Oklumuz Tarafından Dolandırıldık
-
hocam pazar günü hoca yok okuldakitapları haftasonu dağıtmaya çalıştılar bi yüksek lisans öğrencisi aradı yayın evini renkli demişlsiniz sözlüğünüz siyah beyaz diye adamlar bizim öyle bi dağıtımdan haberimiz yok demişler ordan yazarlar cemiyetine yönlendirildik sonra savcılık polis :D toplayıp götürdüler kitapları beiz de kaldık öyle
-
hayret edilecek iş iyikide katü gitmemişimde bidaha denemişim yoksa karakolluk olurduk gelde şimdi o hocaları darp etme...
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BAÜ'de Bizim aldığımız 1-2 kitapta bandrolsüz korsana girer tabi bunlarda. Hoca inadına alacaksnız dedi fotokopi kabul etmiorum ve not tutmakta yasak, kitaptan sorumlu olacaksınız sınavda dedi. Kitabın yazarıda kendisi doğal olarak..
-----------------------------bölüm inşaat sa semih hocamı bahsettiğin kişi? (=
-
Bizim hacettepede de korsan almayın diyorlardı. E kitaplar pahalı. 20 kişilik sınıfın 19 u korsanla geliyordu. Hocalar birşey demiyordu. En azından anlayışlılardı. Çünkü 250 çok para. Oraya zaten zor gelen insanlar var. Tabi bu insanların korsan kullanmasını legal göstermez. Arııyorsunuz trabzonun yerel gazetelerini, durumunuzu belgeleriyle anlatıyorsunuz. Onlarda haber yapıyor. Sonra adliye önüne basın mensuplarını çağırıyorsunuz, küçük bir basın açıklaması ile savcıları göreve çağırıyorsunuz, ardından içeri girip dilekçeleri veriyorsunuz. Eğer okulunuzda genç siviller oluşumu varsa onlardan da akıl oluyorsunuz. Hiçbir şekilde hocalarla dalaşmaya felan girmeyin. Konusu açıldığında cep telefonlarınızın ses kayıt özelliğini açın. Kitabı satanlarla muhabbet ederken de bunu yapın.
-
Toplayın İmzanızı. sonuna Kadar Haklısınız Çünkü. Disiplin Birine Ceza Verecekse Gitsin Korsanları Getirenle İlgilensin...
-
sistemin yarattığı öğrenci örneği
imza toplamayı örgüt suçu sanıyor. korkmayın lan bu kadar. düşünün sorgulayın karşı çıkın biraz.
-
örgüt suçudur değildir bilmediğimden değil bunu bize karşı kullanıp zaten hukusuz bir ortamda okuma hakkımın elimden alıma şansları olur mu en ufak bi açık vermememiz lazım KTÜ nün sesi çıkan öğrencilerine yaptığı belli şimdiye kadar.
-
Toplu dilekçe vermek yasak bi durum gider bide siz ceza yersiniz toplu derken aynı dilekçenin altında yalnız bi kişinin imzası olabilir ama hepiniz ayrı ayrı kağıtlara yazıp o heriflerin götlerine sokarsanız o başka :)
-
ayrı ayrı yazalım yani toplu bi şekilde sakata gelmeyelim polise de sorduk o kadar toplu dilekçe vermek yasal mı diye yok yeğenim dedi :D
-
Bİşey olursa Uykusuz a Penguen'e haber ederiz (:
