçu sanıyor.  korkmayın lan bu kadar. düşünün sorgulayın karşı çıkın biraz.


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek

    örgüt suçudur değildir bilmediğimden değil bunu bize karşı kullanıp zaten hukusuz bir ortamda okuma hakkımın elimden alıma şansları olur mu en ufak bi açık vermememiz lazım KTÜ nün sesi çıkan öğrencilerine yaptığı belli şimdiye kadar.


    revolution-
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Toplu dilekçe vermek yasak bi durum gider bide siz ceza yersiniz toplu derken aynı dilekçenin altında yalnız bi kişinin imzası olabilir ama hepiniz ayrı ayrı kağıtlara yazıp o heriflerin götlerine sokarsanız o başka :)

    validen
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek

    ayrı ayrı yazalım yani toplu bi şekilde sakata gelmeyelim polise de sorduk o kadar toplu dilekçe vermek yasal mı diye yok yeğenim dedi :D


    revolution-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Bİşey olursa Uykusuz a Penguen'e haber ederiz (:

Toplam Hit: 3515 Toplam Mesaj: 23